Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Täytyy myöntää, että ensi vuoden nettotulot kasvavat kyllä ihan kivasti

Vierailija
29.10.2025 |

Olen 59 vuotias ja ansaitsen noin 220.000 euroa vuodessa. Vihdoin alkaa tuntua siltä, että työnteko on kannattavaa ja siitä jää edes kohtuullisesti itsellekin. Hallituksen veropäätöksillä ja eläkemaksujen alenemisesta johtuen ensi vuonna jää käteen lähes 700 euroa/kk enemmän. Kiitos Petteri ja Riikka.

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juupajuu

Vierailija
2/8 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olen hyötynyt tuosta metsävähennyspohjan muutoksesta noin 10000€, siitä myös kiitos hallitukselle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse tienasin n.4000 e kuussa, kiitos hallituksen sekoilun, työt vähentyneet todella paljon.

En sitten kulutakkaan, pitäkööt tunkkinsa. Maa ei nouse ennenkuin hallitus saadaan vaihdettua.

Vierailija
4/8 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse saan 540 000 € egeä osinkoa pörssi yhtiöiltä.

Auttaako tää vero ale mua mitenkään?

Mietin ulkomaille muuttoa. Koska haistavitttu että mun verorahoista menee jollekin saastaiselle mamulle. Nehän vaan halveksii suomalaisia.

Vierailija
5/8 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä sen näkee ihan konkreettisesti kenen asialla tämä nykyhallitus on. Pelkkä verotuksen kevennys on suurempi kuin koko kuukauden työmarkkinatuki. Onko tämä mielestänne oikeudenmukaista politiikkaa.

Vierailija
6/8 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan 100-200€ kasvaa nettotulot. Vuotuinen palkankorotus, verokevennys ja päälle vielä tuo korotettu työeläkemaksu poistuu multa.

Vierailija
7/8 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tänä vuonna pimeät nettotulot kasvoi roimasti koska olen tehnyt koko ajan töitä.

Vierailija
8/8 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mielisairaalastako kirjotat kun noin on vahvat harhaajatukset