Renkaanvaihto 35€ onko kohtuullinen hinta?
Kommentit (24)
Niin kallis, että vaihdan itse ja säästän viikon ruokarahan sillä.
Renkaiden vaihdosta 35€ on kohtuu hinta,mutta renkaanvaihdosta 35€ on kyllä kova hinta,sehän tekee 140€ kaikista 4 renkaasta.
Asuntoauton renkaanvaihdossa pyytävät tuon yhdeltä renkaalta. Vaihdoin itse, kun pyysivät 140 euroa per sarja. Vähän nuo olivat painavat ja sai kikkailla miten korkealle auton nostaa, mutta helppoa oli lopulta.
N52
Maksan 40 euroa sisältäen renkaiden pesun. Eli en maksaisi 35 ilman pesua.
Se renkaiden peseminen on tylsempää ja työläämpää kuin vaihtaminen.
Vierailija kirjoitti:
Renkaiden vaihdosta 35€ on kohtuu hinta,mutta renkaanvaihdosta 35€ on kyllä kova hinta,sehän tekee 140€ kaikista 4 renkaasta.
Kiitos täsnennyksestä😀
-AP
On ihan edullinen. Mulla menee runsas tunti kun haen talvirenkaat kellarista, asennan tuolla sateessa ja vien kesikset sinne, ja tarkistan paineet. .Mulla on asiallinen hallitunkki ja hyvä akkukäyttöinen kompressori ja työkalut ,momemnttiavain jopa. Nekin maksaa.
Jos auto on kallis ja jos siinä on kalliit vanteet niin vie suosiolla pajalle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi köyhät aina puhuu x päivän ruokarahoista kun kertovat paljonko jokin maksaa?
Mä vien juuri mun auton pesuun. Sisäpuhdistus (penkkien pesu) ja kovavahaus, maksoi yli 300€. Mitä mieltä oot tosta?
Aina kun kerron sen niin se saa köyhät näkeen punaista. Miksi? Ja miksi ne luulevat että ton jälkeen olisin joku heidän pikavippapankki (jollei ei takuulla makseta takaisin)?
Vierailija kirjoitti:
+ALV 25,5%
Maksan 90€ vaihdosta ja säilytyksestä eli ihan edullinen hinta tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi köyhät aina puhuu x päivän ruokarahoista kun kertovat paljonko jokin maksaa?
Mä vien juuri mun auton pesuun. Sisäpuhdistus (penkkien pesu) ja kovavahaus, maksoi yli 300€. Mitä mieltä oot tosta?
Aina kun kerron sen niin se saa köyhät näkeen punaista. Miksi? Ja miksi ne luulevat että ton jälkeen olisin joku heidän pikavippapankki (jollei ei takuulla makseta takaisin)?
mene nyt muualle lesoileen. Et ole arvokas.
Vierailija kirjoitti:
Onneksi olkoon. Haluatko pinssin?
Vierailija kirjoitti:
Asuntoauton renkaanvaihdossa pyytävät tuon yhdeltä renkaalta. Vaihdoin itse, kun pyysivät 140 euroa per sarja. Vähän nuo olivat painavat ja sai kikkailla miten korkealle auton nostaa, mutta helppoa oli lopulta.
N52
Mulla oli matkailuautossa 60€.
Muutamana vuonna tuli vaihdatettua & pesetettyä renkaat hintaan 50€. Tähän hintaan kuului myös rengaspussit.
Vierailija kirjoitti:
Maksan 40 euroa sisältäen renkaiden pesun. Eli en maksaisi 35 ilman pesua.
Se renkaiden peseminen on tylsempää ja työläämpää kuin vaihtaminen.
Meni hän tuossa pesussa varmaan kymmenen minuuttia pesurilla liuottimen kanssa.
Vaihda itse renkaat ja mieti sitten paljonko pyytäisit rahaa, jos vaihtaisit toisen autoon renkaat.
Ei ole kallis.