Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varoitus: näin ne tindermuijat nykyisin hyväksikäyttää miehiä.

Vierailija
29.10.2025 |

Treffit näyttivät lupaavilta. Nainen ehdotti, että "voitaisiin ottaa drinkit keskustassa, mutta jos haet mut ensin?"

Ajattelin ookoo, pieni juttu, ei väliä.

Menin hakemaan. Hän istahti kyytiin, nappasi puhelimen esiin ja sanoi:

"Voitaiskin mennä ensin tuonne Kaivopuistoon. Otetaan kuvat ennen kuin aurinko laskee."

Puoli tuntia myöhemmin meillä oli videot ja kuvat, joissa hän poseerasi lasit päässä "spontaanisti".

Lopuksi hän ilmoitti "Hei, mun pitäisi vielä ehtiä tyttöjen kanssa illalliselle. Tilaatko mulle taksin? Mulla on niin huono akku."

Niinpä maksoin melkein 40 euroa siitä, että toimin muijan ilmaisena uberina, valokuvaajana ja  statistina hänen "ihana ilta alkoi näin" insta postaukseen.

Kommentit (263)

Vierailija
181/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka korvaa miehelle ne puihin menneiden kahvilatreffien taloudelliset tappiot, ajan ja vaivan hukkaamisen? Häh!

Kenen muka pitäisi? Ihan omia valintoja. 

Ota itse vastuu omasta rahan-, vaivan- ja ajankäytöstäsi:

Älä tarjoa jos et halua. Äläkä mene niille treffeille jos et halua käyttää oikean etsimiseen ja tutustumiseen.

Yrität sälyttää vastuun omasta käytöksestäsi naisten niskaan heti ensimetreiltä. 

Vierailija
182/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Incelin naisvihasatu. Alaikäinen siitä päätellen, että 40€ vie hänet toistuvasti konkurssiin. 

Tällä viikollakin jo kahdesti. 

40 egeä on iso raha periskoululaiselle (ja sossuloiselle).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
183/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia naisille ei kannata mitään tarjota. Maksat siitä, että pääset kuulemaan mä haluan olla vain kaveria. No av-mummot on aika rupsahtaneita tai jotain yh-äitejä, niin tuskinpa moisille kukaan mitään tarjoaa.

Joo, ikinä ei kannata suostua kahvilatreffeille. Mies häviää siinä aina, ja joutuu vain maksumieheksi.

Samalla periaatteella nainen häviää aina jos seksiin suostuu. 

Vierailija
184/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia naisille ei kannata mitään tarjota. Maksat siitä, että pääset kuulemaan mä haluan olla vain kaveria. No av-mummot on aika rupsahtaneita tai jotain yh-äitejä, niin tuskinpa moisille kukaan mitään tarjoaa.

Joo, ikinä ei kannata suostua kahvilatreffeille. Mies häviää siinä aina, ja joutuu vain maksumieheksi.

Eikö se mies osta itselleen mitään kahvilatreffeillä? Ottaako nainen juoksukahvit, vai miksi mies joutuu maksamaan? Ainiin, eikun ethän sinä ole ikinä ollut kahvitreffeillä, niiden haukkuminen on vain defenssi sille että et uskalla. Haluat nähdä vain kännissä.

Siinä joutuu kiusalliseen tilanteeseen kun nainen

Ei kai fitnessoravat missään kahviloissa voi käydä. Rytmiset voimistelijat taas harvoin on enää täysikäisiä. Eli oot vähän creepy ja selkeästi aika pihalla myös. Ootko itse joku fitnessukkeli?

Vierailija
185/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Incelin naisvihasatu. Alaikäinen siitä päätellen, että 40€ vie hänet toistuvasti konkurssiin. 

Tällä viikollakin jo kahdesti. 

40 egeä on iso raha periskoululaiselle (ja sossuloiselle).

Tämä on juuri näin. Miksi köyhät miehet yrittää päästä treffeille vaikka perusasia ei ole kunnossa, eli toimeentulo. En voisi kuvitellakaan, että nykyinen mieheni olisi valittanut treffeistä koituvista kuluista. Jos ei halua maksaa naisen kuluja treffeillä, kannattaa seurustella vaan Nyrkki-Kyllikin kanssa.

Vierailija
186/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jännää että se on aina tuo 40€. Mikähän siinä on taustalla?

Mä tarjosin kesällä vieraalleni satasen kuohuviinit eikä tunnu missään. 

N60

Vierailija
187/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva tarina. Ei kai kukaan oikeasti uskonut..?

Vierailija
188/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sepä. Siksi ei kannatakaan suostua.

Vierailija
189/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Tuo on vielä pientä. Jotkut ajaa ensitreffille satoja kilometrejä ja ottaa hotellinkin etukäteen ihan varmuuden vuoksi 🤣

Tämä on käynyt mulle, ei edes tullut p.illua vaikka halailemaan päästiinkin🤣🤣

Mene maksullisiin jos haluat varmaa pillua.

Vierailija
190/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiva tarina. Ei kai kukaan oikeasti uskonut..?

Ei. Ap ei ole ikinä päässyt treffeille.

Vierailija
191/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Totta. Mun umpihullu exä vierasti kahviloita, koska ei voinut siellä olla kaiken keskipiste. Niinä harvoina kertoina kun sinne "joutui", oli joko tympeä tarjoilijoille ja muille jonossa, tai sitten veti jotain imelää mielinkielin-roolia. Hän myös jaksoi aina jauhaa siitä "hienostelusta" ja "oudoista ruuista" kahviloissa, eli oli täysjuntti myös. Olisipa tämä selvinnyt heti alussa.

Onneksi ihminen oppii. Nyt tiedät, että aina ensitreffit kahvilassa. Siellä näkee että ihmisestä todella paljon tärkeitä asioita. Siellä välttää myös tämän sekopään joka täällä palstalla kahviloita vihaa ja sättii naisia jotka kahviloihin menevät!

Pahin painajainen olisi treffit tämän kanssa. 😂

Vierailija
192/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvila on paras paikka nähdä miten mies kohtelee ihmisiä ympärillään. Jos mies on tarjoilijalle tai baristalle tympeä, kannattaa juosta.

Miehet, jotka ovat sosiaalisesti ja muutenkin älykkäitä pärjäävät parhaiten kahvilatreffeillä. Siksi minnekään muualle ei kannata mennä. Kahvilassa näkee, onko mies sellainen että hänet kehtaa esitellä myös ystäville ja vanhemmille.

Jos mies ei kahvilaan suostu, niin sitt

Mistä lähtien kolmen euron kahvin tarjoaminen on ollut hyväksikäyttöä. Säälittävää. Ja tällaiset peräkamarin reppanat haluaa naisen. Unohda. 

Vierailija
193/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisit nyt edes mennyt mukaan sinne tyttöjen illalliselle vielä ja maksanut koko laskun. Jos vaikka sillä olisi irronnut...?

Typerys :D

Allekirjoituksesi on samaa tasoa ehdotuksesi kanssa

- Eri

Vierailija
194/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Tuo on vielä pientä. Jotkut ajaa ensitreffille satoja kilometrejä ja ottaa hotellinkin etukäteen ihan varmuuden vuoksi 🤣

Tämä on käynyt mulle, ei edes tullut p.illua vaikka halailemaan päästiinkin🤣🤣

Mene maksullisiin jos haluat varmaa pillua.

Mutta kun se maksaa. Pitää saada ilmaiseksi. 

Vierailija
195/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En suostu menemään kahvilatreffeille ellei nainen ole kilpatason bikinifitness urheilija tai rytminen voimistelija.

GL & HF! 😂

Vierailija
196/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jännää että se on aina tuo 40€. Mikähän siinä on taustalla?

Mä tarjosin kesällä vieraalleni satasen kuohuviinit eikä tunnu missään. 

N60

Heh, totta. Ap:lla menee todennäköisesti se 40 e perjantaina baarissa jo ennen iltakymmentä, muuta jotkut normitreffit (esim. kahvi, leffa, ruoka, drinkki, matkat) on olevinaan liikaa.

Vierailija
197/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka korvaa miehelle ne puihin menneiden kahvilatreffien taloudelliset tappiot, ajan ja vaivan hukkaamisen? Häh!

Kenen muka pitäisi? Ihan omia valintoja. 

Ota itse vastuu omasta rahan-, vaivan- ja ajankäytöstäsi:

Älä tarjoa jos et halua. Äläkä mene niille treffeille jos et halua käyttää oikean etsimiseen ja tutustumiseen.

Yrität sälyttää vastuun omasta käytöksestäsi naisten niskaan heti ensimetreiltä. 

Nainen suuttuu aina, jos mies ei tarjoa ilmaisia virvokkeita kahvilassa. Siksi pitää keksia joku uskottava tarina, ettei tarvitse mennä kahvilaan. Tällä tavalla välttyy kokonaan ikävältä tilanteelta.

Vierailija
198/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Väärin, siinä nainen vasta voittaakin, kunhan muistaa tehdä rikosilmoituksen.

Vierailija
199/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eihän se mies maksanut naiselle mitään!

Vierailija
200/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laita verotukseen pillunhankkimiskuluina.