Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Paljonko annat aina kerjäläiselle tai Ison Numeron myyjälle? Kehtaatko edes antaa alle kaksikymppiä?

Vierailija
28.10.2025 |

Ei kai kukaan alle kahta kymppiä kehtaa antaa???

Kommentit (25)

Vierailija
1/25 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna mitään.

Vierailija
2/25 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ongelmajätteet krematorioihin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/25 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna mitään. Vtuttaa kun nää pullaposket on vallanneet kaikki kauppojen edustat täällä. Pullokassit meinataan repiä kädestä... MANI MANI PLIIIIS ILMA RUKA PLIIS PLIIS ... vttu että pistää vihaksi. Sitten nää loisii porukalla kampin kelan edessä. Kotimaahansa kerjäämään mars!

Vierailija
4/25 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap sulla on suhteellisuuden taju karannut täysin lapasesta. 

Vierailija
5/25 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna mitään. Lehden hinta on 15€, enkä ostaisi siihen hintaan mitään lehteä saatika sellaista joka ei kiinnosta.

Vierailija
6/25 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ÄLKÄÄ IKINÄ ANTAKO KERJÄLÄISELLE MITÄÄN!!!!!

Vierailija
7/25 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä yhdistyksen edustajat kauppaavat lehtiä Helsingin messukeskuksen edessä? Ainakin kirjamessuilla heitä on siellä joka vuosi. 

Vierailija
8/25 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ongelmajätteet krematorioihin.

Sulle tulee sit kuumat paikat.

Vierailija
9/25 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna mitään. Yleensä kuljen heidän ohitseen sillä tavalla että katson suoraan kohti jotta varmasti käy selväksi mitä mieltä tuollaisesta toiminnasta olen. Kerran yksi iso numeron myyjä kehtasi tulla kauppaamaan sitä lehteänsä minulle kun olin syömässä puistonpenkillä. Tuli äkkilähtö hänelle kun huudon kera käskin hänen antaa ihmisille ruokarauhan. 

Vierailija
10/25 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään ja soitan poliisit, koska tuollainen ihmisten häiriköinti ja kaupustelu on rikollista. 

Vierailija
11/25 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Molemmat saavat luuvitosen jos tulevat yhtään liian lähelle. 

Vierailija
12/25 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkomailta tulleille ammattikerjäläisille ei kannata antaa mitään. Kyse on järjestäytyneestä toiminnasta, aiheesta löytyy tarkempaa tietoa esim. Youtubesta. Sama touhu jatkuu sukupolvesta toiseen, eivätkä kouluttaudu ammattiin ja mene töihin.

Vierailija
13/25 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minäkään osta/anna mitään, raivostuttaa tuollaiset loiset, t: mies 62 vee, työtön

Vierailija
14/25 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oli tosi surullista katsoa kun mun niin kiltti ja auttavainen äiti osti Iso numero-lehden ja maksaessa myyjä ei meinannut antaa takaisin vaihtorahaa ollenkaan, varottakaa vanhempia läheisiänne noista.

Vierailija
15/25 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En anna mitään-

Vierailija
16/25 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Satasen olen tavannut antaa

Vierailija
17/25 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En senttiäkään! Sensijaan aina kaikille tuötä tekeville, sähkö , pesukoneen korjaaja ym ihmisille joiden apua tarvitsen.

Vierailija
18/25 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli tosi surullista katsoa kun mun niin kiltti ja auttavainen äiti osti Iso numero-lehden ja maksaessa myyjä ei meinannut antaa takaisin vaihtorahaa ollenkaan, varottakaa vanhempia läheisiänne noista.

Siinä oli Suomi pienoiskoossa  m a m u -politiikan suhteen.

Vierailija
19/25 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Potkun persauksille korkeintaan

Vierailija
20/25 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson ohi -  kuin ilmaa ovat. Sama muuten alkaa olla yöntimojen ja suomalaisten naisten suhteet: vain hirvittävimmät   l a a r d i p e r s e e t  enää hengaa noiden kanssa ja tekee  m u l a t t i p e n t u  j a . Ruotsin malliin ovat suomalaisetkin siirtymässä. Selväksi on tullut heikko taso, joten suomityttelillä meni luukut kiinni. Äly palailee pätkittäin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yksi kuusi