Miten mies joka pyytää hammaskiven poistoon puudutusta pystyy katsomaan silmiin
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
En oikein nyt keksi miksi näitä kahta asiaa täytyy edes verrata toisiinsa
Se on nainen joka aina ottaa vertailuun sen synnytyskivun kun puhutaan jostain muusta asiasta joka sattuu.
Se johtuu siitä, että se on asia jonka vain naiset voivat kokea, ja siksi siitä on tullut lyömäase miehiä kohtaan. Et voi tietää kun et ole kokenut.
Miten nainen joka pyytää hammaskiven poistoon puudutusta voi katsoa silmiin miestä jota on potkaistu haaroihin?
Vierailija kirjoitti:
Miten nainen joka pyytää hammaskiven poistoon puudutusta voi katsoa silmiin miestä jota on potkaistu haaroihin?
Tuskinpa kukaan nainen on hammaskiven poistoon puudutusta pyytänyt. Ensimmäistä kertaa kuulin moisesta tämän ketjun otsikosta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se on nainen joka aina ottaa vertailuun sen synnytyskivun kun puhutaan jostain muusta asiasta joka sattuu.
Se johtuu siitä, että se on asia jonka vain naiset voivat kokea, ja siksi siitä on tullut lyömäase miehiä kohtaan. Et voi tietää kun et ole kokenut.
Olen kuullut että nykyään mieskin voi synnyttää, joten naisten valttikortti sulaa käsiin.
Viisaudenhampaan poiston jälkeen hammaslääkäri kirjoitti jonkun kipulääkereseptin, että apteekista voi hakea.
Mitä ihmettä! Ei kyllä ollut mitään tarvetta moiselle.
Lohdukseksi naisille . Ei miehetkään synny niin terveinä. Wikipedia mikropenis .
Miksi tämä on sinulle ongelma, ap?
Puudutus tehdään pintapuuduttamalla ikenet niin ettei satu siihen pintaan . Ainetta ei piikitetä.
Parikymmentä vuotta sitten omistin pienen kipulääkepakkauksen (Disperin). Se meni vanhaksi, muuttui väriltäänkin valkoisesta ruskeaksi. Sen koommin en ole kipulääkkeitä nauttinut. Kynnys siihen on kasvanut melko korkeaksi. En ole täysin ehdoton, mutta turhaan en ala lääkkeitä syömään. Otan vain, jos oikeasti tarvitsen. Koronassa meinasin ottaa, mutta tauti hellittikin.
Vierailija kirjoitti:
Puudutus tehdään pintapuuduttamalla ikenet niin ettei satu siihen pintaan . Ainetta ei piikitetä.
Mutta miksi, kun ei se hammaskiven poisto satu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tuskinpa kukaan nainen on hammaskiven poistoon puudutusta pyytänyt. Ensimmäistä kertaa kuulin moisesta tämän ketjun otsikosta.
Minä pyydän ja olen nainen ja hammaslääkäri ja vielä kahden lapsen äitikin. Miksi pitäisi turhaan kärvistellä kivuissa, kun puudutuksetkin on keksitty. Naurettavaa uhrautumista.
Miksi yhtään kenellekään pitäisi tuottaa kipua tarpeettomasti eikä saisi puudutusta, tai kipulääkettä, oli sitten kyse hammaskivenpoistosta, tai synnytyksestä?
Mikä on se lisäarvo, joka tulee kivusta? Ihmiset sitten jättää lapsen sisarukset tekemättä ja menemättä hammaslääkäriin. Onko se hyvä?
Meillä kumminkin lääketieteen kehitys mahdollistaa kivunlievityksen. Miksi asiat täytyy tehdä kivikautisesti?
Vierailija kirjoitti:
Miehet ei voi mitenkään käsittää miten kipeä esim menkat voi olla
Ei kaikki naisetkaan voi. Mulla ei ole koskaan ollut mitään menkkakipuja. Uskon kyllä, että ne kivut voi olla todella pahat, paras kaverini oksensi niiden takia.
Virtsatiekivet ovat synnytystä pahempia perhanoita. Koosta riippuen 7-9/10 miltei tauotonta kipua kun tunneloivat putkiston läpi ja kipu säteilee lähes koko matkan. Synnytys luokkaa 6-7, 8 ehkä harvoissa tapauksissa jos repeää paikat kunnolla. Molempia pahempaakin kipua on olemassa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi yhtään kenellekään pitäisi tuottaa kipua tarpeettomasti eikä saisi puudutusta, tai kipulääkettä, oli sitten kyse hammaskivenpoistosta, tai synnytyksestä?
Mikä on se lisäarvo, joka tulee kivusta? Ihmiset sitten jättää lapsen sisarukset tekemättä ja menemättä hammaslääkäriin. Onko se hyvä?
Meillä kumminkin lääketieteen kehitys mahdollistaa kivunlievityksen. Miksi asiat täytyy tehdä kivikautisesti?
Siitä saa lisäpisteitä marttyyrin kruunuun.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta miksi, kun ei se hammaskiven poisto satu?
Todellakin sattuu. Enemmän kuin poraaminen. Ja minulle puudutus tehtiin piikillä. Piikki itsessään on kuin hyttysenpisto verrattuna.
Vierailija kirjoitti:
Joillakin on pienempi kivunsietokynnys kuin toisilla. Pitääkö ihmisen esimerkiksi kestää vaikkapa tuskallinen leikkaus sen tähden, että vaimonsa on synnyttänyt ilman puudutusta?
Ja saanko mä naisena sitten pyytää puudustusta, jos multa paikataan reikä? Ja riippuuko se siitä, olenko synnyttänyt vai en?
Jos toimenpide on mahdollista tehdä kivuttomasti, miksi olisi noloa tai epämiesmäistä olla pyytämättä sitä?
Vierailija kirjoitti:
Mä keksin. Koska ap on urpo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ahaa. No miehet ottavat aina vertailuun kivesten potkimisen, koska naiset ei voi sitä kokea.
Alanuolittajille tiedoksi, ettei ollut vitsi.