Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

KYSYMYS MIEHILLE tästä tilanteesta

Vierailija
27.10.2025 |

Miehet, kertokaa mitä mieltä seuraavasta:

Olin toissa viikolla illalla Instgramissa erään seuraamani miehen instalivessä seuraamassa sitä. En tunne häntä henk.koht. Olemme molemmat 30+ ikäisiä. Itse olen kaunis (miehet sanoneet mulle), tummat pitkät hiukset ja tämä näkyy profiilikuvassani.

Seurasin liveä jonkin aikaa reagoimatta, kunnes lopussa laitoin kysymyksen. Kysyin kitaroista koska hän soittaa sähkökitaraa, kuten itsekin. Mainitsin tämän oman harrastukseni myös kommentissa. Meni hetki ennenkuin hän huomasi kysymykseni. Kun hän vastasi siihen, innostui hän yhtäkkiä tosi paljon ja huomasin että katsoi profiilikuvaani tarkasti. Hän alkoi hymyilemään ja takeltelemaan paljon sanoissaan. Sitten hän kävi jopa hakemassa kitaransa esitelläkseen sitä minulle livessä. Se oli kyllä mukavaa🙂 Koko loppu liven eli seuraavat 5 min hän vain hymyili kaikkeen vastatessaan ja huomasi että oli jotenkin häkeltynyt. Pidin reaktiota tosi suloisena ja taisin vähän ihastua häneen. Laitoin pari päivää myöhemmin hänen Insta kuvaansa kommentin koskien kitaroita, joista puhuimme ja tein kysymyksen. Hän ei ole reagoinut siihen mitenkään. Harmittaa, koska olisin halunnut avata keskustelun hänen kanssaan ja mahdollisesti tutustua häneen.

Miehet, mistä syystä luulette että hän ei lähtenyt keskusteluun kanssani?

Kommentit (33)

Vierailija
1/33 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä hän on ujo ja ei vaan uskalla jos on liian kaunis nainen.

Vierailija
2/33 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehkä hän on ujo ja ei vaan uskalla jos on liian kaunis nainen.

Mikä on liian kaunis?

t. Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/33 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palstan naiset osaavat paremmin puhua, spekuloida ja vastata toisten puolesta.

Miehet eivät yleensä sitä yritä, vaan suosivat suoraan asianosaiselta kysymistä.

Vierailija
4/33 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

ETTE ALAPEUKUTA ENÄÄ ALOITUSTANI!!!

SIIS VIHAAN TEITÄ LOPETTAKAA!!!!!!

Vierailija
5/33 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei voi tietää. Ehkä on varattu?

Vierailija
6/33 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei voi tietää. Ehkä on varattu?

Ei ole, on sinkku.

t. Ap

Vierailija
7/33 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ETTE ALAPEUKUTA ENÄÄ ALOITUSTANI!!!

SIIS VIHAAN TEITÄ LOPETTAKAA!!!!!!

En ole minä. Tämä on joku muu.

t. Ap

Vierailija
8/33 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska kukaan normaali heteromies käytä mitään TEINIEN ja wannabeteinien intagrammia. 

Huuhaa provo koko aloitus. Zero points. 

Vierailija
9/33 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska livessä olisi ollut törkeää ykskaks kääntää kelkkaansa ja lakata olemasta innostunut. Kommenttiin vastaamattomuus kuvassa paljon helpompaa.

Vierailija
10/33 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jospa ei ole nähnyt kommenttia. En tiedä onko mahdollista kun en instagramia käytä.

Vierailija
11/33 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa tuommoinen 13 vuotiaiden teinilempi 🥰

Vierailija
12/33 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko varmasti jännittää kauniita naisia. Siinä tulee reaktio siitä kelpaanko minä. Olivat itsellenikin kovin vaikea asia. Vaimoni iski minut kun olin 30 vuotias, itse en olisi uskaltanut lähestyä kun kovin nätti oli minun ja monen muunkin mielestä. Nyt on oltu yli 20 vuotta yhdessä. Toivottavasti kestää loppuun saakka.

Vierailija
13/33 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko idootti? Tämä on YHÄ EDELLEEN naikkosten palsta X""DDDD

Vierailija
14/33 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Palstan naiset osaavat paremmin puhua, spekuloida ja vastata toisten puolesta.

Miehet eivät yleensä sitä yritä, vaan suosivat suoraan asianosaiselta kysymistä.

Kyllä, se on totta. Ei pitäisi spekuloida. Mutta tarkoitat varmaan että miehet toimii niiden naisten kohdalla jotka oikeasti kiinnostaa? Mutta miksi, jos hän meni noin sekaisin keskustelustamme ja hymyili pitkään, ei olisi kiinnostunut minusta? En ymmärrä tätä miehissä ollenkaan.

t  Ap

Vierailija
15/33 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi ap tyrkytät itseäsi?

Vierailija
16/33 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häkeltyi koska oli iloinen että joku kiinnostui hänen kitaroistaan ja myös tiesi kitaroista itse. 

Siinä kaikki. Ei ihastunut sinuun. Olisi käyttäytynyt samalla lailla jos Pertti 71v olisi kysynyt kysymyksen ja alkanut jutella kitaroista ja kertonut soittavansa sähkökitaraa.

Vierailija
17/33 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nainen täällä, mutta ehkä ei huomannut kommenttiasi? Itsekin käyn instassa päivittäin mutta en aina huomaa ilmoituksia tai edes viestejä. Laita yksityisviestillä sama kysymys? 

Vierailija
18/33 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

0/5

Ei tarvitse lukea kuin alku ja loppu, niin tunnistaa tämän provoilijan!

Yrittäisit edes joskus...

Vierailija
19/33 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Melko varmasti jännittää kauniita naisia. Siinä tulee reaktio siitä kelpaanko minä. Olivat itsellenikin kovin vaikea asia. Vaimoni iski minut kun olin 30 vuotias, itse en olisi uskaltanut lähestyä kun kovin nätti oli minun ja monen muunkin mielestä. Nyt on oltu yli 20 vuotta yhdessä. Toivottavasti kestää loppuun saakka.

Kiitos tästä asiallisesta viestistä!🙂 Ihana kuulla ja hyvää elämää teille kahdelle.

t. Ap

Vierailija
20/33 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt ymmärtänyt mikä toi instalive on.