KYSYMYS MIEHILLE tästä tilanteesta
Miehet, kertokaa mitä mieltä seuraavasta:
Olin toissa viikolla illalla Instgramissa erään seuraamani miehen instalivessä seuraamassa sitä. En tunne häntä henk.koht. Olemme molemmat 30+ ikäisiä. Itse olen kaunis (miehet sanoneet mulle), tummat pitkät hiukset ja tämä näkyy profiilikuvassani.
Seurasin liveä jonkin aikaa reagoimatta, kunnes lopussa laitoin kysymyksen. Kysyin kitaroista koska hän soittaa sähkökitaraa, kuten itsekin. Mainitsin tämän oman harrastukseni myös kommentissa. Meni hetki ennenkuin hän huomasi kysymykseni. Kun hän vastasi siihen, innostui hän yhtäkkiä tosi paljon ja huomasin että katsoi profiilikuvaani tarkasti. Hän alkoi hymyilemään ja takeltelemaan paljon sanoissaan. Sitten hän kävi jopa hakemassa kitaransa esitelläkseen sitä minulle livessä. Se oli kyllä mukavaa🙂 Koko loppu liven eli seuraavat 5 min hän vain hymyili kaikkeen vastatessaan ja huomasi että oli jotenkin häkeltynyt. Pidin reaktiota tosi suloisena ja taisin vähän ihastua häneen. Laitoin pari päivää myöhemmin hänen Insta kuvaansa kommentin koskien kitaroita, joista puhuimme ja tein kysymyksen. Hän ei ole reagoinut siihen mitenkään. Harmittaa, koska olisin halunnut avata keskustelun hänen kanssaan ja mahdollisesti tutustua häneen.
Miehet, mistä syystä luulette että hän ei lähtenyt keskusteluun kanssani?
Kommentit (33)
Vierailija kirjoitti:
Häkeltyi koska oli iloinen että joku kiinnostui hänen kitaroistaan ja myös tiesi kitaroista itse.
Siinä kaikki. Ei ihastunut sinuun. Olisi käyttäytynyt samalla lailla jos Pertti 71v olisi kysynyt kysymyksen ja alkanut jutella kitaroista ja kertonut soittavansa sähkökitaraa.
Kiitos asiallisesta vastauksesta!🙂
t. Ap
Tässä se tavallisin selitys: olit hänestä todella kaunis ja hän häkeltyi. Muttei ole silti kiinnostunut romanttisessa mielessä sinusta.
Törmään usein samankaltaiseen ajatusvääristymään, että kuka vain mies tai nainen ihastuu, jos vastapuoli on huomiota herättävän kaunis tai komea. Ei se mene niin, tarvitaan muutakin. Etenkin jos on älykäs ja tunteva ihminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Melko varmasti jännittää kauniita naisia. Siinä tulee reaktio siitä kelpaanko minä. Olivat itsellenikin kovin vaikea asia. Vaimoni iski minut kun olin 30 vuotias, itse en olisi uskaltanut lähestyä kun kovin nätti oli minun ja monen muunkin mielestä. Nyt on oltu yli 20 vuotta yhdessä. Toivottavasti kestää loppuun saakka.
Kiitos tästä asiallisesta viestistä!🙂 Ihana kuulla ja hyvää elämää teille kahdelle.
t. Ap
Eli siis "kiitos tästä vastauksesta jonka halusin kuullakin, muut ei kelpaa".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Palstan naiset osaavat paremmin puhua, spekuloida ja vastata toisten puolesta.
Miehet eivät yleensä sitä yritä, vaan suosivat suoraan asianosaiselta kysymistä.
Kyllä, se on totta. Ei pitäisi spekuloida. Mutta tarkoitat varmaan että miehet toimii niiden naisten kohdalla jotka oikeasti kiinnostaa? Mutta miksi, jos hän meni noin sekaisin keskustelustamme ja hymyili pitkään, ei olisi kiinnostunut minusta? En ymmärrä tätä miehissä ollenkaan.
t Ap
Sitä sanotaan, että naisten hymy ja normaali ystävällisyys otetaan heti flirttinä
Ehkä se ei ole nähnyt kommenttia, sitä ei kiinnosta tai se vastaa kun vastaa tai se unohtaa kommentin tai se ei enää vaan edes muista sua.
Sä kuulostat vähän pakkomielteiseltä.
En ole pakkomielteinen. Kiinnosti vain kysyä yleistä mielipidettä asiasta.
t. Ap
Kuka tää tyyppi on? Ois kiva seurailla livee.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap tyrkytät itseäsi?
Satun nyt vaan olemaan tämmöinen luonnonlapsi.
Eikä minulla ole varsinaista tarvetta tyrkyttämiseen, koska tälläkin hetkellä seurustelen kolmen eri miehen kanssa joista kaksi ovat avioliitossa.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuka tää tyyppi on? Ois kiva seurailla livee.
Johan se tuossa pari viestiä aiemmin laitettiin. Trololo-mies.
Ehta hurmuri.
Vierailija kirjoitti:
Tässä se tavallisin selitys: olit hänestä todella kaunis ja hän häkeltyi. Muttei ole silti kiinnostunut romanttisessa mielessä sinusta.
Törmään usein samankaltaiseen ajatusvääristymään, että kuka vain mies tai nainen ihastuu, jos vastapuoli on huomiota herättävän kaunis tai komea. Ei se mene niin, tarvitaan muutakin. Etenkin jos on älykäs ja tunteva ihminen.
Ja se tarvitaan muutakin ei tarkoita, ettet olisi täydellinen tyyppi Ap. Hän vain etsii toisenlaista. Itse antaisin pakit 99% komeista miehistä, koska omat toiveeni toisesta ihmisestä ovat melko spesifit.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap tyrkytät itseäsi?
Satun nyt vaan olemaan tämmöinen luonnonlapsi.
Eikä minulla ole varsinaista tarvetta tyrkyttämiseen, koska tälläkin hetkellä seurustelen kolmen eri miehen kanssa joista kaksi ovat avioliitossa.
Ap
"Luonnonlapsi"...?!
Kyllä sinä olet ihan vaan H.
Sori, satun olemaan vaan tälläinen rehellisyyden sanansaattaja.
Noh... Eikö nuo tosiaan ole vailla katsojia ja julkisuutta ja tottakai ne höpöttelee ja reagoi kysymyksiin.
Mäkin sain joskus keikalla pitkän katseen itse Meat Loafilta mutta enpä ajatellut että oonpa niin upee ja erikoinen että sitä kannattais alkaa jallittamaan. Ainiin ja monesti keikoilla ihan puhunut ja saanut halauksen bändin jätkiltä. Oiskohan kuitenkin kannattanut yrittää keikkabussiin?
Olet kaunis
Olet niin tavattoman kaunis
Olet ihan liian kaunis
Hän rakastui sinuun
Hän hämmentyi kun olet niin kaunis
Oi että olet kerrassaan kaunis
... ja tätä vielä eri sanoin 100 kertaa.
Nyt saa kiittää. Sait juuri sen kommentin mitä tulit kalastelemaankin.
Bimbo.
Sitä sanotaan, että naisten hymy ja normaali ystävällisyys otetaan heti flirttinä
Ehkä se ei ole nähnyt kommenttia, sitä ei kiinnosta tai se vastaa kun vastaa tai se unohtaa kommentin tai se ei enää vaan edes muista sua.
Sä kuulostat vähän pakkomielteiseltä.