Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Työttömät täällä kritisoivat ministerin avustajan palkkaamista vaikka heille itselleen kyseinen työpaikka tuskin olisi kelvannut

Vierailija
29.10.2025 |

Tuet katkeaisivat, ei vastaisi koulutusta, lapset pitäisi saada hoitoon, työmatkakulut jne. Syitähän näillä riittää

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei saa mennä töihin.

Vierailija
2/21 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No, haistahan nyt jo kukkanen. Mitä tuollaiselle avustajalle maksetaan.... Määrittääkö kansanedustaja itse sen palkkatason.... 

Ei sunkas tämä avustajaksi palkattu itse ole työtön ollut.... Meinaan että luopuuko kukaan omasta työstään siirtyäkseen kansanedustajan avustajaksi....

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomen ensimmäinen joka pääsi lähisuhteilla töihin.

Vierailija
4/21 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:n kaltaiset oikeistolaiset lietsovat itsensä vihaan työttömiä vastaan tuollaisilla hatusta ja perceestä repimillään ennakkoluuloilla. Stanan paskanhajuiset siat, en voi paremmin sanoa!!

Vierailija
5/21 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samana päivänä uutisoidaan KEPUvaltakunnassa 140tuhannen euron erorahasta johtajalle,eikä paljon herätä kommentointia,keskisuomen HVA on KEPULOIDEMARIT VALTAKUNTAA;TIETENKIN.

Vierailija
6/21 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samana päivänä uutisoidaan KEPUvaltakunnassa 140tuhannen euron erorahasta johtajalle,eikä paljon herätä kommentointia,keskisuomen HVA on KEPULOIDEMARIT VALTAKUNTAA;TIETENKIN.

Onko lesta?

Vierailija
7/21 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mulle olisi loistavasti kelvannut vaikka Tampereella asunkin.

Vierailija
8/21 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle olisi kelvannut. Miksei töitä tarjota niille joille kelpaa mikä tahansa työ?

Vierailija
9/21 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä menkää töihin huutelijat voisivat näyttää esimerkkiä ja palkata työttömiä.

Vierailija
10/21 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hauska lukea näitä uutisia, kun omassa lapsuuden kaveripiirissä käytännössä kaikki menivät jonkun lähisukulaisen firmaan töihin. Osa jopa vielä samaan tiimiin isänsä, siskonsa tai äitinsä kanssa. Muistan, kun nämä kaverit vielä kehuskeli mulle, miten saivat hyvän työpaikan. Eipä noista koskaan nostettu mitään haloota, vaikka olivat ihan hyväpalkkaisia hommia.

Vierailija
11/21 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

EI KRITISOITU, SITÄ: se oli SUKULAINEN, oma POIKA!

Vierailija
12/21 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hauska lukea näitä uutisia, kun omassa lapsuuden kaveripiirissä käytännössä kaikki menivät jonkun lähisukulaisen firmaan töihin. Osa jopa vielä samaan tiimiin isänsä, siskonsa tai äitinsä kanssa. Muistan, kun nämä kaverit vielä kehuskeli mulle, miten saivat hyvän työpaikan. Eipä noista koskaan nostettu mitään haloota, vaikka olivat ihan hyväpalkkaisia hommia.

Jos ministerit maksaisivat omista rahoistaan avustajien palkat niin en kritisoisi.

Vierailija
13/21 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku jo töissä oleva olisi ollut valmis vaihtamaan työpaikkaa, mikä olisi avannut vaihtajan työpaikan Juuson pojalle.

Tämä olisi ollut Orpolle merkki talouden kääntymisestä nousu-uralle, jyrkästi.

Vierailija
14/21 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, saatana noita työttömiä kun eivät pääse hyötymään nepotismista!

Vierailija
15/21 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Maksettiinko palkat veronmaksajien rahoista?

Vierailija
16/21 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, haistahan nyt jo kukkanen. Mitä tuollaiselle avustajalle maksetaan.... Määrittääkö kansanedustaja itse sen palkkatason.... 

Ei sunkas tämä avustajaksi palkattu itse ole työtön ollut.... Meinaan että luopuuko kukaan omasta työstään siirtyäkseen kansanedustajan avustajaksi....

Palkka on 3034 euroa kuukaudessa, kuten muillakin avustajilla, jotka edustavat yhtä kansanedustajaa.

Vierailija
17/21 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moniko maakuntajohtaja yms päässyt töihin muuten kun puoluekirjan avulla hyvä veli järjestelmällä eikä niille yksityinen palkkaa maksa

Vierailija
18/21 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nämä menkää töihin huutelijat voisivat näyttää esimerkkiä ja palkata työttömiä.

Tarkoitus ei olekaan palkata ketään tai auttaa ketään vaan víttuilla ja yrittää näyttää omaa ylemmyyttä.

Ranskassa tajuttiin jo 1700-luvulla miten tällaisista tyypeistä pääsee helpoiten eroon.

Vierailija
19/21 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moniko maakuntajohtaja yms päässyt töihin muuten kun puoluekirjan avulla hyvä veli järjestelmällä eikä niille yksityinen palkkaa maksa

Ei nyt viitsitä pissiä samoihin kepu-muroihin mitä syövät vuoroin persujen ja kepun äänestäjät, jotka ovat samaa keskustaoikeistolaista kansaa.

Vierailija
20/21 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kelvannut, mutta nyt sen sai äipän oma lapsi.