Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tekisi jostain syystä mieli lähteä Taiwaniin. Millainen paikka? Kuvissa näyttää kiinnostavalta

Vierailija
27.10.2025 |

Ajattelin että jonkinlaisen ryhmäkiertomatkan tilaisi. Eivät ole kauhean kalliitakaan. 

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mahtava paikka! Olen käynyt kahdesti. Hyvät junayhteydet löytyvät ja rantaa riittää.

Vierailija
2/8 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mahtava paikka! Olen käynyt kahdesti. Hyvät junayhteydet löytyvät ja rantaa riittää.

Millainen ruokakulttuuri? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti ei ollut mieleeni. Moni aasialainen ruoka on hyvää, mutta taiwanilainen ruoka on aika rustopitoista ja muutenkin epämääräistä. Stinky tofu pahimmasta päästä. Se haisee kauas yömarkettien liepeillä.

Vierailija
4/8 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti ei ollut mieleeni. Moni aasialainen ruoka on hyvää, mutta taiwanilainen ruoka on aika rustopitoista ja muutenkin epämääräistä. Stinky tofu pahimmasta päästä. Se haisee kauas yömarkettien liepeillä.

Ok. Jossain oli että olisi hyvää ruokaa, sekoitus monen eri alueen keittiöistä. 

Vierailija
5/8 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin tuore kala kalamarketista on herkullista. Taiwanissa on vahvasti vaikutteita myös Japanista, ja japanilaista ruokaa löytää helposti. Mutta tavanomainen taiwanilainen ruoka ei monen yrityksen jälkeen tuottanut kuin pettymystä ja kakomista.

Vierailija
6/8 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen käynyt, ei tehnyt mitään suurta vaikutusta ainakaan itseeni. Maa on helppo matkailumaa, julkinen liikenne toimii ja siellä on helppo liikkua. Ruoka ei ollut minunkaan mielestäni erityisen hyvää. En ihastunut maahan mutta tulipahan käytyä

Vierailija
7/8 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ainakin tuore kala kalamarketista on herkullista. Taiwanissa on vahvasti vaikutteita myös Japanista, ja japanilaista ruokaa löytää helposti. Mutta tavanomainen taiwanilainen ruoka ei monen yrityksen jälkeen tuottanut kuin pettymystä ja kakomist

Tykkään kyllä merenelävistä ja japanilaisesta ruuasta. 

Vierailija
8/8 |
27.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen käynyt, ei tehnyt mitään suurta vaikutusta ainakaan itseeni. Maa on helppo matkailumaa, julkinen liikenne toimii ja siellä on helppo liikkua. Ruoka ei ollut minunkaan mielestäni erityisen hyvää. En ihastunut maahan mutta tulipahan käytyä

Junamatkailu kuulemma mukavaa myös siellä, hyvät junat. Silmäilin opastettuja kiertomatkoja, niissä oli siirtymät junilla tai bussilla. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kahdeksan kolme