Renkaanvaihto 35€ onko kohtuullinen hinta?
Kommentit (24)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin kallis, että vaihdan itse ja säästän viikon ruokarahan sillä.
Miksi köyhät aina puhuu x päivän ruokarahoista kun kertovat paljonko jokin maksaa?
Mä vien juuri mun auton pesuun. Sisäpuhdistus (penkkien pesu) ja kovavahaus, maksoi yli 300€. Mitä mieltä oot tosta?
Aina kun kerron sen niin se saa köyhät näkeen punaista. Miksi? Ja miksi ne luulevat että ton jälkeen olisin joku heidän pikavippapankki (jollei ei takuulla makseta takaisin)?
mene nyt muualle lesoileen. Et ole arvokas.
Heh, köyhät luulee et toi on jotain lesoilemista. Paljoko luulet et kuukausimaksu on liisatussa premium autossa?
Olisi suorastaan typerää ajaa sellaisella jos siinä olisi likaiset penkit haittaamassa mukavuutta.
Ei ole. Aivan liian vähän. Tänä vuonna olen pyytänyt 50e + kilsat jos ei ole ajanut hallille. Joka päivälle on tunnit tullut täyteen, ylitöitä saanut painaa lisäksi jos ja kun on viitsinyt. Asiakkaista ole ollut pulaa. 35e mä en kyllä lähtis vaihtamaan, kun ei todellakaan tarvitse, asiakkaita riittää tälläkin hinnalla ja varauskirja huutaa punaista.
Vierailija kirjoitti:
Renkaiden vaihdosta 35€ on kohtuu hinta,mutta renkaanvaihdosta 35€ on kyllä kova hinta,sehän tekee 140€ kaikista 4 renkaasta.
Nyt kun mainitsit niin tällainen harhaanjohtava mainos taisi olla muutama vuosi sitten, joku vaihtoon haksahtanut purnasi asiasta lehdessä.
halpa