Maksoin naisen vuoksi 30e jostain turhaakin turhemmista trendikäistä sando voileivistä, ja päälle vielä kahvit.
Eli lähemmäs 40e tuli hintaa lyhyelle kahvipaussille, maltoin kuitenkin olla sanomatta että huoltiskalta olisi saanut parempia leipiä puolta halvemmalla, mutta eihän se olisi ollut naiselle ihanan trendikästä some materiaalia.
Ei hitto mitä turhanpöiväistä rahan hukkaa, eikä lähtenyt edes nälkä..
Kommentit (453)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ai nää on jotain japanilaisia voileipiä? Pyydä ap seuraavaksi treffeille joku vähemmän influensseri trendimuija.
Mikrossa lämmitetty lihapiirakkakin on parempaa
Joo. Jotenkin vaikuttaa että sinulle oma käsi on parempi kuin osaavammalle tarjolla ollut piirakka.
Eli uhri on mielestäsi syyllinen? Onnea valitsemallasi tiellä. Älä erehdy uhriksi.
Ai että ihan uhri. Jos itse valitset lähteä treffeille, valitset high maintenancw naisen, et osaa sanoa, että kumpikin maksaa omansa, niin kyllä vika on ihan sinussa. Olet rasitrava ulisija ja valittaja. Ei jatkoon.
Sössön sössön. Tulehan takaisin maan päälle tavallisten ihmisten elämään. Vai oletko kyseinen nainen? Ei ihme, että suomalaiset ei lisäänny. Itse lähtisin kävelemään saman tien. Ja edelleenkään uhri ei ole syyllinen, vai tarjoatko tuota mm. rai_kausten uhreille, et osannut sanoa ei ajoissa, syytä itseäsi?
Tässä kyllä nainen oli urhi kun joutui treffeille miehen kanssa joka kuvitteli ostavansa seksiä voileivän hinnalla.
Vierailija kirjoitti:
Laita mobilepayllä pyyntö että daami maksaa oman osuutensa niinkuin aikuisen ihmisen kuuluu. Jos ei maksa, niin siviilikanne oikeuteen.
Ei jälkikäteen voi pyydellä mitään. Melko munaton mies jos ei naamatusten uskalla sanoa. Tulee ulisemaan keskustelupalstalle.
Vierailija kirjoitti:
Miksi ap haluaa treffeille naisen kanssa joka selvästi on tottunut korkeampaan elintasoon kuin mihin ap:lla on varaa/halua? Ja miksi vielä maksaa jos kerran ei halua?
Ap:n kannattaisi pysytellä hieman eri tyylisissä naisissa niin ei tulisi tällaisia ongelmia. Normaalille työssäkäyvälle tuollainen ei ole mikään panostus, ja normaalisti ihmiset myös maksavat omat ostoksensa.
Onko ap:lla heikko itsetunto kun pitää tuolla tavalla yrittää tehdä vaikutus?
Jep. Sitä se teettää, kun haluaa "yli oman tasonsa" kuten inkkelit sanoo. Silloin valitettavasti MIKÄÄN UHRAUS EI RIITÄ, koska nainen tajuaa sen tasottomuuden sen pinnallisen liehittelyn läpi. Jos haluaa itseään tasokkaamman naisen, niin pitää itse nostaa tasonsa sille naisen tasolle ensin. Se voi olla (on) vaikeaa jo siksikin, että naiset kattoo tasoja vähän eri tavalla. Miehen luonne ja persoonallisuus merkkaa naisille PALJON enemmän kuin toisin päin.
Ylipäänsä: sinkkunaisisssa suurempi osa on varsinkin deittiäpeissä elämyshakuisia ja uteliaita, miehistä taas turvallisuushakuisia jumittajia. Siksi pareja ei synny. Turvallisuushakuiset jumittajanaiset ei halua miestä tai uskalla käyttää äppejä (kokemuksesta puhun) ja siksi vastaavan miehen on vaikee löytää naista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvaan......
Leipä: 10-14 €
Kahvi: 3.50€
...
Vuosi sitten:
https://avecmedia.fi/keittio/tasta-voi-povata-hittia-helsinkiin-avattii…
Noi kun kerrotaan kahdella ollaan ap:n mainitsemissa luvuissa.
Kysymys on tuiki tavallisista ihmisten välisistä kulttuurieroista, joita ei kannata ryhtyä analysoimaan sen tarkemmin.
Ensimmäisten deittien tarkoituksena on yleensä tutustua ja näin lienee tapahtunut. Ap:n rivien välistä voi lukea, että pariskunnalla ei ole yhteistä tulevaisuutta.
Hän tuskin on malttanut olla ilmaisematta ajatuksiaan deitilleen, eikä tarvitse olla mikään varsinainen einstein arvatakseen, että siellä on tehty samansuuntaiset johtopäätökset.
Elämä on. Aina ei voi voittaa. Meressä on paljon muitakin kaloja.
Linkissäsi:
"Café Tampopon sandot on hinnoiteltu 1014 euroon. Täytteenä on joko kana- tai katkaraputäytteinen leivitetty leike, kurpitsakroketti-tomaatti tai kananmunasalaatti. "
Aivan normaalin hintaiset paremmat voileivät Helsingissä, nuo ovat vielä lounaan kokoisia. Tietysti tuo pitää kertoa kahdella kun on kaksi syöjää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siis onko nämä niitä mitättömän pieniä täytettyjä leipiä jotka näyttää siltä,että 2v tulisi sellaisesta täyteen mutta hinta ihan posketon?
Joskus kauhisrellut kahvilassa.
NIimpä. Samalla rahalla olis saanut vatsansa kumpikin täyteen jossakin kebappipaikassa tai grillillä.
Kuullostaa aika epätaloudelliselta treffiseuralaiselta.
En kyllä lähtisi treffeille minkään halvan kebabin tai makkaraperunoiden mussuttajan kanssa. Sehän kohta kuoleekin johonkin sydän- ja verisuonitautiin. Ja maistuukin iljettävältä rasvamöhmöltä.
Ei minulla hyvää ruokaa rakastavana olisi mitään yhteistä tuollaisen kanssa.
Meillä saattaa miehen kanssa helposti mennä 10-20 -kertainen summa kerralla hyvään ateriaan ravintolassa, kahviloihin tuo on aika normaali loppusumma. Edullinenhan tuo leipä oli jos laadukas ja hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Oliko kyseessä siis treffit? Miten sulla ei soittanut kellot siinä vaiheessa kun treffipaikkaa valitaan, jos toinen ehdottaa jotain kallista trendipaikkaa? Ainakin itse katsoin jo viestittelyvaiheessa, vaikutammeko samanhenkisiltä, ja jätän menemättä treffeile, jos tuntuu, että olemme ihan eri aaltopituudella.
Miesten valitettavan yleinen ongelma tuntuu olevan se, että kun naisessa kiinnostaa pelkästään ulkonäkö ja ikä, ei sitten anneta yhtään painoarvoa esim. sille samanhenkisyydelle. Sitten huoltsikkaleipamies löytää itsensä kalliista trendikahvilasta ja tulee jälkikäteen valittamaan, että kallista oli ja "ihan turhaan" kun ei saanut seksiä eikä suhdetta. Onko se joku yllätys? Jos kerran olette ihan erilaisia, niin lähtöoletus pitäisi olla jo, ettei siitä mitään tule.
Voihan sitä joskus mennä uteliaisuuttaan tai muuten vaan treffeille jonkun erilaisenkin kanssa, jos jostain syystä kiinnostaa, mutta ei silloin jutulle kannata
no tämä. Miehen(kin) pitää tehdä sitä henkistä työtä jo etukäteen ja selvitellä sovitaanko yhteen, jotta ei tule tällaisia kalliita huteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sitä varten miehillä on yleensä naisia korkeammat palkat jotta heillä on mahdollisuus tehdä vaikutus naiseensa/treffikumppaniinsa ja tarjota tälle jotain ylellistä. Mikään ei ole tässä maailmassa ilmaista, ei edes nainen jos sellaisen kainaloonsa haluaa.
Ja mitä saavat miehet rahalle vastineeksi? Pillunraatoa joka yleensä vielä haisee. Nuorena sitä vielä pystyy panemaan kun pitää silmät kiinni ja ajatukset seuraavissa saliharkoissa. Vanhemmiten ei sekään enää auta.
Miksi sä olet naisten kanssa, kun olet kuitenkin selvästi homo? Etkö sä uskalla tulla kaapista? Uskontoko sen estää?
Tasokkaan naisen saa uhraamalla hänen saantiinsa enemmän vaivan näköä ja myös rahaa.
Ei se liitykkään. Homot ovat miehiä ja monasti hyväpalkkaisia sellaisia ja tuskin heillä on tarvetta treffeillä laskea tarjoilujen kustannuksia maksoi ne sitten kumpa tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Naiset ovat tuhlaajia.
Nainen ei maksanut mitään.
Eipä tietenkään. Naiset ovat nimen omaan muiden rahojen tuhlaajia.
Ja mitenkäs se menikään: ei se ole tyhmä, joka pyytää, vaan se, joka maksaa 😂
Juu, on se niinkin. Naiset vain tuppaavat olemaan etulyöntiasemassa siinä pyytämisasiassa kun heillä on tietty neuvotteluvaltti.
Jos lähtisit treffeille ihan vain tutustumaan ihmiseen, ilman sitä pillunkiiltoa silmissä niin tuo valtti poistuisi.
Itse aiheutettu ongelma.
Lisäksi ne miehet jotka lähtevät ilman sitä pillunkiiltoa pääsevät paremmin jatkoonkin.
Vierailija kirjoitti:
Ihan itse päätit treffeille lähteä? Vai pakottiko nainen sinut?
Aidosti kiinnostaa, että miten päädyitte tuonne ja treffeille ylipäätään.
Moni sinkkumies ei ikinä pääse treffeille, joten 30 e vois maksaa jo kokemuksesta.
Oonko mä jotenkin ulkona kaikesta, kun en ole ikinä kuullut sando voileivistä ennen tätä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Linkin jutusta ("Naisten ja miesten palkkaerot ovat jopa tuhansia euroja kuussa...") selviää, että naiset voivat EDELLEEN tienata jopa 2000 euroa vähemmän kuukaudessa, vaikka tutkinto olisi sama kuin miehellä. Juttu on maaliskuulta 2025.
Pitää vertailla samasta työstä saatuja palkkoja.
Älä ihmeessä. Miten jos aloittaiset sen jutun lukemisella.
Niin, siellä vertaillaan tutkintojen välillä, ei ammattien. Oma moka jos ei hakeudu parempipalkkaiseen työhön mihin tutkinnollaan ja työkokemuksellaan pääsisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Katsu sando -leivät on hyviä! Et ilmeisesti ymmärrä hyvän päälle. Kuka jotain nahistuneita huoltsikan elmu kelmu sämpylää haluaa syödä.. hrrrr.... En minä ainakaan.
Nuo leivät näyttävät kuvottaville, kirjaimellisesti sokerikakun palasia ja välissä kermaa ja hedelmiä. Japsit taas yrittäneet keksiä jo olemassa olevia asioita uudelleen ja urbot hihkuttavat koska japaniiii so cool.
Sulla nyt ei ole mitään hajua.
Katsu on japanilaisella Kaitsu-jauhoilla rapeaksi paneroitu proteiini. Leivän välissä voi olla vaikkapa rapea panko-kanafilee ja salaattia, plus tietysti katsukastiketta. (japanilaista currykastiketta)
Terveellinen lounas leipien välissä.
Ei niissä mitään kermavaahtoa ole! 😂
Luin vain ensimmäisen sivun, mutta siis mitä ihmettä ovat sando-leivät ja toisekseen, kuka on niin tyhmä, että maksaa 20€ leivästä ja kahvista?
Vierailija kirjoitti:
Tapailen mieluiten 5-10 vuotta nuorempia, kun silloin suuremmalla todennäköisyydellä seksuaalisuus kohtaa ja miehelläkin vehje toimii.
No jotain muutakin on todella muuttunut meidän ikäluokkien välissä, jos joutuu miettimään 29-34 -vuotiaiden miesten vehkeen toimivuuden todennäköisyyttä?? Mä olen 46, mies 47, ei vieläkään tarvitse miettiä. Eikä todellakaan tarvinnut miettiä nuorempana.
Ei 29-34 vuotiaiden kanssa joudukaan miettimään toimiiko vehje, toimivan vehkeen lisäksi seksihalut samalla tasolla kuin itselläni. Siksi en jaksa enää yrittää ikäisteni miesten kanssa.
Noin 40+ joutuu miettimään toimiiko ja halutkaan ei monesti ole riittävät. Vaikka haluja olisi niin veltto tai puolikova vehje voi olla ongelma. Ei jaksa enää panostaa tapailuun vanhempien miesten kanssa, kun oma vaivansa tutustua ja sitten huomaa, että seksi ei vaan tyydytä. Muistaakseni joidenkin tutkimusten mukaan yli puolella ongelmia.
Olet tuolta osin löytö ikäistesi joukossa. Harmi, kun on aika epäsopivaa heti deittailun alussa kysyä toimiiko vehje ja vaikka kysyisi niin lerpat varmaan huijaisi tai osa ei edes tajua, että seisokkinsa ei ole kovin häävi.
Vierailija kirjoitti:
Jos nainen ei osaa kotona kokata ja tehdä miehelle hyvää ruokaa, eikö se jo kerro ihan tarpeeksi ettei vauvankaan ruokkiminen onnistuisi?
Jos mies itkee voileivän hinnasta, niin eikö se kerro ihan tarpeeksi ettei vauvankaan elättäminen puoleksi onnistuisi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tapailen mieluiten 5-10 vuotta nuorempia, kun silloin suuremmalla todennäköisyydellä seksuaalisuus kohtaa ja miehelläkin vehje toimii.
No jotain muutakin on todella muuttunut meidän ikäluokkien välissä, jos joutuu miettimään 29-34 -vuotiaiden miesten vehkeen toimivuuden todennäköisyyttä?? Mä olen 46, mies 47, ei vieläkään tarvitse miettiä. Eikä todellakaan tarvinnut miettiä nuorempana.
Ei 29-34 vuotiaiden kanssa joudukaan miettimään toimiiko vehje, toimivan vehkeen lisäksi seksihalut samalla tasolla kuin itselläni. Siksi en jaksa enää yrittää ikäisteni miesten kanssa.
Noin 40+ joutuu miettimään toimiiko ja halutkaan ei monesti ole riittävät. Vaikka haluja olisi niin veltto tai puolikova vehje voi olla ongelma. Ei jaksa enää panostaa tapailuun vanhempien miesten kanssa, kun oma vaivansa tutustua ja sitten huomaa, että seksi ei vaan tyydytä. Muist
No, mä olen kokannut tuolle omalle yksisarviselleni 20 vuotta. Syö vihanneksensa (/s). Erot elintavoissa varmasti näkyvät jo tässä iässä myös makuuhuoneessa ja vaan kasvavat, mitä enemmän ikää tulee. Lisäbonuksena varmaan tietty kyynistyminen ja omiin kuvioihinsa piintyminen, mitä sinkkukavereita kuuntelee, monelta keski-ikäiseltä puuttuu halu tehdä kompromisseja ja siirtyä epämukavuusalueelle, ja sitähän se tutustuminen vaatisi. Energiaa ja uteliaisuutta. Me parisuhteessa pitkään olleet taas ollaan muuten pudottua kelkasta.
Vierailija kirjoitti:
Ottiko se annoksestaan kuvia someen? Miksi joku influensseri-trendimuija olis mennyt treffeille ap:n kaltaisen maanläheisemän miehen kanssa?
Ap:sta ei kyllä mitenkään tule maanläheistä vaikutelmaa. Ap:sta tulee ainoastaan typerä vaikutelma. Ei ihme että ei jatkoon päässyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Noin 40+ joutuu miettimään toimiiko ja halutkaan ei monesti ole riittävät. Vaikka haluja olisi niin veltto tai puolikova vehje voi olla ongelma. Ei jaksa enää panostaa tapailuun vanhempien miesten kanssa, kun oma vaivansa tutustua j
Tässä hyvin kiteytetty miksi nuoremmat kiinnostaa. Pääosin hyvät vanhemmat miehet ovat suhteessa.