Raivoan miehelleni
Hei, onko täällä ketään semmoista kellä on ollut ongelmia vihan hallinnan kanssa ja päässyt eroon tai saanut helpotusta siihen? Tuntuu että omat raivo kohtaukset vain pahenee ja huudan miehelleni aivan hirveitä asioista jos pimahdan. Minulla nousee raivo sekunneissa mutta laskeekin yhtä nopeasti ja pyydän itkun kanssa mieheltäni anteeksi.
häpeän itseäni joka kerta ja inhoan tätä käytöstä. En ole yhtään oma itseni. Olen tehnyt harjoituksia vihan hallintaan mutta ei ne oikein ole auttanut.
oisko mitään vinkkiä miten saan rauhoitettua itseni kun raivo iskee päälle?
Kommentit (32)
Suosittelen Burana 7,62:a sisäisesti nautittuna.
Miksi huudat? Mulla oli mies, joka nalkutti kaikesta ja reagoin siihen noin. Mikään puhe tai pakoon juokseminen ei auttanut siihen. Kulki kannoilla, seurasi joka paikkaan ja nalkutti. Tuollaisen ihmisen kanssa tulee oikeasti hulluksi. Vaihtamalla paranee (myös omat käytöstavat).
Kyllähän miehille saa raivota. Ei miehet ole naisia joita pitää vain arvostaa ja kunnioittaa. Miehet on kuitenkin aivan pakkoja kun ei tee niin kuin naiset haluaa niin miehet ansaitsee sen raivon. Joten miehille oikeastaan kuuluu raivota niin älä pode huonoa omatuntoa
Sun miehen kannattaa vaihtaa parempaan
Taidat olla epävakaa pershäröinen? Onko myös rajut pms-oireet, eli olet hormonien heiteltävänä ennen kuukautisia?
Vierailija kirjoitti:
Miksi huudat? Mulla oli mies, joka nalkutti kaikesta ja reagoin siihen noin. Mikään puhe tai pakoon juokseminen ei auttanut siihen. Kulki kannoilla, seurasi joka paikkaan ja nalkutti. Tuollaisen ihmisen kanssa tulee oikeasti hulluksi. Vaihtamalla paranee (myös omat käytöstavat).
Tiedät siis täsmälleen miltä miljoonista miehistä tuntuu elää naisen kanssa. Semmoinen ero tosin että mies ei todellakaan saa raivota naisille koskaan ja miehen oitää vain hyväksyä kiltisti se nalkuttaminen
Kun sen itse oivaltaa niin voi tehdä asialle jotain. Aina kun tunnen että kohta lähtee niin hoen itselleni että ole hiljaa ole hiljaa.
Mulla loppu raivoaminen kun aloin syödä rautalisää. Oli matala ferritiiniarvo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedät siis täsmälleen miltä miljoonista miehistä tuntuu elää naisen kanssa. Semmoinen ero tosin että mies ei todellakaan saa raivota naisille koskaan ja miehen oitää vain hyväksyä kiltisti se nalkuttaminen
Heh. Pitää nostaa hattua siitä, että joku kestää tuota huutamatta. Onkohan miehillä jotenkin erilaiset korvat, että kestää paremmin? Vai mikä sen selittää. Periaatteessa en ihmettele, vaikka joku lyö tuossa tilanteessa. Toista ei saisi ahdistella noinkaan.
Mitä valia se on kuitenkin vain arvoton mies?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heh. Pitää nostaa hattua siitä, että joku kestää tuota huutamatta. Onkohan miehillä jotenkin erilaiset korvat, että kestää paremmin? Vai mikä sen selittää. Periaatteessa en ihmettele, vaikka joku lyö tuossa tilanteessa. Toista ei saisi ahdistella noinkaan.
Miehet on vaan semmosia että rakastamaltaan ihmiseltä sietää yllättävän paljon paskaa. Paljon enemmän mitä naiset sietävät. Tämmöisen raivoavan naisen kannattaa vaan pelätä sitä hetkeä kun se rakkaus loppuu. Niistä tilanteista saamme lukea medista ja josta kaikki ulkopuoliset naiset syyttävät kaikkia miehiä väkivaltaisiksi naisten tappajiksi kun ei kiinnosta se tilanne mikä tuohon tekoon johti koska sieltä saattaa paljastua tämmöinen raivohullu nainen joka raivosi joka asiasta miehelle.
Tämä on juuri se tilanne kun lehdissä kyseltiin voiko nainen ansaita vihaa jossa miehet sanoi että nainen voi omalla käytöksellään kyllä ansaita vihaa
Opettele pitkän kaavan kautta tunnistamaan ihan kaikki mikä nostaa stressitasoa ja seuraamaan sen nousemista. Opettele huomaamaan miltä tuntuu kun ollaan lähellä napsahdusta ja se kun olo on oikein tyyni ja mitä kaikkia eri olotiloja siihen väliin mahtuu. Mitkä ovat ne ärsykkeet jotka sietokyvyn ollessa ylärajoilla lopulta ovat liikaa? Oletko koko ajan kuormittuneessa tilanteessa, onko jotain stressitasoa ylläpitäviä tekijöitä aivan liikaa elämässäsi kun kilahtelet noin? Tällaisilla pohdinnoilla ja itsensä tarkkailulla voi aloitella
Joo stressaava työ minulla ja se välillä saa raivon pintaan. Kyllä mä sen tiedän että olen ihan hirviö mutta haluan muuttua, ajattelin jos täällä olisi samasta kärsiviä. Meidän suku on hyvin temperamenttinen ja isäni oli hyvin samanlainen. Ferrit on minulla jotain 20 ja rautalisää olen alkanut ottamaan koska muutenkin on semmoinen aivosumu välillä.
ollaan oltu 8 vuotta yhdessä ja tämä raivoaminen on vain pahentunut. Ehkä se terapia tekisi hyvää, tästä ei oikein puhuta missään.
ap
Läskeillä on yleensä tommoisia ongelmia.
Vierailija kirjoitti:
Opettele pitkän kaavan kautta tunnistamaan ihan kaikki mikä nostaa stressitasoa ja seuraamaan sen nousemista. Opettele huomaamaan miltä tuntuu kun ollaan lähellä napsahdusta ja se kun olo on oikein tyyni ja mitä kaikkia eri olotiloja siihen väliin mahtuu. Mitkä ovat ne ärsykkeet jotka sietokyvyn ollessa ylärajoilla lopulta ovat liikaa? Oletko koko ajan kuormittuneessa tilanteessa, onko jotain stressitasoa ylläpitäviä tekijöitä aivan liikaa elämässäsi kun kilahtelet noin? Tällaisilla pohdinnoilla ja itsensä tarkkailulla voi aloitella
Kiitos tästä. Pitää alkaa pitämään kirjaa tästä.
Ei ihmisperceyteen ole parannusta.