Varoitus: näin ne tindermuijat nykyisin hyväksikäyttää miehiä.
Treffit näyttivät lupaavilta. Nainen ehdotti, että "voitaisiin ottaa drinkit keskustassa, mutta jos haet mut ensin?"
Ajattelin ookoo, pieni juttu, ei väliä.
Menin hakemaan. Hän istahti kyytiin, nappasi puhelimen esiin ja sanoi:
"Voitaiskin mennä ensin tuonne Kaivopuistoon. Otetaan kuvat ennen kuin aurinko laskee."
Puoli tuntia myöhemmin meillä oli videot ja kuvat, joissa hän poseerasi lasit päässä "spontaanisti".
Lopuksi hän ilmoitti "Hei, mun pitäisi vielä ehtiä tyttöjen kanssa illalliselle. Tilaatko mulle taksin? Mulla on niin huono akku."
Niinpä maksoin melkein 40 euroa siitä, että toimin muijan ilmaisena uberina, valokuvaajana ja statistina hänen "ihana ilta alkoi näin" insta postaukseen.
Kommentit (263)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.hs.fi/tutkiva/art-2000011581994.html
Ettäkö naiset käyttävät hyväkseen? Kysyn vaan. Entä kaikki miesten tekemät rais..kaukset, tapot, murhat, hakkaamiset ym. Ja tämä uutisen paska sai vain ehdollista, kun ei mukamas ollut mitään erityistä moitittavaa? Näin se hyväveli järjestö suojelee omiaan ja rikkaita.
Näillä miestenvedätyksillä naisiin kohdistuva väkivalta ei ainakaan vähene!
Jahas, nyt joku kilttimies uhkailee väkivallalla. 😂
Nuo olivat aivan ok treffit. Nainen vain ei ollut miehestä kiinnostunut ja halusi pois. Ei tuossa mitään vedättämistä ollut.
En jaksa lukea koko ketjua, mutta minulle jäi epäselväksi, että mistä tuo 40€ kulu tuli? Mieshän vaan kävi hakemassa naisen hänen kotioveltaan ja ajoi Kaivopuistoon. Kävikö he jossain drinkillä?
Meinaatko, että rais..aat ja murha..aat naisen ym. jos ei anna pildeä tai joudut ostamaan voileivän ja kahvin? Aika outo käsitys sinulla oikeudenmukaisuudesta ja tasa-arvosta?
Vierailija kirjoitti:
Älkää miehet ikinä ikinä tehkö ilmaisia palveluksia naiselle!
Miksei? Mun mies toi mulle kukkakimpun ensimmäisille treffeille. Se oli jotenkin söpöä, kun kukaan ei yleensä panosta mitenkään. Ollaan oltu pian 10v yhdessä. Ap:n tapaus kyllä todella törkeä. Nainen oli oikea kana-aivo.
Vierailija kirjoitti:
En jaksa lukea koko ketjua, mutta minulle jäi epäselväksi, että mistä tuo 40€ kulu tuli? Mieshän vaan kävi hakemassa naisen hänen kotioveltaan ja ajoi Kaivopuistoon. Kävikö he jossain drinkillä?
Ap:n mielikuvituksesta se tuli.
Apn kaltaiset miehet on syy, miksi suurin osa sinkkunaisista ei ole tinderissä. Huhhuh.
Minä olen käynyt treffeillä 58 eri miehen kanssa. Yleensä treffit olleet illalla syöminen ravintolassa, lounas, kahvittelu tai brunssi. Näistä miehistä ehkä n. 15% halusi tarjota minulle safkat. Eli sanoisin, että aika harva mies haluaa tarjota, edes 13-15€ hintaista lounasta. Itse olen tarjonnut kolmelle miehelle ensitreffeillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ettäkö naiset käyttävät hyväkseen? Kysyn vaan. Entä kaikki miesten tekemät rais..kaukset, tapot, murhat, hakkaamiset ym. Ja tämä uutisen paska sai vain ehdollista, kun ei mukamas ollut mitään erityistä moitittavaa? Näin se hyväveli järjestö suojelee omiaan ja rikkaita.
Nuo olivat aivan ok treffit. Nainen vain ei ollut miehestä kiinnostunut ja halusi pois. Ei tuossa mitään vedättämistä ollut.
No töki vaan sitä testosteronissa marinoitua synnynnäistä tappajaa ja hämmästele sitten huuli pyöreänä että sehän löi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joo, lol. Turpiin tulee jos pildeä ei irtoa... Ja ilmaiseksi vielä.
Ei yhtään ihme että nainen juoksi ja kovaa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älkää miehet ikinä ikinä tehkö ilmaisia palveluksia naiselle!
Miksei? Mun mies toi mulle kukkakimpun ensimmäisille treffeille. Se oli jotenkin söpöä, kun kukaan ei yleensä panosta mitenkään. Ollaan oltu pian 10v yhdessä. Ap:n tapaus kyllä todella törkeä. Nainen oli oikea kana-aivo.
Aloituksen naista ei ole olemassakaan. Ja jos on, oli hän vain fiksu kun lähti tämän hullun läheisyydestä pois.
Ap on tuttu palstatrolli, joka vaatii naisilta pimppaa ilmaiseksi. Ja keksii näitä tarinoita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Treffeille kannattaa aina lähteä. Joko tapaa kivan ihmisen ja viettää ainakin hauskan illan tai sitten saa hyvän tarinan kerrottavaksi.
Naisen kannattaa lähteä, mutta miehen kannattaa lähteä vain low effort- treffeille, joka ei maksa mitään ja missä ei tarvitse nähdä vaivaa lainkaan.
Nuohan olivat juuri sellaiset. Mies ajoi autolla, ei edes tarvinut julkisten lippua ostaa. Sitten kävivät puistossa kävelemässä valokuvausharrastuksen parissa.
Mahdollisuutena olisi ollut myös drinkit puistokävelyn jälkeen, mutta naista ei kiinnostanut niin halusi lähteä treffeiltä pois.
IHMETTELEN KOVASTI:
Miksi mies oli menossa autolla DRINKEILLE?
Taitaapi olla
Mikset? Itellä ainakin motoriikka pelittää kolmeen promilleen asti. Joskus otan ryypyn taskumatista, että jaksan keskittyä tiehen
Vierailija kirjoitti:
Mihin se 40e meni?
Ap kävi ostamassa peukkua suruunsa kun taan ilmainen pillu lipesi sormien välistä.
Vierailija kirjoitti:
Mihin se 40e meni?
Muija halus pelata Veikkauksen pelikonetta, niin jouduin tarjoamaan.
Vierailija kirjoitti:
Näinhän se on nainen on pahin hyväksikäyttäjä, ja jos parisuhteeseen edetään niin silti on aina valmiina jos löytyisi joku jännämies jonka kanssa pitää ainakin kokeeksi muutama kerta nusaista.
Miksei miehet sitten rupea jännämiehiksi, jos sillä saa naisia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No töki vaan sitä testosteronissa marinoitua synnynnäistä tappajaa ja hämmästele sitten huuli pyöreänä että sehän löi
Ja sinä varmasti ihmettelet miksi naiset eivät sinua kelpuuta?
Onneksi suurin osa miehistä ei ole väkivaltaisia, mutta sinä kyllä taas todistat vahvasti sen puolesta, miksi naisen aina kannattaa tavata mies julkisella paikalla ensimmäistä kertaa.
Ja jos mies ei vaikuta mukavalta niin keksiä joku tekosyy (kavereiden kanssa syömään) ja liueta paikalta.
Itse nuorna poikasena olin iltaviihteellä ja törmäsin pariin nuorempaan työkaverinaiseen joiden kanssa siinä hetken olin. Tekivät perinteisesti että pyysivät minua vahtimaan laukkujaan kun itse menevät tanssimaan. Syystä tai toisesta tiemme erkanivat illan aikana ja myöhemmin sain heiltä soiton, kyselivät että voisinko maksaa heidät yhteen paikkaan sisään. Vastasin myöntävästi ja lähdin taksilla kotiin, kun niin alkoi vtuttamaan miten kuvittelivat että olen joku heidän palvelijansa. Joillain naisilla on aivan järjetöntä hyväksikäyttömeininkiä.
Ap on rattijuoppo. Ei ihme ettei irtoa. 😂
Vierailija kirjoitti:
Mihin se 40e meni?
Ne meni Molokin kitaan.
Laillinen raja* Ei lasillinen! 😀