Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Raivoan miehelleni

Vierailija
28.10.2025 |

Hei, onko täällä ketään semmoista kellä on ollut ongelmia vihan hallinnan kanssa ja päässyt eroon tai saanut helpotusta siihen? Tuntuu että omat raivo kohtaukset vain pahenee ja huudan miehelleni aivan hirveitä asioista jos pimahdan. Minulla nousee raivo sekunneissa mutta laskeekin yhtä nopeasti ja pyydän itkun kanssa mieheltäni anteeksi.

häpeän itseäni joka kerta ja inhoan tätä käytöstä. En ole yhtään oma itseni. Olen tehnyt harjoituksia vihan hallintaan mutta ei ne oikein ole auttanut.

oisko mitään vinkkiä miten saan rauhoitettua itseni kun raivo iskee päälle? 

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taidat olla epävakaa pershäröinen? Onko myös rajut pms-oireet, eli olet hormonien heiteltävänä ennen kuukautisia?

En ole tietääkseni, ei ole tämmöistä todettu. 

Vierailija
22/32 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi huudat? Mulla oli mies, joka nalkutti kaikesta ja reagoin siihen noin. Mikään puhe tai pakoon juokseminen ei auttanut siihen. Kulki kannoilla, seurasi joka paikkaan ja nalkutti. Tuollaisen ihmisen kanssa tulee oikeasti hulluksi. Vaihtamalla paranee (myös omat käytöstavat).

Tiedät siis täsmälleen miltä miljoonista miehistä tuntuu elää naisen kanssa. Semmoinen ero tosin että mies ei todellakaan saa raivota naisille koskaan ja miehen oitää vain hyväksyä kiltisti se nalkuttaminen 

Kukaan ei oikeasti tykkää nalkuttaa. Joillakin on vain niin kova pää, että eivät ole kotonaan tiettyjä asioita oppineet, eivätkä opi myöskään liitossaan nätisti sanomalla. Nämä huutajat ehkä saattavat oppia, jos heille huudettaisiin, mutta kaikki eivät tykkää huutaakaan. Niinpä sitten joutuu toistamaan, ja toistamaan ja toistamaan. Sitä sitten joku kutsuu nalkuttamiseksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

No nyt kuiteskin pakko antaa pointsit ap:lle. Tilanteen ymmärtäminen on puoliratkaisua.

Ja nyt sitten hopi hopi sinne terapiaan (uskomatonta, että minä sellaista suosittelen).

Liittonne voisi kerrankin olla pelastamisen arvoinen.

Vierailija
24/32 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi huudat? Mulla oli mies, joka nalkutti kaikesta ja reagoin siihen noin. Mikään puhe tai pakoon juokseminen ei auttanut siihen. Kulki kannoilla, seurasi joka paikkaan ja nalkutti. Tuollaisen ihmisen kanssa tulee oikeasti hulluksi. Vaihtamalla paranee (myös omat käytöstavat).

Tiedät siis täsmälleen miltä miljoonista miehistä tuntuu elää naisen kanssa. Semmoinen ero tosin että mies ei todellakaan saa raivota naisille koskaan ja miehen oitää vain hyväksyä kiltisti se nalkuttaminen 

Heh. Pitää nostaa hattua siitä, että joku kestää tuota huutamatta. Onkohan miehillä jotenkin erilaiset korvat, että kestää paremmin? Vai mikä sen selittää. Periaatteessa en ihmettele, vaikka joku lyö tuossa tilanteessa. Toista ei saisi ahdistella noinkaan.

Niin, ei tämmöistä tarvitse kenenkään tietenkään sietää ja olemme tästä puhuneet. Yhdessä me tässä ollaan ja halutaan oppia ja auttaa toisia yhdessä. 

Vierailija
25/32 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo vinkkiä. Raivoaisin mikäkin jos mulla semmoinen olisi. Onneks ei oo 😏

Vierailija
26/32 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Huusin ja tappelin isäni kanssa paljon ja oltiin samassa yrityksessä vielä töissä, mutta ei se minua haitannut. Nyt isäni kuoleman jälkeen tuntuu että jatkan tätä perintöä vielä vähän hullummin. Ei isäni ollut näin paha suustaan mitä minä olen tällä hetkellä. 

ja minulla on myös paha tapa heitellä tavaroita ja särkeä asioista. 

Mieheni on hyvin erilainen kuin minä tämän suhteen, ei koskaan raivoa tai edes korota ääntään. 

Vierailija
27/32 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joel Hokka on oikeasti tyttö.

Vierailija
28/32 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Huusin ja tappelin isäni kanssa paljon ja oltiin samassa yrityksessä vielä töissä, mutta ei se minua haitannut. Nyt isäni kuoleman jälkeen tuntuu että jatkan tätä perintöä vielä vähän hullummin. Ei isäni ollut näin paha suustaan mitä minä olen tällä hetkellä. 

ja minulla on myös paha tapa heitellä tavaroita ja särkeä asioista. 

Mieheni on hyvin erilainen kuin minä tämän suhteen, ei koskaan raivoa tai edes korota ääntään. 

-ap

Vierailija
29/32 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En edes tiedä miksi välillä räjähdän, pidän itseäni kumminkin muutoin hyvin iloisena ja niin myös mieheni. Hänkin aina sanoo että ei edes tunnista minua kun räjähdän. Olisipa ihana olla semmoinen ihminen kuka ei mistään hätkähdä ja olisi aina tyyni. 

-ap 

Vierailija
30/32 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sun miehen kannattaa vaihtaa parempaan

No on hänellä sekin mahdollisuus tottakai, mutta halutaan vielä yrittää. 

Vierailija
31/32 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kukaan ei oikeasti tykkää nalkuttaa. Joillakin on vain niin kova pää, että eivät ole kotonaan tiettyjä asioita oppineet, eivätkä opi myöskään liitossaan nätisti sanomalla. Nämä huutajat ehkä saattavat oppia, jos heille huudettaisiin, mutta kaikki eivät tykkää huutaakaan. Niinpä sitten joutuu toistamaan, ja toist

Et ole tavannut exääni. Tämä minun eksä jaksoi viikoittain muistuttaa kuinka rakastaa nalkuttaa ja valittaa. Enkä edes liioittele vaan se ihan oikeasti sanoi että rakastaa nalkuttaa ja valittaa. Tästä syystä se onkin ex.

Vierailija
32/32 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu siitä mistä asiasta raivoat, onko suhteetonta vai ei. Lopulta Ikä vie kuotenkin energiat , eikä jaksa enää raivota.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi seitsemän