*@* SyysSissien viikko 16 (ma-su)
Kokeillaan nyttenkin miten koko viikko menisi, pätkästään poikki jos kilometritolkulla tekstiä pukkaa :)
Kommentit (49)
Oltiin viikonloppu Kokemäellä. Kiva reissu vaikkakin raskas. Appiukko oli anopin kera ihan innoissaan masusta jonka näkivät ekaa kertaa nyt. Ovesta kun sisään astuin niin eka kommentti rakkaan appiukkoni suusta oli " Kah´ Sulla tuo persii tuntuu leviävän" ja makiat naurut päälle. On sellainen hurtin huumorin äijä josta tykkään ihan mielettömästi!!! Meillä loksahti kaikki kohdilleen jo ekaa kertaa tavatessa. Anopin kanssa sama juttu. Ovat kuin kakkosvanhemmat mulle! Appiukko itseasiassa alkoi päättelemään sukupuoltakin, totesi vain, että kyllä tuolta poika tulee. Kaikki puskee etiäppäin ja emäntä loistaa
Muuten olo ihan oko ellei aamun kyrsviintymistä lasketa... En sitten mene koko perskuleen pääsykokeisiin A) En löydä per*eleen papereita.... Ei meillä ole varaa edes parin vuoden päästä mun kokopäiväisopiskeluun, en saa miehen " hyvien" tulojen takia opintotukea ja opintolainaa en tod. aio ottaa...
No haen sitten Kristilliseen.... Kirjoittelen tänään esseet...
EI JOKU HALUAISI MYLLYYN TULLA NÄIN AAMUSTA HETIMITEN????!!!! MÄ TAHTOO PIRISTYSTÄ
Menen keittämään kaffetta.... En taida Innaakaan päiväkotiin viedä, pidän Äiti-Inna-päivän tänään ja hemmottelen kultamurumussukan pilalle
-PippuriMamma & " MatiasMatilda" 20+1
Eli Myllykutsu peruuntui...
Muruseni on kuumeessa, 39,2 näytti mittari äsken...
Ota rento toipumispäivä, ja yritä vaikka löytää jotain namia jostain. Iso hali täältä. Toivotaan, että aurinko paistaa teilläkin!
t. apinaemo, joka valmistautuu taas yhteen viikkoon odottaen niitä saamarin tuloksia...
Sain lääkäriajan tytölle. En aikaile ollenkaan, kun juuri oli tyttö antibioottikuurilla... Varmaan korva taas.... No saadaampa tuubit kunnan lähetteellä...
Voimia sulle odotteluun, odottavan aika on pitkä, mutta täällä ollaan sun henkisenä tukena :)
-PippuriMamma & " MatiasMatilda" 20+1
Pippurimammalle ja Innalle tsemppiä ja parantumis säteitä. Kurjaa kun pikkuiset on kipeinä. Ei voi mennä edes ulos vaikka on tosi hienoa ilmaa täksikin päiväksi lupailtu.
Ja apinaemolle voimia tulosten odotteluun, toivottavasti saat pian puhtaat paperit ja sinulle sitten selviää sukupuolikin -tätä tietoa sitten minä ainakin kadehdin:)
Sain juuri vastauksen Ennustaja-Elliltä. Sen mukaan tämä lapsi olisi poika ja syntyisi 3.9 ja sitten vielä kaksoset (tyttö ja poika) syntyisivät 7.6.2012. Mikä hemmetin pakkomielle noilla ennustajilla on tuota vuotta 2012 kohtaan. Sen toisen mukaan poika syntyy 30.9 ja toinen poika helmikuussa 2012. Saas nähdä miten käy :) Ilmeisesti meidän pitää hommata joku tripla-tuplavarmistus ehkäisyyn koko tuoksi vuodeksi, hih!
Ei tänne sen kummempia, maha kasvaa ja kotipihalla jo lähes kaikki nyt sitten tietävät asiasta. Yhden piha-äidin kun näin viimeksi neuvolassa ja kun yksin olin liikkeellä niin eipä ollut paljon varaa selitellä. Huhu on siis kulkenut, mutta pianhan se nyt muutenkin selviäisi kun pitää tuota vaatemäärää vähentää myös ulkona.
Miehellä alkoi loma ja lähti sitten maalle, joten olemme kaksin naisin koko alkuviikon. Koulutöitä pitäisi tehdä mutta me vaan notkuttiin pihalla ja nautimme ihanasta ilmasta. Ensi viikolla tulee sitten paniikki mutta silloin onkin sitten kuulemma luvattu jo taas räntää- kääk!
Nyt kaffeelle ja sitten työn touhuun, mukavaa ja aurinkoista alkuviikkoa kaikille täältä pääkaupungista!
t: Typykkä ja Hermis pian jo mitä 18 vkoa kai?
PippuriMammalle jaksuja sairastelevan lapsen kanssa, hyvä, että saitte lääkäriajan. Ja ottakaahan rennosti kotona.
Ja Apinaemolle, toivotaan, että tulokset jo tulisivat ja ennenkaikkea että tulokset olisivat positiivisia.
Viikonloppu meni taas hurahtaen, ihana ilma oli ja pihalla touhuttiin. Pojalle pitäisi hiekkalaatikkoa ruveta hommaamaan ja sen lisäksi terassia rakentamaan. Hommia siis omakotitalossa riittää aina. Sisällä ikkunat suorastaan huutavat pesijää..hyvä kun läpi näkee. Mies vaan totesi eilen kun tuskailin kaikkien tekemättömien töiden kanssa, että eipä ole helppoa ura- ja kotiäidin töiden yhdistäminen kun tavoitteet on niin korkealla molemmissa. Itse en noista tavoitteista ole ihan samaa mieltä, välttämättömät yritän saada jotenkin kunnialla hoidettua, kotona varsinkin.
Kyllä jo odotan, että saisin kotiin jäädä. Ehtisi edes jotain tehdä sielläkin.
Rattaista täällä keskusteltiin edelleen. Mä mietin vieläkin niiden kaksostenrattaiden tarvetta, poika on syksyllä 2v3kk ja on kyllä sellainen vipeltäjä, että voisi olla tarpeen saada hänet sidottua joskus rattaisiin.. tällä hetkellä ainakin tuntuu siltä, ettei seisomalaudalla pysyisi jos sille päälle sattuu.. Saas nähdä mihin päädytään.
Omassa navassa ei sen kummempaa, kasvaa ja voi hyvin. Puoliväli ylitettiin lauantaina, jihuu..
Mukavaa viikkoa, nauttikaa auringosta niin kauan kun sitä riittää..
Jondeliini ja pikkuinen 20+2
ihanat ilmat ollu täällä länsirannikon suunnalla ja ihan just taas ulso menossa. Tyttökään ei suostuis iltasin tulemaan sisään ollenkaan, no, onneksi vielä tänään ja huomenna pitäs olla hienot kelit.
huomenna ois rakenneultran aika, vihdoin. Tosin, täytyy myöntää että se jännittää yhtä paljon kun ekastakin, et mahtaako kaikki olla kunnossa jne, mut sit uskaltaakin hengittää vapaammin jos kaikki on ok. Ekastakin rupesin ko. ultran jälkeen hommaamaan tavaroita, ja samaa ajattelin nytkin.
maitohamsteri 19+6
Taas ' paussilla' kotihommien lomitse, joten hetken istuskelen... jotain hyotyakin tasta valuttelemisesta, saa pitaa taukoja yhtamittaan.
Pippurimammalle taaltakin voimia ja lepailyja lapsen kanssa! Myonnetaan etta kayn joskus silloin talloin tuolla toisella lehdella lukemassa pippurimamman juttuja, heh vakoilija, ei vaan kun taalla oli hiljaisempaa ja itella olis ollu puheripuli; en sitten kuitenkaan rekisteroityny...
G:Kirjoitteletteko muut jonnekin muuallekin? Ma oon Tekayn sivuilla myos, mutta siella on suljettuna nuo keskustelut. Ja meilla on suljettuna piirina suurperhekuumeilijoilla yahoo-ryhma...
Omaa napaa sen verran etta olo on ihan pullea, heh, ja hyva jollei naita valumisia lasketa!
+4 nayttaa vaaka, joten ihan okei mennaan viela kun puolvalikin pian lahestyy...
Voikaahan hyvin kaikki ja nauttikaa ilmoista!
- levinia ja Hope rv 18+2-
Pippurimamma, voi kun sä kuulostat ihan multa kun oot kiukkuinen =D Toivottavasti lapsukainen paranee pian!! Ja sun appivanhemmat kuulostaa ihanilta!
Apinaemo, tsemppiä odotukseen. Hengessä ollaan mukana kaikki!
Viikonloppu oli ihana. Piti olla tyttöjen ilta, mutta se peruuntui yhden meistä ollessa kipeä joten päätettiin lauantaina lähteä miehen kanssa formulanäyttelyyn. Ei mua ne formulat niin kiinnosta mutta oli ihanaa olla yhdessä kaupungilla. Oli ihan kun olis ollut ulkomailla.. Käytiin Johanneksen kirkossa katsomassa.. (taadattadaaa) ja päätettiin samalla että pitää alkaa selvittämään vihkipaikkoja kesälle 2008 =)
Ja kuljeskeltiin lämpimässä kaupungissa käsikädessä ja nautittiin. Terassikausikin tuli korkattua 10 kerroksen aurinkoisella terassilla (karpalomehu-soodadrinksu korvasi kuivan omena siiderin) ja sen jälkeen mentiin leffaan katsoon Mr Bean (heh, no joo, kyllähän siinä nauraa sai ja oltiin kaikkein vanhmimmat kl 16 näytöksessä) ja leffan jälkeen mentiin vielä Ravintola Loisteeseen syömään. Nam ja niin ihanan romanttista. Ja pitkästä pitkästä aikaa mä tunsin itseni kauniiksi. =) Koko raskauden ajan oon mielestäni ollu ihan hirmuisen ruma ja lihava ja naamasta(kin) turvonnut mällipää. Mutta lauantaina oli oikein hehkuvainen olo. Joka muuten tais jäädä päälle, ihanaa!
Kotona oltiin jo kasin maissa ja lähdettiin vielä lenkittämään koira ja sen jälkeen piti sitten vielä katsella telkkaria. No sohvilta herättiin sit molemmat =)
Ja eilen käytiin sit katsomassa paria omakotitaloa. Kumpikaan ei oikein ollut se mitä haettiin, toinen vaati remonttia ja toisessa, 2004 rakennetussa talossa oli ihan liian pieni tontti. Mutta nyt me tiedetään mikä talopaketti ja malli otetaan jos ja luultavasti nyt tässä tapauksessa kun rakennetaan. Talo oli molempien unelmatalo isoine keittiöineen ja kaikkineen. Eli huomattavan loistava reissu sitten sekin. Nyt vaan kun löydetään tontti. Tai itseasiassa meillä on tontti varattunakin jo... Alustavasti tosin. Mutta mun pomo saa ilmeisesti jaettavaksi Hki-Vantaa rajalta pientalotontteja ja lupasi meille siitä yhden. Joten odotellaan. Hitto, mä vaan olen niin pirun kärsimätön!!
Mies kuunteli eilen mun masuani, mutta eihän se uskonut että se mulina mitä sieltä kuulemma kuului olisi vauvan liikkeitä.. En mäkään voi varmaksi sanoa, mutta kun samaan aikaan olin tuntevinani pientä liikehdintää miehen korvan alla.. Ja autossa olin tuntevinani yhden napakan potkun. Tuleeko niitä potkuja jotenkin sarjassa vai välillä vaan yksi vai mites ne menee? Sen jälkeen en tuntenu tietenkään mitään vaikka tökin ja tönin masua varmaan puoli tuntia.. Lapsi parka.. =)
Oikein ihanaa viikon alkua teille kaikille!
Colis ja Joululahja K-P 17+
PIPPURIMAMMALLE erityisen aurinkoista päivää, toivottavasti ketutus menee ohitse. :)
APINAEMO: Täällä myös peukut pystyssä jännitän sun kanssa, toivotaan että kaikki kunnossa ja tulokset tulee mahd pian.
TYPYKKÄ kertoi että pihalla mammat jo tietävät uudesta tulokkaasta. Itse yritän vielä visusti piilotella masua takin alla, ettei naapurin ihanat mutta sitäkin uteliaammat mummot saisi torikokousta pystyyn tästä aiheesta. :)
LEVINIA kyseli kirjoittelusta. Mä kirjoittelen yahoossa sekä esikoisen omalle suljetulle listalle että sitten myös tälle meidän syyssissien yahoo-listalle.
Ja voi vitsi, oikein tuli hyvä mieli kun luin COLATOFFEEN viikonlopusta. :) Voin uskoa että oli ihanaa viettää aikaa miehen kanssa. Ja hei, mistä päin teillä on se tontti " varattuna" ? Kuka niitä myy siis? Ei sieltä olis mahdollista hakea meidänkin? ;)
Tässäköhän oli kaikki kommentoitavat... Omassa navassa kaikki kunnossa. Mies on tän viikon lomalla ja mä pääsen pitkästä aikaa kampaajalle iltapäivällä!!! Ihanaa!! Nytkin mies on tytön kanssa ulkona leikkimässä ja mä saan tehdä ruokaakin ihan rauhassa. Ihan luksusta: :) Mulla on rakenneultra vasta ensi viikolla, joten joudun vielä hetken odottelemaan.
MAITOHAMSTERILLE ja muillekin, jotka odottavat piakkoin rakenneultraa, hauskoja vauvatapaamisia! :)
Nyt vuoro muille, heippis!
Minzy ja masuvauva tasan 18 vko
Täällä tehdään tilaa kesälle ja vauvalle. Nyt lentää tavaraa roskiin ja kirpparipusseihin. En vain vielä tiedä myydäänkö itse vai viedäänkö pelastusarmeijalle tai Mustaan lampaaseen. Katsotaan nyt. Tätä tavaran poisheitto-tuulta täytyy hyödyntää nyt. Normaalisti olen hamsterityyppiä, säilön ihan kaiken. Varsinkin lasten vanhojen tavaroiden pois heittäminen on mulle vaikeaa. Haluaisin säilöä heidän koko lapsuuden.
Mutta mutta...
Mihin ihmeeseen lapsiperhe voi ikinä mahtua. Tuota varastoitavaa on niin paljon. Nyt ihmettelen mihin sullon lasten talvikamppeet. Meneekö talvihaalarit pilalle jos ne laittaa tiiviisiin pusseihin? Tarkoitan niitä jotka voi imeä imurilla littanoiksi.
Sitten kommentoitavat.
Pippurimammalle jaksua sairaan lapsen kanssa.
En muista kuku odotteleen lapsivesi-tuloksia. Tsemppiä..
Kahdentien kuuntelin colatoffeen viikonloppua. Koskahan olisi aikaa olla oman miehen kanssa. Ja puhua muusta kuin autoista ja lapsista!
Joku mietti viime viikolla nimiäisiä. En ole koskaa ollut nimiäisissä, mutta vapaa-ajattelijoiden sivuilla niistä varmasti löytyy jotain tietoa.
Miten siihen yahoon listalle pääseen?
terv peikkoäet ja turkulainen 16+1
Mulla menee sitten mukavasti nuo raskausviikot kalenteriviikkojen mukaan. Näin minäkin pysyn jyvällä millä viikolla mennään : )
Hei vaan kaikille pitkästä aikaa! En olekaan varmaan pariin viikkoon päässyt juttuja lukemaan, mutta toivottavasti saan asian korjattua.
Täällä ne viikot vaan kaikilla lisääntyy! Hienoa! Osa on jo päässyt puolivälin etapin yli ja meillä muillakin se jo lähellä häämöttää. Meinasin pyörtyä, kun tajusin omat viikot niitä tänään tarkistaessani... :)
Pippurimamman lapsoselle jaksuja ja pikaista paranemista!
Apinaemo: Onko sulla tiedossa jokin puhelinnumero, josta voisit tuloksia kysellä? Mä itse sain istukkanäytteen tulokset soittamalla ja kirje tuli vasta VIIKON kuluttua siitä! Eli viikon pidempään olis tiedon saaminen kestänyt, jos en olis itse soittanut.
Oma maha: Paksusti voidaan, maha on kasvanut aika lailla ja liikkeitä tuntuu päivittäin. Tosin edelleen vaan sivuilla ja " katossa" , istukka etuseinämässä vaimentaa kyllä aika hyvin... Eilen masumies melskasi hetken ja pysähtyi sitten, tuntui navan yläpuolella kummalliselta ja koitin kädellä, niin siinä tuntui joku isohko, kovempi möykky, joka sitten " säikähti" ja meni pois, kun sitä tunnustelin. Oli siis joko pikkuisen pää tai pylly, vaikea sanoa. Meinasi taas iloitku päästä, niin mukavalta se tuntui silittää pientä siellä mahassa...
Tällä viikolla neuvolakäynti. Rakenneultra on vasta kolmen viikon päästä rv 20+6.
Aurinkoiset päivänjatkot!
Tuutis ja Masumies rv 17+6 (poksista poks huomenna...)
Aamusta heti menin kukkapenkkiä taas tonkimaan ja hetkeksi tulin sisään huilimaan ja kuinkas ollakkaan, istatahdin koneelle lukemaan onko täällä ketään näin upealla ilmalla...
Sisäduunit saa odottaa huonompia ilmoja, johan niitä lupailtiinkin.. =(
Pihahommia riittää.. Mutta mä nautin niistä.. Täytyy vaan tehdä hiljaksiin tänä keväänä..
Onnea colatoffee päätöksestä mennä naimisiin, täällä myös hääpäivä päätettynä.. Isoja häitä emme halua, sillä molemmat on aikoinaan " prinsessahäänsä" juhlineet.. Nyt uudemman kerran erilaisella kaavalla! =)
Jos jollekkin siis ei ole valjennut, elelemme uusioperheessä, ihanan hulinaista arkea! =)
Oih! Jollakin oli lapsi kipeänä.. Jaksuja! Ne ovat niin reppanoita, kun sairastelevat..
Mulla on enää yksi pitkä työvuoro edessä tällä viikolla ja sitten kahden viikon loma! Jihuu!!! =) Sitten kuukauden päivät töitä ja kesäloma.. Sitten alkaakin äippäloma.. Hui, kun tämä aika menee nopsasti! Pitää ihan laskea millä raskausviikolla sitä mennäänkään..
Onko muut hankkineet kuinka paljon tavaroita tulevalle vauvalle.?Mä olen satunnaisesti ostellut jotain.. No, ne vaunut ja jotain pienen pientä vaatetta.. Ja entiset naapurit toivat lauantaina lainaksi ihanan rottinki korisängyn, jossa vauva voi ensi kuukaudet nukkua. Pomo lupasi antaa pinnasängyn, kun on niillä jo tarpeettomana..
Mutta nyt ulos terassille nauttimaan päiväkahvit!
Ihanaa odotusta kaikille!
Piiu ja 007 rv 21+3 (
Aamusta heti menin kukkapenkkiä taas tonkimaan ja hetkeksi tulin sisään huilimaan ja kuinkas ollakkaan, istahdin koneelle lukemaan onko täällä ketään näin upealla ilmalla...
Sisäduunit saa odottaa huonompia ilmoja, johan niitä lupailtiinkin.. =(
Pihahommia riittää.. Mutta mä nautin niistä.. Täytyy vaan tehdä hiljaksiin tänä keväänä..
Onnea colatoffee päätöksestä mennä naimisiin, täällä myös hääpäivä päätettynä.. Isoja häitä emme halua, sillä molemmat on aikoinaan " prinsessahäänsä" juhlineet.. Nyt uudemman kerran erilaisella kaavalla! =)
Jos jollekkin siis ei ole valjennut, elelemme uusioperheessä, ihanan hulinaista arkea! =)
Oih! Jollakin oli lapsi kipeänä.. Jaksuja! Ne ovat niin reppanoita, kun sairastelevat..
Mulla on enää yksi pitkä työvuoro edessä tällä viikolla ja sitten kahden viikon loma! Jihuu!!! =) Sitten kuukauden päivät töitä ja kesäloma.. Sitten alkaakin äippäloma.. Hui, kun tämä aika menee nopsasti! Pitää ihan laskea millä raskausviikolla sitä mennäänkään..
Onko muut hankkineet kuinka paljon tavaroita tulevalle vauvalle.?Mä olen satunnaisesti ostellut jotain.. No, ne vaunut ja jotain pienen pientä vaatetta.. Ja entiset naapurit toivat lauantaina lainaksi ihanan rottinki korisängyn, jossa vauva voi ensi kuukaudet nukkua. Pomo lupasi antaa pinnasängyn, kun on niillä jo tarpeettomana..
Mutta nyt ulos terassille nauttimaan päiväkahvit!
Ihanaa odotusta kaikille!
Piiu ja 007 rv 21+3 (meniköhän viikot nyt oikein..?)
Oma ketutus laantui tuossa puolisen tuntia sitten. Ensin tosin odoteltiin 40min yli oman varatun ajan, että päästään lekuriin. ONNEKSI olimukava mies siellä! Ei ollut iskenyt korviin, Luojan kiitos!! Keuhkoissa ei rohinoita ja kurkkukin vain vähän punainen. Lepoa, kuumeen alennuslääkettä ja juotavaa määräsi lääkäri. Mulle kirjoitti tän ja huomisen päivän saikkaa.
Sanoi toki, että eihän korvien osalta ihan satavarma ole, voihan olla, että ei vaan vielä näy joten kehoitti tarkkailemaan, sanoi jopa, että kyllä mä äitinä huomaan eron ja tiedän sitten uudelleen hakeutua lääkräiin :) Voi miten lämmitti mieltä tuo asenne!!
Nyt on ranskikset uunissa, niitä lupaili tuo neiti syödä joten niitä äiti sitten laittaa :D
Levinia: Vapaasti saa vakoilla ;) Olen itse niin pirskatin uteliasta sorttia... =)
Palailemisiin!!
-PippuriMamma ja pieni potilas <3
Nooh.. Laitetaan vaikka raskauden, auringon pistoksen ja tämän tietokoneen piikkiin.. =)
Häähulina on ihanaa, itsellä takanapäin ja hyviä muistoja rutkasti... Ihanaa oli, täydellinen päivä!!!!!
Kiitoksia onnitteluista =)
Pieniä häitä mekin sitten aletaan suunnittelemaan tässä jossain vaiheessa koska mulla myös on ne omat " prinsessahäät" jo takana ja silloinkin ahdisti hirveästi kun oli pakko kutsua (ex-anopin vaatimuksesta) kaikki hänen työkaverinsa ja suunnilleen kaikki ketkä kaupassa joskus ovat moikanneetkin. Jaiks vaan sille touhulle!
30 henkilöä olis meille ainakin mun mielestäni juuri sopiva määrä. Mulla on tosi pieni suku joten laskeskelin että jos mä kutsun 14 sisältäen jo pari tärkeintä kaveria niin mies saa sitten kutsua 16 korkeintaan =). Päivää eikä mitään muutakaan olla päätetty vielä, mutta pikkuhiljaa.. Jotain vähän erilaista olisi kiva keksiä.. Joku pieni saaristoristeily laiva jolla sit syötäisiin ja katseltaisiin kauniita maisemia tms. Ainakaan tällä hetkellä mitkään biletyshäät eivät innosta..
Minzy: Ihan tarkkaan en tiedä sitä tonttien sijaintia, mutta ymmärtääkseni Helsingin Paloheinän ja Vantaan joen väliselle alueelle ne ovat tulossa. Kaikki on tosi auki vielä joten en todellakaan itsekään juuri enempää tiedä. En tiedä sitäkään tulevatko ne " yleiseen jakoon" , arvonnalla tuskin ainakaan mut esim tarjousten perusteella tjn.. vai miten niiden kanssa toimitaan. Mun pomoni on aika merkittävä tekijä pienrakentamisen puolella ja hän saa niita sitten jaettavaksi yhteistyössä kaupungin kanssa. Luultavasti talotehtaille menee ainakin nitä tontteja. Myöskään hinnoista ei ole tietoakaan, joten saattaa hyvinkin olla niin että mekin päätetään rakentaa jonnekin ihan muualle. Nämä selviävät vasta ensi vuoden alkupuolella tai myöhään tän vuoden lopulla. Tällä hetkellä mulle riittää tieto että tontti on sovittuna ja jos alue tai hinta tai muu ei innosta niin sitten saa jäädä sekin tontti muille jaettavaksi. Mä voin kyl infoilla täällä sitten kun kuulen jotain lisää tästä.
No niin ja takas töiden pariin!
Colis ja Joululahja K-P taas kerran
Colatoffeelle onnittelut avioitumispäätöksestä! :)
Meillä oli pienet häät (yht. n. 20 hlöä) ja kaikki kehuivat tunnelmaa tiiviiksi ja lämpimäksi. Ei sen kummempaa juhlaa ollut, vihkiminen ja sitten illallinen. Oli kyllä mielestäni oikein mukavaa. Meistä ei kummastakaan tuntunut omalta isojen juhlien järkkääminen, ja oikea se päätös olikin.
Enemmän kavereita kutsuttiin sitten " juhannusbileisiin + naimisiinmenon juhlistamiseen" , siellä olikin sitten yli 30 tyyppiä ja meno boolin voimasta ylimmillään! :) Oli kyllä ratkiriemukasta, saunottiin ja soitettiin suomipoppia, ei tarvinnut täristen jännittää kahvikuppien ja hääkakun vieressä...
http://www.vauva-lehti.fi/keskustele/tm.asp?appid=&m=10025639&p=1&tmode…