50+ naiset
Katsotteko nuoria miehiä samalla tavalla kuin tuon ikäiset miehet katsovat naisia?
Kommentit (51)
Minua kiihottaa oikeat miehet. Pitää olla vahvat miehekkäät kädet ja iän tuomaa kokemusta. Sopiva karvaisuus plussaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä nuoret miehet näyttävät silmääni edelleen paremmilta kuin oman ikäiset. Tietenkin, ja mielestäni se on luonnollista. Mutta en yritä iskeä heitä tai muutakaan, koska minulla on oma mies ja toisekseen ikäerosuhteet ei ole koskaan kiinnostaneet mihinkään suuntaan.
N 48Kai se luonnollista voi olla, muttei kovin tavallista. Tässäkin ketjussa monikin on sanonut, ettei pysty näkemään nuoria miehiä seksuaalisesti ollenkaan, vaan heistä tulee lähinnä huolenpitovibat, tyylin oma poika. Mulla myös 40+ iässä myös ihan se millaisesta ulkonäöstä miehessä tykkään täysin muuttunut, nyt sellaiset ryppyiset, tuulen ahavoittamat kasvot ja harmaa tukka vie jalat alta, ja siloposket on vaan lapsia, jotka ei kyllä nappaa seksuaalisessa mielessä yhtään.
Kuulostaa erikoiselle. Vanhat ukot, eihän ne pysty enää... Kohta sitten pääsisi omaishoitajaksi 🙄
Vierailija kirjoitti:
50+ naiset eivät katso minkäänikäisiä miehiä siinä mielessä. Heillä ei enää ole mitään seksuaalisia ajatuksia.
Älä puhu paskaa. Olin kuumimmiläni 50 v iässä ja vieläkin seksi maistuu
Vierailija kirjoitti:
50+ naiset eivät katso minkäänikäisiä miehiä siinä mielessä. Heillä ei enää ole mitään seksuaalisia ajatuksia.
Puhu itsestäsi vaan. Mulla on ja on seksiä miehen kanssa.
Riippuu ihan tyystin miehestä. Pitkä ja urheilullinen mies herättää mielenkiinnon, oli nuorehko tai vanha. En kehtaa tuijottaa, mutta vaivihkaa katson. Myös itseäni lyhyempi mies saattaa säväyttää, jos kantaa itsensä luontevasti ja on sopivan siistin näköinen. Hampaat ja tukka kunnossa.
Jos ulkonäöstä näkyy, että on vetänyt muutakin kuin rekeä, niin koetan vaan ohittaa neutraalisti. Tupakka suussa tai kaljatölkki kädessä lopettaa heti mielenkiinnon, oli vaikka kuinka komea tyyppi.
Olen katsonut yhden kerran, koska luulin häntä 10 vuotta vanhemmaksi. Tunsin siitä suurta noloutta, vaikka en onneksi osoittanut mitään kiinnostusta kuten hän minua kohtaan. Kyse oli siis virallisemmasta yhteydestä.
Pari kertaa olen nähnyt komean nuoren miehen ja katsonut vain ihaillen hänen komeuttaan. Tuossapa mies, josta olisin voinut nuorempana kiinnostua - tyyppisesti. Raja kulkee noin 30 vuodessa. Sitä nuoremmat näen lapsina. N57
Enpä muista katsoneeni pitkään aikaan.Parikymppisenä ehkä viimeksi. Kaikki ne näyttää samalta massalta. Pahinta kuitenkin se hajuveden löyhkä ja pohkeita nuolevat liian lyhyet farkut. Viimeisin "oho!"tapahtui huoltoaseman kassajonossa. Hiukan mustuneet Blåkläderit ,partaa ja miten kaunis katse omien silmieni korkeudella. Saattoi olla ikätoveri tai miellyttävästi vanhalta näyttävä nuorimies. Mene ja tiedä.
Tuskin Katrihelenakaan nuorempia miehiä etsimällä etsi, mutta sattui Liimataisen kundi silmiin. 30v ikäeroa ja olleet jo 20v yhdessä. On se mahdollista! Itellenikin sattui 30v nuorimies ja eipä siinä ollut kahta sanaa, kun huomasin että tässä on jotain hyvin syvää sielujen samankaltaisuutta. 50+ miehet suurin osa on ihan kaatiskamaa. Pelkkää traumakäytöstä.
n52
En. En katso miehiä juuri enää ollenkaan. Ne ovat minulle ikään kuin näkymättömiä.
En. Nuorempien miesten parrat ja runsaat tatuoinnit on aika rumia. Suuri osa on löysiä plösöjä.
Tietysti "katselen". Itsellä on nuorempi mies