Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

50+ naiset

Vierailija
27.10.2025 |

Katsotteko nuoria miehiä samalla tavalla kuin tuon ikäiset miehet katsovat naisia?

Kommentit (51)

Vierailija
21/51 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon aina tykänny itseäni vanhemmista eli esim. 4-5 -kymppisenä kattelin 6-7 -kymppisiä "sillä silmällä" . Nyt 60+ en kattele "sillä silmällä ketään", mutta huomioin kyllä vastaan tulevat koirat, kissat ym. eläimet, miehiä en lainkaan. 

Vierailija
22/51 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos kerron, että mulla on 23v ja 20v pojat itselläni, niin mitäpä luulet? En tosiaan katso. Katson sillä silmällä, että miksi tuolla ei ole pipoa päässä?

Mun poika on 25v. ja katson nuoriakin miehiä.

Tämä selvä, Pena!

Voi viddu. Olen 55v. nainen. Miksi on niin vaikea uskoa että nainenkin voi katella nuoria miehiä???

Mitä tämä kattelu käytännössä pitää sisällään?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/51 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en. Ei kiinnosta yksikään mies enää. 

Sama. Esivaihdevuosissa neljänkympin jälkeen meni kiinnostus seksiin, ja se on ollut ihana helpotus. Kun ei puolisoakaan ole, joten se on vain mukavaa ettei sitten jää kaipaamaan seksiä.

Puoliso on muutakin kuin seksi.

Harva hetero silti etsii seksitöntä suhdetta lähtöjään. Lesboista en tiedä mutta voi olla että tuolta löytyy kumppanuutta ilman seksiä ja ollaan tyytyväisiä.

Kaverit keski-iässä. Nämä voivat olla vaikka miten tärkeitä, ajan myötä rakkaitakin. 

Joskus voi olla seksittömiä aikoja parisuhteessa. Pitääkö silloin erota?

Vierailija
24/51 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä nuoret miehet näyttävät silmääni edelleen paremmilta kuin oman ikäiset. Tietenkin, ja mielestäni se on luonnollista. Mutta en yritä iskeä heitä tai muutakaan, koska minulla on oma mies ja toisekseen ikäerosuhteet ei ole koskaan kiinnostaneet mihinkään suuntaan. 

N 48

Kai se luonnollista voi olla, muttei kovin tavallista. Tässäkin ketjussa monikin on sanonut, ettei pysty näkemään nuoria miehiä seksuaalisesti ollenkaan, vaan heistä tulee lähinnä huolenpitovibat, tyylin oma poika. Mulla myös 40+ iässä myös ihan se millaisesta ulkonäöstä miehessä tykkään täysin muuttunut, nyt sellaiset ryppyiset, tuulen ahavoittamat kasvot ja harmaa tukka vie jalat alta, ja siloposket on vaan lapsia, jotka ei kyllä nappaa seksuaalisessa mielessä yhtään.

Vierailija
25/51 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän lapsina, enkä oikein innostu mistään miehistä enää. Ikä kai sen tekee.

Vierailija
26/51 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No en. Ei kiinnosta yksikään mies enää. 

Sama. Esivaihdevuosissa neljänkympin jälkeen meni kiinnostus seksiin, ja se on ollut ihana helpotus. Kun ei puolisoakaan ole, joten se on vain mukavaa ettei sitten jää kaipaamaan seksiä.

Puoliso on muutakin kuin seksi.

On joo, itse en ole koskaan niitä muita puolia oikein elämääni kaivannut, joten siksi nuoruuden parisuhdeyritelmät jäi lyhyiksi. Sitten kiusasi se, että kun varsinkin ovulaation aikaan teki seksiä mieli, mutta mitään vakimiestä ei halunnut, eikä 30 v. jälkeen toisaalta enää olisi huvittanut baareissakaan juosta yhden yön seuraa hakemassa. Se oli vaan helpotus kun vaihdevuodet vei halut.

Toisaalta jos olisi sellainen joka kaipaa parisuhteen muita puolia, se olisi aika hankalaa varmaan, voisi olla hankala löytää miestä jolle riittää kaverisuhde ja elämänkumppanuus ilman seksiä.

Vierailija
27/51 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Emme katso, teissä nykyajan nuorissa miehissä ei ole mitään katsottavaa.

Surkeita esityksiä.

Vierailija
28/51 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No jos kerron, että mulla on 23v ja 20v pojat itselläni, niin mitäpä luulet? En tosiaan katso. Katson sillä silmällä, että miksi tuolla ei ole pipoa päässä?

Mun poika on 25v. ja katson nuoriakin miehiä.

Tämä selvä, Pena!

Voi viddu. Olen 55v. nainen. Miksi on niin vaikea uskoa että nainenkin voi katella nuoria miehiä???

Mitä tämä kattelu käytännössä pitää sisällään?

Pitääkö tämä vielä selittää erikseen?

Ei se sisällä mitään. Se on vain katsomista. Esim. kun istun jossakin ja ohi kulkee kivan näköinen mies. Katson häntä.

Vierailija
29/51 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä mietin liian usein myös, että nuoret miehet pitää about viisikymppisiä naisia naurettavina ja seksittöminä tapauksina. Siis ihan pelkään jotenkin nuoria miehiä. Aina voi asiallisesti jutella, mutta kyllä nuoret miehet kuuluu minusta nuorille naisille. Jos luonteet mätsäävät kunnolla, niin eipä se ikä kai tärkein ole.

Vierailija
30/51 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Emme katso, teissä nykyajan nuorissa miehissä ei ole mitään katsottavaa.

Surkeita esityksiä.

Sinä et katso. Älä puhu monikossa.

Vierailija
31/51 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, katson naisia, 45+ ikäisiä.

Vierailija
32/51 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä mietin liian usein myös, että nuoret miehet pitää about viisikymppisiä naisia naurettavina ja seksittöminä tapauksina. Siis ihan pelkään jotenkin nuoria miehiä. Aina voi asiallisesti jutella, mutta kyllä nuoret miehet kuuluu minusta nuorille naisille. Jos luonteet mätsäävät kunnolla, niin eipä se ikä kai tärkein ole.

Oman kokemuksen mukaan ei pidä ollenkaan paikkaansa että pitäisivät seksittöminä. Mulle tuli ero kun olin 44, ja tuli käytyä siinä yöelämässä pitkästä aikaa vuosi sen jälkeen. Se yllätti, miten valtavasti ihan tosi nuoria miehiä oli kiinnostunut seksistä mun kanssa. Mua ei kyllä kiinnostunut yhtään :D Mutta mulla oli kaveri, joka monen 20-30 v kanssa olikin. Naureskeli, että täytyyhän niiden poikien oppia jonkun kokeneen kanssa. Mutta siis kyllä monet nuoret miehet on pelkästä seksistä hyvinkin kiinnostuneita 40-55 v naisen kanssa. Parisuhteesta toki hyvin harva.

Vierailija
33/51 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiinnostaa kovin ne joilla housuissa pullottaa. Ja mitä mustempi, sen enämpi... LÄÄÄH... Maksan mielelläni.

Vierailija
34/51 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sanotaanko näin että saatan pitää jotain nuorta näyttelijää tai muusikkoa tosi komeana ja seksikkäänä, mutta en yrittäisi oikeassa elämässä koskaan iskeä nuoria miehiä (tai vanhempiakaan sen puoleen, olen parisuhteessa) enkä kyllä oikeastaan edes kiinnitä nuoriin miehiin huomiota "oikeassa elämässä", vaan ainoastaan kuvaruudun takaa. Joskus olen nähnyt kuumia unia jostain nuoresta näyttelijästä tai muusikosta.

N53

Vierailija
35/51 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

50+ naiset eivät katso minkäänikäisiä miehiä siinä mielessä. Heillä ei enää ole mitään seksuaalisia ajatuksia.

Vierailija
36/51 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikää yli 60v. ja kyllä katson ja haaveilen. Raja menee kolmekymppisissä siitä ylöspäin. Ei ole omia lapsia enkä koe näitä lapsinani. Nuorena pidin vanhemmista ja nyt nuoremmista. En tee koskaan mitään kunhan ihailen etäältä. Nuoruus on kaunista. 

Vierailija
37/51 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täytyy olla todella poikkeuksellisen hyvännäköinen nuorimies, että kiinnittäisin mitään huomiota.

Vierailija
38/51 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson kyllä n. 40 - 45 -vuotiaita, sillä oman ikäiset (52v) miehet tuntuvat olevan jo kovin pappamaisia. Toki poikkeuksiakin löytyy onneksi. Aina vaan kun kohtaan jonkun kiinnostavan ja joka selvästi kiinnostuu myös minusta on hädin tuskin 40v

Vierailija
39/51 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Katson kyllä n. 40 - 45 -vuotiaita, sillä oman ikäiset (52v) miehet tuntuvat olevan jo kovin pappamaisia. Toki poikkeuksiakin löytyy onneksi. Aina vaan kun kohtaan jonkun kiinnostavan ja joka selvästi kiinnostuu myös minusta on hädin tuskin 40v

No, miksi ei kelpaa sinulle?  Itsellä on nuorempi mies, suosittelen ! 

Vierailija
40/51 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon aina tykänny itseäni vanhemmista eli esim. 4-5 -kymppisenä kattelin 6-7 -kymppisiä "sillä silmällä" . Nyt 60+ en kattele "sillä silmällä ketään", mutta huomioin kyllä vastaan tulevat koirat, kissat ym. eläimet, miehiä en lainkaan. 

No ei kannatakaan tuossa iässä vanhempia katsoa, vaan nuorempaa! 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kuusi