Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Taas pulppuaa sijoitusvinkkejä!

Vierailija
27.10.2025 |

Mitäs tämä nyt on taas? Joka puolella julkimot kertovat omat vinkkinsä?

Asuntoflippaamisen ja sijoittamisen vinkit on kuitenkin vähissä.  

Joku viisas sanoi, että kun taksikuskit jakelevat vinkkejä, niin on aika realisoida salkut ja paeta vuorille?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Älkää ainakaan kuunnelko pankin sijoitusvinkkejä! Tuttu hävisi viime viikolla 18 000 € pankin neuvojan toimesta. Vaati myymään osakkeet. 

Höpöhöpö. Ei pankki koskaan vaadi yhtään mitään! Suosituksia voi antaa.

Vierailija
22/25 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laitoin kaksi vuotta sitten 250 000 euroa 5% määräaikaistalletuksiin. En kadu, tuotti paremmin kuin sijoitusasunnot ja rahastot.

Vertailun vuoksi tarkistin kolmen eri alueelle sijoittavan osakeindeksirahaston (Seligson Suomi, Seligson Eurooppa ja Seligson Pohjois-Amerikka) tuotot kaksi vuotta sitten lokakuussa 2023 tehdylle sijoitukselle. Se oli kaikilla vähintään 40 %. Tämä on kokonaistuotto kahden vuoden ajalta, ei vuosituotto.

Toki voi olla ihan järkevää riskien pienentämiseksi pitää osa rahoista korkeakorkoisella tilillä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Laitan Nordnet indeksirahastoihin kaiken ylimääräisen .. olen jakanut hajautuksen teknologia 20% maailma 20%  kehittyvät markkinat 15% USA 15% 15% eurooppa loput 15% eri pohjoismaat.    On tuottanut vuoden slusta 12% 

Vierailija
24/25 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nordnetin kuluttomaan indeksirahastoon kun sijoittaa 20€/kk niin 20v kuluttua siellä on 10000€ 👍

Vierailija
25/25 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä laitoin kaksi vuotta sitten 250 000 euroa 5% määräaikaistalletuksiin. En kadu, tuotti paremmin kuin sijoitusasunnot ja rahastot.

Mistä saa edelleen? 2-3 % taitaa olla normi.

2 v. sitten sain 4,5%.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yhdeksän viisi