Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Varoitus: näin ne tindermuijat nykyisin hyväksikäyttää miehiä.

Vierailija
29.10.2025 |

Treffit näyttivät lupaavilta. Nainen ehdotti, että "voitaisiin ottaa drinkit keskustassa, mutta jos haet mut ensin?"

Ajattelin ookoo, pieni juttu, ei väliä.

Menin hakemaan. Hän istahti kyytiin, nappasi puhelimen esiin ja sanoi:

"Voitaiskin mennä ensin tuonne Kaivopuistoon. Otetaan kuvat ennen kuin aurinko laskee."

Puoli tuntia myöhemmin meillä oli videot ja kuvat, joissa hän poseerasi lasit päässä "spontaanisti".

Lopuksi hän ilmoitti "Hei, mun pitäisi vielä ehtiä tyttöjen kanssa illalliselle. Tilaatko mulle taksin? Mulla on niin huono akku."

Niinpä maksoin melkein 40 euroa siitä, että toimin muijan ilmaisena uberina, valokuvaajana ja  statistina hänen "ihana ilta alkoi näin" insta postaukseen.

Kommentit (263)

Vierailija
141/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap meni treffeille, ja jostain syystä nainen koki että piti keksiä tekosyy päästä pois...? 

Mitä teit, ap? Lääpitkö? 

Vierailija
142/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti: Tuo on vielä pientä. Jotkut ajaa ensitreffille satoja kilometrejä ja ottaa hotellinkin etukäteen ihan varmuuden vuoksi 🤣

Tämä on käynyt mulle, ei edes tullut p.illua vaikka halailemaan päästiinkin🤣🤣

Paljonko lysti maksoi?

Pari sataa siihen paloi. Noh, opoirahat😅😅

Tuohon hintaan olisi käynyt prostioidulla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen käynyt treffeillä 58 eri miehen kanssa. Yleensä treffit olleet illalla syöminen ravintolassa, lounas, kahvittelu tai brunssi. Näistä miehistä ehkä n. 15% halusi tarjota minulle safkat. Eli sanoisin, että aika harva mies haluaa tarjota, edes 13-15€ hintaista lounasta.  Itse olen tarjonnut kolmelle miehelle ensitreffeillä.

58! Huh! Miten ihmeessä jaksat? Eikö tuo ole hirveän työlästä? Vai otatko siltä kantilta, että kiva tavata uusia ihmisiä?

Kun mikään ei kelpaa...

Vierailija
144/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kivat, hauskat ja rennot miehet saa naisia. Tuollaiset kahvikupin hinnalla pildeä odottavat ovat yksin ja jäävät yksin. Ja niin se pitääkin olla. 

Eihän tuo AP:kaan saanut naista vaikka oli mukava naiselle. Häntä käytettiin vain hyväksi.

Miten häntä käytettiin hyväksi? Eihän nainen laittanut häntä maksamaan taksiaan tai heittämään sinne tyttöjen luo, saati maksamaan heidän ruokiaan.

Ap sai viettää aikaa naisen kanssa puuhastellen, eikä se kuvaaminen maksanut ap:lle mitään.

Vierailija
145/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mihin se 40e meni?

Piti etsiä joku nisti jolle maksaa panosta kun ilmaiseksi ei paremmalta irronnut.. 

Ap

Heh, koukkaus piritorin kautta, julkiseen vessaan, jossa pika suihinotto ja peppupano. Peukkua jälkiruoaksi.

Vierailija
146/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä olen käynyt treffeillä 58 eri miehen kanssa. Yleensä treffit olleet illalla syöminen ravintolassa, lounas, kahvittelu tai brunssi. Näistä miehistä ehkä n. 15% halusi tarjota minulle safkat. Eli sanoisin, että aika harva mies haluaa tarjota, edes 13-15€ hintaista lounasta.  Itse olen tarjonnut kolmelle miehelle ensitreffeillä.

58! Huh! Miten ihmeessä jaksat? Eikö tuo ole hirveän työlästä? Vai otatko siltä kantilta, että kiva tavata uusia ihmisiä?

Kun mikään ei kelpaa...

Miksi pitäisi kelpuuttaa joku? Tietysti pitää etsiä sitä, jonka oikeasti haluaa.

Mitään tyytymissuhdetta ei kannata kenenkään tavoitella. 

Vierailija
147/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Treffeille kannattaa aina lähteä. Joko tapaa kivan ihmisen ja viettää ainakin hauskan illan tai sitten saa hyvän tarinan kerrottavaksi.

Naisen kannattaa lähteä, mutta miehen kannattaa lähteä vain low effort- treffeille, joka ei maksa mitään ja missä ei tarvitse nähdä vaivaa lainkaan.

Nuohan olivat juuri sellaiset. Mies ajoi autolla, ei edes tarvinut julkisten lippua ostaa. Sitten kävivät puistossa kävelemässä valokuvausharrastuksen parissa. 

Mahdollisuutena olisi ollut myös drinkit puistokävelyn jälkeen, mutta naista ei kiinnostanut niin halusi lähteä treffeiltä pois.

IHMETTELEN KOVASTI:

Miksi mies oli menossa autolla DRINKEILLE?

Taitaapi olla trolli. 

Tämä. Mitä mies jäi vaille, kun ei olisi kuitenkaan voinut juoda drinkkiä? Miten ihanteellinen ilta olisi tuosta jatkunut, nainen olisi juonut itsensä humalaan miehen katsoessa vierestä, ja mies olisi kuskannut tämän kotiinsa? Kuulostaa aika pahalta.

Vierailija
148/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älkää miehet ikinä ikinä tehkö ilmaisia palveluksia naiselle!

Eli miehille teette,mitta naisille ette tee? Jos autatte kaverinaista,niin suihionotto vähintään, niinkö? Miksei kaverimiehiltä myös? 

Tässäpä on syy,miksi te miehet, ette ole haluttuja parisihdekumppaneita. 

Sanoo nainen joka sekaantuu koiriin.

Vierailija
149/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En onneksi ikinä tapaile sun kaltaisia ääliöitä. 

Ja tämän takia näyttelen herrasmiestä siihen asti kunnes pilua heruu

Ai useita viikkoja?

Monta uistinta vedessä samaan aikaan.

Vierailija
150/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tottakai tulen hakeen, mutta ensin suikkuliin ja mällit niellään. Muuten ei auto liiku portilta.

Tästä syystä 95% Tindermiehistä on atm:ja, ja heitä ei kannata edes mätsätä. Naiselta hukkaanheitettyä aikaa. 

Vierailija
151/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap on keksinyt tuon tarinan, hän kyhää vastaavia palstalle. Ei siis oikeasti ole käynyt treffeillä. Edellinen eilen oli se purnaus, että treffillä käynti oli kallista, kun hän oli joutunut kahvilassa ostamaan itselleen voileivän, eikä siitä tullut edes täyteen.

Ihan jo päältä katsoen näkee, että noiden tämänkertaisten mielikuvitustreffien aikajana ei ole realistinen, eikä se, että niillä kuluisi 40 euroa. Lisäksi koska ap:n ainoa kontakti naisiin on katsella heitä somessa, niin hänen kaikkiin tarinoihinsa sisältyy aina se kohtaus, jossa nainen muka kuvaa itseään someen treffeillä.

Ja tälle inccelipoitsulle vain ne instapyllistelijät, joita hän somessa seuraa ovat naisia.

Vierailija
152/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olin vasta eronnut ja join baarissa yksin, kun viereeni istui nainen joka ilmiselvästi oli kännissä. Hän hymyili lämpimästi, aloimme juttelemaan, hän sanoi olevansa yhoo ja että elämä oli ollut rankkaa ex-miehen jäljiltä. Juttelimme tuntikausia, ja hän kertoi, miten kamppaili taloudellisesti - vuokra myöhässä, lapsen koulutarvikkeita ei ole varaa. Tunsin myötätuntoa, tarjosin hänelle drinkin ja lopulta lupauksen auttaa koska piluakin oli kuulemma luvassa: lainasin 500 euroa "väliaikaiseen apuun", koska hän lupasi maksaa takaisin seuraavalla viikolla työsuhteestaan.

Seuraavina päivinä hän alkoi soitella päivittäin, kiittää lämpimästi ja jakaa "elämänsä pieniä voittoja". Pian hän ehdotti, että voisimmeko tavata useammin seksin merkeissä ja että ehkä auttaisin häntä hakemaan lapsen päiväkodista, koska hänellä oli "kiireitä töissä". Aloin toimia hänen kuljettajanaan, ostin lap

muutaman laskun, kun

Kukaan ei lainaa parin tunnin tuttavuudelle 500 euroa rahaa. Muutenkin juttu on ihan liian uskomaton.

Jos lainaakin, saa syyttää ihan vaan itseään.

Vierailija
153/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eli miehille teette,mitta naisille ette tee? Jos autatte kaverinaista,niin suihionotto vähintään, niinkö? Miksei kaverimiehiltä myös? 

No kyllä kaverinainen voi aivan hyvin edes suihinoton antaa vastapalvelukseksi. Miehet tekevät kyllä muita vastapalveluksia, mutta naisilta ne halutaan seksuaalisina.

Pyydä se suikkeli mieskavereiltasi myös, saat elämäsi suikkelin. Tai pyydä kakkosta, sitähän te miehet haluatte. Ihan samanlainen reikä kuin naisilla.

Jos homostelu kiinnostaa noin paljon, niin korjaa sukupuolesi ja rupea mieheksi. Joka s**t*nan keskustelussa noita sinun homofantasioitasi 

Vierailija
154/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En onneksi ikinä tapaile sun kaltaisia ääliöitä. 

Ja tämän takia näyttelen herrasmiestä siihen asti kunnes pilua heruu

Ai useita viikkoja?

Monta uistinta vedessä samaan aikaan.

Kiva kuulla, että miesten valitukset miten naiset ei kelpuuta, ovatkin pötypuhetta. 

Vierailija
155/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö siis nauttinut naisen seurasta? Mitäs hittoa sentään, mitä oikein odotit treffeiltä saavasi?

Mies odottaa aina pildeä naiselta. Se on ainoa syy miksi mies panostaa taloudellisesti treffeihin. Mies ei ole pätkääkään kiinnostunut uusista tuttavuuksia ellei pilde kuulu samaan pakettiin.

L*r*t*oille ei ole ilmaisia lounaita.

Vierailija
156/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Myötätuntoa ap:lle, jos näin on tosiaan tapahtunut, mutta ei kuulosta kauhean uskottavalta. Kuka lähtee autolla ottamaan drinkit?

Vierailija
157/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saithan siinä pivvunhajua autonpenkkiisi. Runkkumatskua.

Vierailija
158/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sanoo nainen joka sekaantuu koiriin.

On sulla fantasiat. Kannattaisiko jutella jollekin? Ja ehkä myös olla rehellinen treffikumppaneille, luulisin että kovinkaan moni nainen ei haluaisi suhdetta miehen kanssa joka unelmoi koirista ja naisista... 

Vierailija
159/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämän takia naisille ei kannata mitään tarjota. Maksat siitä, että pääset kuulemaan mä haluan olla vain kaveria. No av-mummot on aika rupsahtaneita tai jotain yh-äitejä, niin tuskinpa moisille kukaan mitään tarjoaa.

Vierailija
160/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet jaksaa ulista, että naiset vie rahat. Miksette huolehdi rahoistanne? Omalla vastuulla aikuisen talous.