Varoitus: näin ne tindermuijat nykyisin hyväksikäyttää miehiä.
Treffit näyttivät lupaavilta. Nainen ehdotti, että "voitaisiin ottaa drinkit keskustassa, mutta jos haet mut ensin?"
Ajattelin ookoo, pieni juttu, ei väliä.
Menin hakemaan. Hän istahti kyytiin, nappasi puhelimen esiin ja sanoi:
"Voitaiskin mennä ensin tuonne Kaivopuistoon. Otetaan kuvat ennen kuin aurinko laskee."
Puoli tuntia myöhemmin meillä oli videot ja kuvat, joissa hän poseerasi lasit päässä "spontaanisti".
Lopuksi hän ilmoitti "Hei, mun pitäisi vielä ehtiä tyttöjen kanssa illalliselle. Tilaatko mulle taksin? Mulla on niin huono akku."
Niinpä maksoin melkein 40 euroa siitä, että toimin muijan ilmaisena uberina, valokuvaajana ja statistina hänen "ihana ilta alkoi näin" insta postaukseen.
Kommentit (263)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka korvaa miehelle ne puihin menneiden kahvilatreffien taloudelliset tappiot, ajan ja vaivan hukkaamisen? Häh!
Kenen muka pitäisi? Ihan omia valintoja.
Ota itse vastuu omasta rahan-, vaivan- ja ajankäytöstäsi:
Älä tarjoa jos et halua. Äläkä mene niille treffeille jos et halua käyttää oikean etsimiseen ja tutustumiseen.
Yrität sälyttää vastuun omasta käytöksestäsi naisten niskaan heti ensimetreiltä.
Menettää se nainenkin aikaansa siinä. Ja enemmänkin, jos joutuu naisvihamielisen urpon kanssa viettämään hetken.
Vierailija kirjoitti:
Jännää että se on aina tuo 40€. Mikähän siinä on taustalla?
Mä tarjosin kesällä vieraalleni satasen kuohuviinit eikä tunnu missään.
N60
Ihmettelen kyllä myös miksi tuollainen summa on niin ihmeellinen. Nolla perään niin sitten näissä jutuissa olisi edes jotain järkeä rahan puolesta. Muuten ei siltikään.
Vierailija kirjoitti:
Kiva tarina. Ei kai kukaan oikeasti uskonut..?
Ei. Kuhan trollataan takaisin. 😊
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka korvaa miehelle ne puihin menneiden kahvilatreffien taloudelliset tappiot, ajan ja vaivan hukkaamisen? Häh!
Älä tarjoa jos et halua. Äläkä mene niille treffeille jos et halua käyttää oikean etsimiseen ja tutustumiseen.
Yrität sälyttää vastuun omasta käytöksestäsi naisten niskaan heti ensimetreiltä.
Nainen suuttuu aina, jos mies ei tarjoa ilmaisia virvokkeita kahvilassa. Siksi pitää keksia joku uskottava tarina, ettei tarvitse mennä kahvilaan. Tällä tavalla välttyy kokonaan ikävältä tilanteelta.
Nyt ap oli naisen kanssa PUISTOSSA ilmaiseksi, eikä sekään kelvannut hänelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Mun umpihullu exä vierasti kahviloita, koska ei voinut siellä olla kaiken keskipiste. Niinä harvoina kertoina kun sinne "joutui", oli joko tympeä tarjoilijoille ja muille jonossa, tai sitten veti jotain imelää mielinkielin-roolia. Hän myös jaksoi aina jauhaa siitä "hienostelusta" ja "oudoista ruuista" kahviloissa, eli oli täysjuntti myös. Olisipa tämä selvinnyt heti alussa.
Onneksi ihminen oppii. Nyt tiedät, että aina ensitreffit kahvilassa. Siellä näkee että ihmisestä todella paljon tärkeitä asioita. Siellä välttää myös tämän sekopään joka täällä palstalla kahviloita vihaa ja sättii naisia jotka kahviloihin menevät!
Pahin painajainen olisi treffit tämän kanssa. 😂
Vauvapalsta on kieltämättä opettanut pari tärkeää asiaa elämästä:
- Älä koskaan mene kävelytreffeille
- Älä vaan katso DI-miehiä silmiin
Vierailija kirjoitti:
Sinulla oli nyt väärä otsikko. Olisi pitänyt lukea, että "Tindermies tekee pillun toivossa typeriä asioita".
Sinähän sen sanoit, nainen = reikä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nainen suuttuu aina, jos mies ei tarjoa ilmaisia virvokkeita kahvilassa. Siksi pitää keksia joku uskottava tarina, ettei tarvitse mennä kahvilaan. Tällä tavalla välttyy kokonaan ikävältä tilanteelta.
No eikä suutu. Voitteko nyt jo vihdoin alkaa selvittämään mitä todelliset naiset tekee, kun ne a) telkkarin b) instan c) aikuisviihteen d) seiskalehden naiset ei ole mitään oikeita, vaan rooleja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nyt ap oli naisen kanssa PUISTOSSA ilmaiseksi, eikä se
Naisen olisi pitänyt maksaa bensarahat siitä, että ap tuli paikalle 😂😂 voi mikä prinssi uljas, miksiköhän muija lähti mieluummin kavereiden kanssa jatkamaan iltaa
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien kolmen euron kahvin tarjoaminen on ollut hyväksikäyttöä. Säälittävää. Ja tällaiset peräkamarin reppanat haluaa naisen. Unohda.
En kyllä pitäisi 200€ illallistakaan minään hyväksikäyttönä. Tai edes 300€. Jos toinen, aikuinen ihminen, valitsee maksaa niin sitten valitsee.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuo nyt on naurettavinta mitä tähän mennessä olet keksinyt. Koita keksiä jotain parempaa jottei ihan mene tylsäksi tämä homma.
Vierailija kirjoitti:
Laita verotukseen pillunhankkimiskuluina.
Hankkimiskuluja ei korvata, vaan ne vähennetään verotuksessa... Ap:n veroprosentilla mitään ei tulisi takaisin... 😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti: Tuo on vielä pientä. Jotkut ajaa ensitreffille satoja kilometrejä ja ottaa hotellinkin etukäteen ihan varmuuden vuoksi 🤣
Tämä on käynyt mulle, ei edes tullut p.illua vaikka halailemaan päästiinkin🤣🤣
Mene maksullisiin jos haluat varmaa pillua.
Mutta kun se maksaa. Pitää saada ilmaiseksi.
No ei näköjään kukaan halua antaa ilmaiseksi eikä edes kahvin hinnalla. Se on sitten voi voi.
Vierailija kirjoitti:
Naisista on vain harmia.
Helppo ratkaisu on pysyä erossa naisista. Loppuu tämä ainainen kitinäkin sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sinulla oli nyt väärä otsikko. Olisi pitänyt lukea, että "Tindermies tekee pillun toivossa typeriä asioita".
Sinähän sen sanoit, nainen = reikä.
Miehille näyttää olevan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mistä lähtien kolmen euron kahvin tarjoaminen on ollut hyväksikäyttöä. Säälittävää. Ja tällaiset peräkamarin reppanat haluaa naisen. Unohda.
En kyllä pitäisi 200€ illallistakaan minään hyväksikäyttönä. Tai edes 300€. Jos toinen, aikuinen ihminen, valitsee maksaa niin sitten valitsee.
No keskituloisena naisena pitäisin kyllä jo aika helvetin överinä hintana normitreffeistä, varsinkin jos toinen tarjoaisi. Jonain vuosipäivänäkin vähän kallista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita verotukseen pillunhankkimiskuluina.
Hankkimiskuluja ei korvata, vaan ne vähennetään verotuksessa... Ap:n veroprosentilla mitään ei tulisi takaisin... 😢
Tarkoitit varmaankin, että koska ap:lla ei ole verotettavia ansiotuloja, ei hän mitään myöskään voi vähentää.
No, periaatteessa sama asia, mutta eikös toimeentulotukikin ole verotettavaa? Ei siitä mitään vähentää voi, kun verovähennykset toimivat niin että jos olet tienannut 30 000€, mutta sen tienaamista varten olet ostanut työkaluja 1500€ edestä, verottaja lukee että olet ansainnut 28 500€.
Eli ei sillä koko summaa kukaan takaisin saa, ja ap ei yhtään mitään.
Naiset eivät yleensä lähde treffeille seksitarpeitaan tyydyttämään, vaan ensisijaisesti etsimään kumppania. Seksi voi treffeillä tulla kaupan päälle tai olla tulematta. Jos mies ei kiinnosta, niin ei seksikään.
Nainen haluaa kokea olevansa miehen mielestä jotenkin special ja miehen tavoittelevan vain häntä. Tällaista panostusta ja arvostusta mies voi osoittaa monin tavoin, ja yksi helpoimmista on maksaa kahvit kahvilassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Totta. Mun umpihullu exä vierasti kahviloita, koska ei voinut siellä olla kaiken keskipiste. Niinä harvoina kertoina kun sinne "joutui", oli joko tympeä tarjoilijoille ja muille jonossa, tai sitten veti jotain imelää mielinkielin-roolia. Hän myös jaksoi aina jauhaa siitä "hienostelusta" ja "oudoista ruuista" kahviloissa, eli oli täysjuntti myös. Olisipa tämä selvinnyt heti alussa.
Onneksi ihminen oppii. Nyt tiedät, että aina ensitreffit kahvilassa. Siellä näkee että ihmisestä todella paljon tärkeitä asioita. Siellä välttää myös tämän sekopään joka täällä palstalla kahviloita vihaa ja sättii naisia jotka kahviloihin menevät!
Pahin painajainen olisi treffit tämän kanssa. 😂
Joo tiedän. Kahvilatreffeillä olen ehtinyt käydä tuon tapauksen jälkeen kymmeniä kertoja mieheni kanssa, joka lähtee sinne mielellään. Ja käyttäytyy siellä normaalisti :D Välillä hän maksaa, välillä minä, ja joskus molemmat maksaa omansa.
Mutta tuohan on eri asia kuin ensitreffit. Sinähän maksat pimpsalooralla miehellesi ne kahvilakäynnit.