Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

HS: Kaisa Juusolle sataa kritiikkiä: Uhriutuu, sättii kansalaisia, halveksii demokratiaa

Kommentit (116)

Vierailija
61/116 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juusossa pää ei kestä ministerin tehtävää ja sen julkista puolsta. Se sitten näkyy ja kuuluu, varmaan jo sairauslomalla. Torniossa ja siitä ylemmäksi ei asu ministeriksi kykenevää ainesta. Lapissa luonto on karu ja ihmiset yksinkertaisia.

Lapin kansa on tyhmää, niitä saakin haukkua. Hyvä Juuso.

Ne ovat ihan itse änestäneet alue-hallintonsa, mutta nyt he eivät vaan ymmärrä, että mitä äänestivät 

Rahoitusta on alueelle lisätty entisten päälle satoja miljoonia, mihin ne on käytetty?

Vierailija
62/116 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuso ei vissiin suunnittele pitkää uraa, kun haukkuu torilla äänestäjiään. Tosi fiksua. Not. 

Ministeri Juuson ura on nyt niin sanotusti taputeltu. Otti oman poikansa edsuskunta-avustajaksi.

Onko tämä faktaa? Uskomatonta. Viimeinen pisara. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/116 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juusossa pää ei kestä ministerin tehtävää ja sen julkista puolsta. Se sitten näkyy ja kuuluu, varmaan jo sairauslomalla. Torniossa ja siitä ylemmäksi ei asu ministeriksi kykenevää ainesta. Lapissa luonto on karu ja ihmiset yksinkertaisia.

Ne ovat ihan itse änestäneet alue-hallintonsa, mutta nyt he eivät vaan ymmärrä, että mitä äänestivät 

Rahoitusta on alueelle lisätty entisten päälle satoja miljoonia, mihin ne on käytetty?

Miksi yksikään jornalisti ei pöyhi, mihin rahat on käytetty?  Kuka siellä alueella päätti, että nyt pitää lakkauttaa juuri tämä päivystys ja mikä oli perustelu 

Vierailija
64/116 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutku se mun Mökkitie.

"Mutsi anna mun ajaa mökkitie, lupaan että köyhien rahat vien"

"Mielessäni oli Thatcher Margaret, kurittajaidoli persujen"

Vierailija
65/116 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ministeri Juuso on yksinkertaisesti uupunut, eikä hänestä enää ole hoitamaan mandaattiaan.

Juu juu juustossa löytyy...

Vierailija
66/116 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutku se mun Mökkitie.

Britit tykkäsivät Margaretrista. Valittiinhan hänet vaaleissa yä uudestaan ja uudestaan pääministeriksi. Joten mitä yrität nyt siis sönköttää? Että britit äänestivät väärin? 

Vierailija
67/116 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saihan Juuso sentään nostettua työllisyysastetta, palkannut oman poikansa eduskunta-avustajakseen. PS:n Niemi palkkasi myös poikansa ja ex:n vainoamisesta tuomittu Polvinen uuden naisystävänsä. Kai ne hallituksen lähipiirille jaetut joulurahatkin ovat joitain tuttuja/sukulaisia työllistänyt.

Juuso on lisäksi uskomattoman taitava soteammattilainen, toimi äitinsä omaishoitajana etänä - nosti siis tuet ja asui aivan muualla itse, välillä Ruotsissakin.

Vierailija
68/116 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juuso ei vissiin suunnittele pitkää uraa, kun haukkuu torilla äänestäjiään. Tosi fiksua. Not. 

Ministeri Juuson ura on nyt niin sanotusti taputeltu. Otti oman poikansa edsuskunta-avustajaksi.

Ilta Sanomien tieto.

Voisi miniteriparka jo vetää johtopäätökset ja lähteä. Ei hänestä tuohon työhön ole.

Vierailija
69/116 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija
70/116 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Voi tulla sättimään Juusoa mulle kasvotusten, niin leivon vähän sitä naamaa! 

Mikset taas vaan ammu varoituslaukausta lattiaan?

Vierailija
71/116 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti demokratiassa kansan vaihtaminen tai epämieluisten äänien vaimentaminen ei  ole mahdollista. Kun tehdään huonoja päätöksiä, niistä pitää pystyä kantamaan vastuunsa myös.

Vierailija
72/116 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Huonot ministerit pääsevät Valtakunnanoikeuteen. 

Tämä akka sai yksityistiensä korjaamiseen 900000 euroa meidän rahaa.

Ministerin tekemiset ja käytös ovat oikeutetun  kritiikin kohteena. 

Miksi tollot jankuttaa tätä perätöntä väitettä, se raha meni ihan valtion julkisen tien korjaamiseen. Minulle kyllä sopii,  että syrjäkylien teitä ei korjata vaan käytetään nekin rahat siellä missä ovat autot ja nettomaksajat eli Uudellemaalla.

Vihervasemmisto upotti espan kokeiluun yli 4miljoonaa euroa osoittaa täydellistä typeryyttä.

Älytönhän se kokeilu oli mutta etkö kykene erottamaan valtiota ja kuntaa  toisistaanmolemmilla kun on omat rahat.

Verorahaa se on mikä palaa.Suurena erona myös se että toinen oli todella vaarallinen ja haitallinen,toinen hyödyttää vahvasti elinkeinoja,arvaa kumpi on kumpi.

Vierailija
73/116 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutku se mun Mökkitie.

Britit tykkäsivät Margaretrista. Valittiinhan hänet vaaleissa yä uudestaan ja uudestaan pääministeriksi. Joten mitä yrität nyt siis sönköttää? Että britit äänestivät väärin? 

Sivuhuomautus,Japanin ensimmäinen naisministeri pitää Thatcheriä esikuvanaan.

Vierailija
74/116 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti demokratiassa kansan vaihtaminen tai epämieluisten äänien vaimentaminen ei  ole mahdollista. Kun tehdään huonoja päätöksiä, niistä pitää pystyä kantamaan vastuunsa myös.

Koskee myös näitä aluevaltuustoja 

Maailman paskin sote-uudistus. 

Vierailija
75/116 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi yksikään jornalisti ei pöyhi, mihin rahat on käytetty?  Kuka siellä alueella päätti, että nyt pitää lakkauttaa juuri tämä päivystys ja mikä oli perustelu 

KEPU sekä SDP pitävät valtaa.

Vierailija
76/116 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutku se mun Mökkitie.

Pääministeriä ei valita vaaleilla.

Ja Thatcher tuli myöhemmin suosituksi, koska oli niin jämäkkä Falklandin sodan suhteen, vaikka oli tuhota maan talouden. Talouden pelasti vain Pohjanmerestä löydetty öljy. Meiltä ei taida löytyä, vai mitä?

Vierailija
77/116 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilta Sanomien tieto.

Voisi miniteriparka jo vetää johtopäätökset ja lähteä. Ei hänestä tuohon työhön ole.

Ei än päätä alueiden raoituksesta, vaan aluehallinnot ja aluepäälliköt, vai miksi kuvittelet kaikilla alueilla olevan tällaisia ylimääräisiä rahareikiä? Huvikseenko ja siksi että kepu ja depu kavereilla saadaan virkoja?

Mitä niistä viroista, etkö ymmärrä, että ministeri Juuso on yksinkertaisesti uupunut, palanut loppuun, ei jaksa, ei kykene.

Vierailija
78/116 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ministeri Juuso juuri torilla kehui itseään, vastaten kysymykseen, kuinka tyhmä pitää olla, että kehuu ministeri Juusoa.

Vierailija
79/116 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Senpä vuoksi Marinin hallitus sai kenkää.

Kerropa tämä tarkemmin! Kiinnostaa saada tieträä, miten hallitus niin sanotusti "saa kenkää".

Vierailija
80/116 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

PS:n uusi vaalislogan: ota köyhien rahat ja juokse!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kaksi