Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitä sulle on tapahtunut 10 viime vuoden aikana?

Vierailija
28.10.2025 |

Onko saldo plussalla vai miinuksella?

Kommentit (55)

Vierailija
41/55 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei yhtään mitään. Pelkkää tyhjyyttä. Olen epäonnistunut nainen.

tähän vielä lisään. Oon 35v nainen ja en oo yrityksistä huolimatta saanut mitään aikaiseksi eikä mitään ole tapahtunut 10 vuoden aikana. Ei mitään edistystä mihinkään suuntaan.

Vierailija
42/55 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen löytänyt ne suurimmat eli mielenrauhan ja onnellisuuden

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/55 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussalla, koska minulla on lapsi.

Vierailija
44/55 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin omilleni uuteen kaupunkiin, aloitin yliopisto-opinnot, erosin ensimmäisestä parisuhteesta, vietin sinkkuaikaa, tapasin uuden kumppanin, olin ulkomaanvaihdossa, vietin huonoja mielenterveysvuosia, valmistuin, muutin yhteen, sain oman alan työpaikan ja pari luottamustehtävää, hankin koiran.

Olen plussalla, koen että henkistä kasvua ollut paljon ja mielenterveys parempi kuin teininä.

Vierailija
45/55 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaihtanut työpaikkaa, palkka nousi noin 50%. Ostanut ja remontoinut 2. asunnon työpaikkakunnalta. Ottanut kissan. Kaksi vanhinta lasta muuttanut omilleen pois kotoa. Sairastunut autoimmuunisairauteen, josta ei parannu, mutta hoidolla pysyy kurissa.  Laihtunut 10 kg.  Isä sairastunut muistisairauteen. Rakentanut mökillä pihaa. Sairastunut masennukseen, nyt toipumisvaiheessa.  Vaihdevuodet.  Aloittanut uuden liikuntaharrastuksen. 

Saldo plussalla.

N54

Vierailija
46/55 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti plussalla! 

Viimeiset työvuodet sain nauttia lempityöstäni, pääsin paljon maailmalle ja koin hienoja hetkiä.

Olen saanut 3 lastenlasta ja 2 vävyä perheeseen, eläkeläisen vapauden, uuden okt:n ja hankkinut ja remontoinut lomakodin mieheni kanssa. Viettänyt ulkomailla lähes 100 viikkoa/10v. 

Saanut uusia ystäviä. Terveys reistailee ja on paljon kipuja mutta silti plussalla

Vierailija
47/55 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aloitin mielialalääkityksen ja lihoin 40 kg, muutin kaksiosta yksiöön, ens viikolla saan fudut työpaikasta jossa olen ollut noin parikymmentä vuotta. Muuten mikään ei ole muuttunut.

Vierailija
48/55 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erosin. Olen tukenut läheisiä, yks tappoi itsensä. Olen superyksinäinen. Ei kiinnosta enää mikään. Aika paskaa ollut. Hyvin vähän mitään positiivista.

Myötätuntoni sinulle. Outo aloitus, itselläni syntyisi lähes romaani kun kertoisin. Onneksi saan pitää asiani aivan ominani, se on oikeuteni.

Vierailija
49/55 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen saanut viimeisimmän työpaikkani, eronnut, muuttanut (kaksi kertaa), lapsi aikuistunut ja muuttanut toiselle puolelle Suomea opiskelemaan. Olen samalla tavallaan myös löytänyt itseni.

Vierailija
50/55 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsin opiskelemaan, menin naimisiin, sain 5 lasta, valmistuin, aloitin työt. 

Siinä olennaisimmat aikajärjestyksessä. 

Kymmenessä vuodessa kaikki tuo. Aika kiirettä pitänyt!

Vierailija
51/55 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen rikastunut eli saldo on plussalla.

Vierailija
52/55 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ero 19v liitosta, 4 muuttoa, 2 työpaikan vaihtoa ja vielä päälle yksi toimenkuvan vaihdos samassa firmassa. Yksi todella huono tapailusuhde ja nyt avoliitossa onnellisesti. Onhan siinä kaikkea ihan riittämiin

Vierailija
53/55 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin asunnon, hankin kissan, haahuilin yliopistossa ja kiduin surkeassa työssä. Tapasin miehen, irtisanouduin töistä, lopetin opinnot. Muutin toiselle puolelle Suomea. Sain kaksi lasta, menin naimisiin, myin asunnon, opiskelin amiksessa ammatin. Nyt lillun työttömänä ja meinaan opiskella pikakoulutuksella taas uuden amisammatin. Varallisuus kasvanut n. 150 000 euroa kaikesta työttömyydestä, opiskelusta ja vanhempainvapaista huolimatta.

Onhan tässä tapahtunut kaikkea, plussan puolella ollaan vaikkakin väljähtynyt parisuhde ja työttömyys tökkii.

Vierailija
54/55 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Plussalla olen. Olen eronnut omasta toiveestani ja löytänyt rakkauden. Olen vaihtanut asuinpaikkaa ja työtä. Opiskelin kaksi erikoistumiskoulutusta omaan alaan liittyen. Lapset ovat tulleet aikuisiksi ja heillä on hyvin asiat.

Pari huonoa työpaikkaa oli, mutta niistä lähdin nopeasti pois. Sen vuoksi tein noita opintoja ja sain mukavamman paikan. 

Vierailija
55/55 |
29.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olin jo pääsemässä plussalle, mutta sitten syöpähoidot vei miinukselle.

Minulle kävi ihan samoin. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme seitsemän