Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Varoitus: näin ne tindermuijat nykyisin hyväksikäyttää miehiä.

Vierailija
29.10.2025 |

Treffit näyttivät lupaavilta. Nainen ehdotti, että "voitaisiin ottaa drinkit keskustassa, mutta jos haet mut ensin?"

Ajattelin ookoo, pieni juttu, ei väliä.

Menin hakemaan. Hän istahti kyytiin, nappasi puhelimen esiin ja sanoi:

"Voitaiskin mennä ensin tuonne Kaivopuistoon. Otetaan kuvat ennen kuin aurinko laskee."

Puoli tuntia myöhemmin meillä oli videot ja kuvat, joissa hän poseerasi lasit päässä "spontaanisti".

Lopuksi hän ilmoitti "Hei, mun pitäisi vielä ehtiä tyttöjen kanssa illalliselle. Tilaatko mulle taksin? Mulla on niin huono akku."

Niinpä maksoin melkein 40 euroa siitä, että toimin muijan ilmaisena uberina, valokuvaajana ja  statistina hänen "ihana ilta alkoi näin" insta postaukseen.

Kommentit (263)

Vierailija
161/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies olisi tehnyt naiselle noin mies olisi sika. Kun nainen tekee miehelle noin on mies tyhmä.

Sellaisia ne jännittävät naiset ovat. Miehille ei kuitenkaan kelpaa vaatimattomat kilttinaiset, kun ne on tylsiä.

No hei sulle! Tässä on se ongelma yleensä ettei "vaatimaton kilttinainen" lähde kun liiga- jäkispelaajan kanssa  treffeille.

Ja aloituksen miesten linssiin viilaminen on ihan normijuttu, ollut jo ennen some-deittejä. Olen käynyt ja ollut samassa syvässä päädyssä treffinaisen kanssa joka teki oharit ravintola illan alussa. Ja sitä hotelli huonettakaan ei ollut toisessa kaupungissa varattuna joten ikimuistoinen nainen oli hän.

Seksiä saa varmimmin ostamalla, mutta se että menee pitkän matkan päähän treffeille oharin tekevän naisen kanssa on liikaa ihan kohteliasta olisi kestää ne treffit ja lähteä kiitos ei jatkoon suoraan sanomalla pois naisen. No ei naiset niin tee, koska oma hyvä olo menee miehen edelle aina. 

Miehet kyllä joutuu kestämään henkistä damagea naisilta enemmän. Naiset tekee sen itse itselleen kun itkevät Ridge Forresterin perään jonka voi saada yksi nainen kerrallaan varattua.

Vierailija
162/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies olisi tehnyt naiselle noin mies olisi sika. Kun nainen tekee miehelle noin on mies tyhmä.

Sellaisia ne jännittävät naiset ovat. Miehille ei kuitenkaan kelpaa vaatimattomat kilttinaiset, kun ne on tylsiä.

No hei sulle! Tässä on se ongelma yleensä ettei "vaatimaton kilttinainen" lähde kun liiga- jäkispelaajan kanssa  treffeille.

Ja aloituksen miesten linssiin viilaminen on ihan normijuttu, ollut jo ennen some-deittejä. Olen käynyt ja ollut samassa syvässä päädyssä treffinaisen kanssa joka teki oharit ravintola illan alussa. Ja sitä hotelli huonettakaan ei ollut toisessa kaupungissa varattuna joten ikimuistoinen nainen oli hän.

Seksiä saa varmimmin ostamalla, mutta se että menee pitkän matkan päähän treffeille oharin tekevän naisen kanssa on liikaa ihan kohte

Jäkispelaajat ovatkin tunnettuja siitä, että suosivat vaatimattomia naisia 😂

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit jättänyt ihan surutta se naisen sinne rannalle. Itse olen tehnyt pari kertaa.

Vierailija
164/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi valitsit lokkinaisen? Miten et tunnistanut päällepäin tai viimeistään siinä vaiheessa, kun nainen alkoi olla vaatimassa rahaa? No mitäs läksit ja pukeuduit sillein, että susta näkee, että haluat käyttää rahaa random naisiin pyllyn toivossa. Nainen vaan toteutti sen, mikä on luonnollista - vie rahat tyhmältä. 

Vierailija
165/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia naisille ei kannata mitään tarjota. Maksat siitä, että pääset kuulemaan mä haluan olla vain kaveria. No av-mummot on aika rupsahtaneita tai jotain yh-äitejä, niin tuskinpa moisille kukaan mitään tarjoaa.

Joo, ikinä ei kannata suostua kahvilatreffeille. Mies häviää siinä aina, ja joutuu vain maksumieheksi.

Vierailija
166/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet jaksaa ulista, että naiset vie rahat. Miksette huolehdi rahoistanne? Omalla vastuulla aikuisen talous.

Onhan kaikki naisen vastuulla parisuhteessakin. Näköjään jotkut ulkoistavat asioita naiselle jo ekoilla treffeillä. 😀

Kiva sitten syyttää toista eikä itseään jos kaikki ei menekään juuri niin kuin toivoi. 

Vierailija
167/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tämän takia naisille ei kannata mitään tarjota. Maksat siitä, että pääset kuulemaan mä haluan olla vain kaveria. No av-mummot on aika rupsahtaneita tai jotain yh-äitejä, niin tuskinpa moisille kukaan mitään tarjoaa.

Joo, ikinä ei kannata suostua kahvilatreffeille. Mies häviää siinä aina, ja joutuu vain maksumieheksi.

Eikö se mies osta itselleen mitään kahvilatreffeillä? Ottaako nainen juoksukahvit, vai miksi mies joutuu maksamaan? Ainiin, eikun ethän sinä ole ikinä ollut kahvitreffeillä, niiden haukkuminen on vain defenssi sille että et uskalla. Haluat nähdä vain kännissä.

Vierailija
168/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilttinaiset kyllä lähtevät. Sinä et nyt taida oikein ymmärtää minkälainen on kilttinainen, ja mikä jännä. Ja sitten on vielä kolmaskin ryhmä mielestäni, joka on kympin tytöt. (kouluarvosanoista puhutaan, ei mistään tasoista)

Kympin tytöt haluavat tietysti kympin pojan. (ja kouluarvosanoista kyse tässäkin) 

Vierailija
169/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sellaiset miehet dissaavat kahvilatreffejä, jotka haluaisivat suoraan sänkyyn. Osaamaton mies ei keksi tapaa siirtyä paikasta a paikkaan b, jos se ei ole perinteinen baarista jatkoille. Ja moukka mies ei malta odottaa seuraavia treffejä.

Vierailija
170/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö se mies osta itselleen mitään kahvilatreffeillä? Ottaako nainen juoksukahvit, vai miksi mies joutuu maksamaan? Ainiin, eikun ethän sinä ole ikinä ollut kahvitreffeillä, niiden haukkuminen on vain defenssi sille että et uskalla. Haluat nähdä vain kännissä.

Siinä joutuu kiusalliseen tilanteeseen kun nainen odottaa mieheltä ilmaisia virvokkeita eikä mies halua maksaa niitä. Siksi on parempi, ettei käy ollenkaan kahvilatreffeillä.

Vierailija
171/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvila on paras paikka nähdä miten mies kohtelee ihmisiä ympärillään. Jos mies on tarjoilijalle tai baristalle tympeä, kannattaa juosta.

Miehet, jotka ovat sosiaalisesti ja muutenkin älykkäitä pärjäävät parhaiten kahvilatreffeillä. Siksi minnekään muualle ei kannata mennä. Kahvilassa näkee, onko mies sellainen että hänet kehtaa esitellä myös ystäville ja vanhemmille.

Jos mies ei kahvilaan suostu, niin sitten hän haluaa peitellä jotain puolta sosiaalisesta osaamisestaan.

Vierailija
172/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kahvila on paras paikka nähdä miten mies kohtelee ihmisiä ympärillään. Jos mies on tarjoilijalle tai baristalle tympeä, kannattaa juosta.

Miehet, jotka ovat sosiaalisesti ja muutenkin älykkäitä pärjäävät parhaiten kahvilatreffeillä. Siksi minnekään muualle ei kannata mennä. Kahvilassa näkee, onko mies sellainen että hänet kehtaa esitellä myös ystäville ja vanhemmille.

Jos mies ei kahvilaan suostu, niin sitten hän haluaa peitellä jotain puolta sosiaalisesta osaamisestaan.

Ei, vaan mies haluaa välttyä naisen hyväksikäytöltä.

Vierailija
173/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä arvelen, että sulle ainoat treffit joissa koet pääseväsi plussalle tai mitenkään edes omillesi, on maksullisen naisen kanssa. 

Hyvin harva nainen hakee treffeiltä seksiä. Naiset yleensä menevät sinne etsimään ihan oikeaa parisuhdetta. Ja niin kyllä hyvin moni mieskin. 

En oikein ymmärrä miksi edes treffailet? (haluat treffailla olisi ehkä parempi sanavalinta... Et sinä oikeasti millään treffeillä käy vaan keksit näitä tarinoita päästäsi)

Eikö olisi vain parempi ostaa sitä seksiä kun se kuitenkin se ainoa asia tuntuu olevan joka sinua kiinnostaa. 

Vierailija
174/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiihottava tarina. Mä maksoin kerran 200€ yhdelle perheenäidille siitä että hän seisoi tupakan polton verran autoni vieressä kun masturboin kuskin paikalla häntä katsellen. M43

Vierailija
175/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noloa tunnustaa, mutta mä en ole koskaan käynyt perinteisillä treffeillä. Ensiksi on pantu ja jos sen jälkeen tuntunut seura vielä hyvältä niin menty vaikka kahville tai drinkuille.

Jake82

Vierailija
176/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä joutuu kiusalliseen tilanteeseen kun nainen odottaa mieheltä ilmaisia virvokkeita eikä mies halua maksaa niitä. Siksi on parempi, ettei käy olle

Kannattaisi ehkä hankkia itsetunto ja kasvattaa munat. Tossukoista ei kukaan pidä. Maksat ensi kerralla nyt vaan reippaasti ne omasi, ja annat naisen maksaa omansa niin kuin Suomessa normaalisti toimitaan. Saattaisi jopa flaksikin käydä paremmin jos et olisi noin tohveli.

Vierailija
177/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä arvelen, että sulle ainoat treffit joissa koet pääseväsi plussalle tai mitenkään edes omillesi, on maksullisen naisen kanssa. 

Hyvin harva nainen hakee treffeiltä seksiä. Naiset yleensä menevät sinne etsimään ihan oikeaa parisuhdetta. Ja niin kyllä hyvin moni mieskin. 

En oikein ymmärrä miksi edes treffailet? (haluat treffailla olisi ehkä parempi sanavalinta... Et sinä oikeasti millään treffeillä käy vaan keksit näitä tarinoita päästäsi)

Kuka korvaa miehelle ne puihin menneiden kahvilatreffien taloudelliset tappiot, ajan ja vaivan hukkaamisen? Häh!

Vierailija
178/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos mies ei kahvilaan suostu, niin sitten hän haluaa peitellä jotain puolta sosiaalisesta

Totta. Mun umpihullu exä vierasti kahviloita, koska ei voinut siellä olla kaiken keskipiste. Niinä harvoina kertoina kun sinne "joutui", oli joko tympeä tarjoilijoille ja muille jonossa, tai sitten veti jotain imelää mielinkielin-roolia. Hän myös jaksoi aina jauhaa siitä "hienostelusta" ja "oudoista ruuista" kahviloissa, eli oli täysjuntti myös. Olisipa tämä selvinnyt heti alussa.

Vierailija
179/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se nainen huomasi sun tauskifarkut ja valkoiset tennarit, ja keksi tekosyyn päästä karkuun.

Vierailija
180/263 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä joutuu kiusalliseen tilanteeseen kun nainen odottaa mieheltä ilmaisia virvokkeita eikä mies ha

Kannattaisi ehkä hankkia itsetunto ja kasvattaa munat. Tossukoista ei kukaan pidä. Maksat ensi kerralla nyt vaan reippaasti ne omasi, ja annat naisen maksaa omansa niin kuin Suomessa normaalisti toimitaan. Saattaisi jopa flaksikin käydä paremmin jos et olisi noin tohveli.

En suostu menemään kahvilatreffeille ellei nainen ole kilpatason bikinifitness urheilija tai rytminen voimistelija.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi kaksi