Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Kaisa Juusolle sataa kritiikkiä: Uhriutuu, sättii kansalaisia, halveksii demokratiaa

Kommentit (144)

Vierailija
141/144 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hitto toi äm mä oikein huokuu tyhmyyttä.

Eihän tommosta muilla työpaikoilla kateltas.Mäkeen.

Vierailija
142/144 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen puhunut Juuson kanssa puhelimessa erittäin vaikeassa tilanteessa. Luulin soittavani sosiaalityöntekijöille,valitsin väärän numeron.

Yllätykseni, minä köyhä tunari ja lapista kotoisin, soitin Juusolle vahingossa, kerroin perheemme tilanteen ja hän kuunteli. Kun olin saanut kerrottua, hän vasta kertoi, kuka oli ja että olin soittanut väärään numeroon. Hän oli erittäi empaattinen ja neuvoi, kuinka perheemme tulisi toimia.

Haimme hyvinvointilomaa, sen saimme, haimme myös tilanteeseemme tukia, nekin saimme. 

Positiivista sanottavaa Juusosta ja olen sen kertonut ainakin lähipiirille. 

Lisäksi Juusolla oli erittäin miellyttävä ääni puhelinkeskustelussa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
143/144 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Purralla on paremmatvhenjivartijat. Juuso joutuu syyttä tuomiolle jonkun urpo riikan vuoksi!

Ehkä Juuso voisi loikata SDP.hen?

Vierailija
144/144 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perskokkareet odottaa konkreettisia tuloksia hallituksen kohdemaamallilta, jolla Suomi alkaa tuoda työvoimaa neljästä kohdemaasta eli Brasiliasta, Filippiineiltä, Intiasta sekä Vietnamista.

Kysymyksessä on valtiotason sopimus.

Valitut maat ovat luontevia yhteistyökumppaneita. Niissä on paljon ihmisiä, jotka haluavat siirtyä työn perässä uuteen asuinmaahan.

Hyvä persut!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi seitsemän