HS: Kaisa Juusolle sataa kritiikkiä: Uhriutuu, sättii kansalaisia, halveksii demokratiaa
Kommentit (116)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuso ei vissiin suunnittele pitkää uraa, kun haukkuu torilla äänestäjiään. Tosi fiksua. Not.
Ministeri Juuson ura on nyt niin sanotusti taputeltu. Otti oman poikansa edsuskunta-avustajaksi.
Onko tämä faktaa? Uskomatonta. Viimeinen pisara.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juusossa pää ei kestä ministerin tehtävää ja sen julkista puolsta. Se sitten näkyy ja kuuluu, varmaan jo sairauslomalla. Torniossa ja siitä ylemmäksi ei asu ministeriksi kykenevää ainesta. Lapissa luonto on karu ja ihmiset yksinkertaisia.
Lapin kansa on tyhmää, niitä saakin haukkua. Hyvä Juuso.
Ne ovat ihan itse änestäneet alue-hallintonsa, mutta nyt he eivät vaan ymmärrä, että mitä äänestivät
Rahoitusta on alueelle lisätty entisten päälle satoja miljoonia, mihin ne on käytetty?
Miksi yksikään jornalisti ei pöyhi, mihin rahat on käytetty? Kuka siellä alueella päätti, että nyt pitää lakkauttaa juuri tämä päivystys ja mikä oli perustelu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutku se mun Mökkitie.
"Mutsi anna mun ajaa mökkitie, lupaan että köyhien rahat vien"
"Mielessäni oli Thatcher Margaret, kurittajaidoli persujen"
Vierailija kirjoitti:
Ministeri Juuso on yksinkertaisesti uupunut, eikä hänestä enää ole hoitamaan mandaattiaan.
Juu juu juustossa löytyy...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutku se mun Mökkitie.
Britit tykkäsivät Margaretrista. Valittiinhan hänet vaaleissa yä uudestaan ja uudestaan pääministeriksi. Joten mitä yrität nyt siis sönköttää? Että britit äänestivät väärin?
Saihan Juuso sentään nostettua työllisyysastetta, palkannut oman poikansa eduskunta-avustajakseen. PS:n Niemi palkkasi myös poikansa ja ex:n vainoamisesta tuomittu Polvinen uuden naisystävänsä. Kai ne hallituksen lähipiirille jaetut joulurahatkin ovat joitain tuttuja/sukulaisia työllistänyt.
Juuso on lisäksi uskomattoman taitava soteammattilainen, toimi äitinsä omaishoitajana etänä - nosti siis tuet ja asui aivan muualla itse, välillä Ruotsissakin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juuso ei vissiin suunnittele pitkää uraa, kun haukkuu torilla äänestäjiään. Tosi fiksua. Not.
Ministeri Juuson ura on nyt niin sanotusti taputeltu. Otti oman poikansa edsuskunta-avustajaksi.
Ilta Sanomien tieto.
Voisi miniteriparka jo vetää johtopäätökset ja lähteä. Ei hänestä tuohon työhön ole.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juusossa pää ei kestä ministerin tehtävää ja sen julkista puolsta. Se sitten näkyy ja kuuluu, varmaan jo sairauslomalla. Torniossa ja siitä ylemmäksi ei asu ministeriksi kykenevää ainesta. Lapissa luonto on karu ja ihmiset yksinkertaisia.
Ne ovat ihan itse änestäneet alue-hallintonsa, mutta nyt he eivät vaan ymmärrä, että mitä äänestivät
Rahoitusta on alueelle lisätty entisten päälle satoja miljoonia, mihin ne on käytetty?
Vierailija kirjoitti:
Voi tulla sättimään Juusoa mulle kasvotusten, niin leivon vähän sitä naamaa!
Mikset taas vaan ammu varoituslaukausta lattiaan?
Valitettavasti demokratiassa kansan vaihtaminen tai epämieluisten äänien vaimentaminen ei ole mahdollista. Kun tehdään huonoja päätöksiä, niistä pitää pystyä kantamaan vastuunsa myös.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Huonot ministerit pääsevät Valtakunnanoikeuteen.
Tämä akka sai yksityistiensä korjaamiseen 900000 euroa meidän rahaa.
Ministerin tekemiset ja käytös ovat oikeutetun kritiikin kohteena.
Miksi tollot jankuttaa tätä perätöntä väitettä, se raha meni ihan valtion julkisen tien korjaamiseen. Minulle kyllä sopii, että syrjäkylien teitä ei korjata vaan käytetään nekin rahat siellä missä ovat autot ja nettomaksajat eli Uudellemaalla.
Vihervasemmisto upotti espan kokeiluun yli 4miljoonaa euroa osoittaa täydellistä typeryyttä.
Älytönhän se kokeilu oli mutta etkö kykene erottamaan valtiota ja kuntaa toisistaanmolemmilla kun on omat rahat.
Verorahaa se on mikä palaa.Suurena erona myös se että toinen oli todella vaarallinen ja haitallinen,toinen hyödyttää vahvasti elinkeinoja,arvaa kumpi on kumpi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutku se mun Mökkitie.
Britit tykkäsivät Margaretrista. Valittiinhan hänet vaaleissa yä uudestaan ja uudestaan pääministeriksi. Joten mitä yrität nyt siis sönköttää? Että britit äänestivät väärin?
Sivuhuomautus,Japanin ensimmäinen naisministeri pitää Thatcheriä esikuvanaan.
Vierailija kirjoitti:
Valitettavasti demokratiassa kansan vaihtaminen tai epämieluisten äänien vaimentaminen ei ole mahdollista. Kun tehdään huonoja päätöksiä, niistä pitää pystyä kantamaan vastuunsa myös.
Koskee myös näitä aluevaltuustoja
Maailman paskin sote-uudistus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yksikään jornalisti ei pöyhi, mihin rahat on käytetty? Kuka siellä alueella päätti, että nyt pitää lakkauttaa juuri tämä päivystys ja mikä oli perustelu
KEPU sekä SDP pitävät valtaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutku se mun Mökkitie.
Pääministeriä ei valita vaaleilla.
Ja Thatcher tuli myöhemmin suosituksi, koska oli niin jämäkkä Falklandin sodan suhteen, vaikka oli tuhota maan talouden. Talouden pelasti vain Pohjanmerestä löydetty öljy. Meiltä ei taida löytyä, vai mitä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ilta Sanomien tieto.
Voisi miniteriparka jo vetää johtopäätökset ja lähteä. Ei hänestä tuohon työhön ole.
Ei än päätä alueiden raoituksesta, vaan aluehallinnot ja aluepäälliköt, vai miksi kuvittelet kaikilla alueilla olevan tällaisia ylimääräisiä rahareikiä? Huvikseenko ja siksi että kepu ja depu kavereilla saadaan virkoja?
Mitä niistä viroista, etkö ymmärrä, että ministeri Juuso on yksinkertaisesti uupunut, palanut loppuun, ei jaksa, ei kykene.
Ministeri Juuso juuri torilla kehui itseään, vastaten kysymykseen, kuinka tyhmä pitää olla, että kehuu ministeri Juusoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Senpä vuoksi Marinin hallitus sai kenkää.
Kerropa tämä tarkemmin! Kiinnostaa saada tieträä, miten hallitus niin sanotusti "saa kenkää".
PS:n uusi vaalislogan: ota köyhien rahat ja juokse!