Paljonko annat aina kerjäläiselle tai Ison Numeron myyjälle? Kehtaatko edes antaa alle kaksikymppiä?
Ei kai kukaan alle kahta kymppiä kehtaa antaa???
Kommentit (25)
En anna mitään. Vtuttaa kun nää pullaposket on vallanneet kaikki kauppojen edustat täällä. Pullokassit meinataan repiä kädestä... MANI MANI PLIIIIS ILMA RUKA PLIIS PLIIS ... vttu että pistää vihaksi. Sitten nää loisii porukalla kampin kelan edessä. Kotimaahansa kerjäämään mars!
Ap sulla on suhteellisuuden taju karannut täysin lapasesta.
En anna mitään. Lehden hinta on 15€, enkä ostaisi siihen hintaan mitään lehteä saatika sellaista joka ei kiinnosta.
ÄLKÄÄ IKINÄ ANTAKO KERJÄLÄISELLE MITÄÄN!!!!!
Minkä yhdistyksen edustajat kauppaavat lehtiä Helsingin messukeskuksen edessä? Ainakin kirjamessuilla heitä on siellä joka vuosi.
Vierailija kirjoitti:
Ongelmajätteet krematorioihin.
Sulle tulee sit kuumat paikat.
En anna mitään. Yleensä kuljen heidän ohitseen sillä tavalla että katson suoraan kohti jotta varmasti käy selväksi mitä mieltä tuollaisesta toiminnasta olen. Kerran yksi iso numeron myyjä kehtasi tulla kauppaamaan sitä lehteänsä minulle kun olin syömässä puistonpenkillä. Tuli äkkilähtö hänelle kun huudon kera käskin hänen antaa ihmisille ruokarauhan.
En mitään ja soitan poliisit, koska tuollainen ihmisten häiriköinti ja kaupustelu on rikollista.
Molemmat saavat luuvitosen jos tulevat yhtään liian lähelle.
Ulkomailta tulleille ammattikerjäläisille ei kannata antaa mitään. Kyse on järjestäytyneestä toiminnasta, aiheesta löytyy tarkempaa tietoa esim. Youtubesta. Sama touhu jatkuu sukupolvesta toiseen, eivätkä kouluttaudu ammattiin ja mene töihin.
En minäkään osta/anna mitään, raivostuttaa tuollaiset loiset, t: mies 62 vee, työtön
Oli tosi surullista katsoa kun mun niin kiltti ja auttavainen äiti osti Iso numero-lehden ja maksaessa myyjä ei meinannut antaa takaisin vaihtorahaa ollenkaan, varottakaa vanhempia läheisiänne noista.
En senttiäkään! Sensijaan aina kaikille tuötä tekeville, sähkö , pesukoneen korjaaja ym ihmisille joiden apua tarvitsen.
Vierailija kirjoitti:
Oli tosi surullista katsoa kun mun niin kiltti ja auttavainen äiti osti Iso numero-lehden ja maksaessa myyjä ei meinannut antaa takaisin vaihtorahaa ollenkaan, varottakaa vanhempia läheisiänne noista.
Siinä oli Suomi pienoiskoossa m a m u -politiikan suhteen.
Katson ohi - kuin ilmaa ovat. Sama muuten alkaa olla yöntimojen ja suomalaisten naisten suhteet: vain hirvittävimmät l a a r d i p e r s e e t enää hengaa noiden kanssa ja tekee m u l a t t i p e n t u j a . Ruotsin malliin ovat suomalaisetkin siirtymässä. Selväksi on tullut heikko taso, joten suomityttelillä meni luukut kiinni. Äly palailee pätkittäin.
En anna mitään.