Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksoin naisen vuoksi 30e jostain turhaakin turhemmista trendikäistä sando voileivistä, ja päälle vielä kahvit.

Vierailija
26.10.2025 |

Eli lähemmäs 40e tuli hintaa lyhyelle kahvipaussille, maltoin kuitenkin olla sanomatta että huoltiskalta olisi saanut parempia leipiä puolta halvemmalla, mutta eihän se olisi ollut naiselle ihanan trendikästä some materiaalia.

Ei hitto mitä turhanpöiväistä rahan hukkaa, eikä lähtenyt edes nälkä..

Kommentit (452)

Vierailija
201/452 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin vain ensimmäisen sivun, mutta siis mitä ihmettä ovat sando-leivät ja toisekseen, kuka on niin tyhmä, että maksaa 20€ leivästä ja kahvista? 

Katsoin huvikseni Robert's Coffeen hintoja ja helposti menee sielläkin 20€ latteen ja vaikka kinkku-juusto toastiin. Kalliimpiakin vaihtoehtoja toki löytyi, ja nyt puhutaan kuitenkin ihan tavallisesta ketjukahvilasta. Sen hintaista se nykyään on ja ei pidä mennä, jos ei ole varaa.

Vierailija
202/452 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene ens kerralla treffeille Bilteman kahvilaan, saat pikkurahalla eurolla, kahvin ja pullan. Samoin muutamalla eurolla eväät.

Siellä on myös tilaa, ja tyhjää, hyvä jutella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
203/452 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisi kannattanut tehdä oharit. Olisit säästänyt 40 euroa.

Vierailija
204/452 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi ap haluaa treffeille naisen kanssa joka selvästi on tottunut korkeampaan elintasoon kuin mihin ap:lla on varaa/halua? Ja miksi vielä maksaa jos kerran ei halua?

Ap:n kannattaisi pysytellä hieman eri tyylisissä naisissa niin ei tulisi tällaisia ongelmia. Normaalille työssäkäyvälle tuollainen ei ole mikään panostus, ja normaalisti ihmiset myös maksavat omat ostoksensa.

Onko ap:lla heikko itsetunto kun pitää tuolla tavalla yrittää tehdä vaikutus? 

Jep. Sitä se teettää, kun haluaa "yli oman tasonsa" kuten inkkelit sanoo. Silloin valitettavasti MIKÄÄN UHRAUS EI RIITÄ, koska nainen tajuaa sen tasottomuuden sen pinnallisen liehittelyn läpi. Jos haluaa itseään tasokkaamman naisen, niin pitää itse nostaa tasonsa sille naisen tasolle ensin. Se voi olla (on) vaikeaa jo siksikin, että naiset kattoo tasoja vähän eri tavalla. Miehen luonne ja persoonallisuus m

Ei ole mitään tasoja. 

Ap:n treffikumppani on yksinkertaisesti vain ollut liian erilainen kuin ap. Heillä on liian erilaiset elintasot, ja liian erilaiset asiat joita arvostavat ja joista nauttivat.

Pitääpä laittaa korvan taa tuollaiset katsuleivät. Perinteinen katsuannos on herkullinen, nämä leivätkin näyttävät todella hyviltä vaikka pikaruokaa ovatkin.

Japanilainen vastine hampurilaiselle. 

Vierailija
205/452 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luin vain ensimmäisen sivun, mutta siis mitä ihmettä ovat sando-leivät ja toisekseen, kuka on niin tyhmä, että maksaa 20€ leivästä ja kahvista? 

Nuo vertautuvat ennemmin vähän parempaan hampueilaiseen. Ei ole paha hinta. 

Vierailija
206/452 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmaan  jossain välissä saisitkin seksiä, mutta toistaiseksi jo pelkät kirjoitusvirheesi toimivat 100% ehkäisimenä.

Ei se likka voileipää vailla ollut. Se vain halusi nähdä lääninpellen omin silmin. Nyt jossain (muuallakin kuin täällä) nauretaan sulle kippurassa ja ihan aiheellisesti.

Tinder-miehistä pidetään sellaista listaa osoitteessa jota en kerro.

Vierailija
207/452 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko nämä samoja inceleitä jotka fantasioi että naiset jäisivät kotiin pois työelämästä ja mies muka elättäisi naisen? Sitten yhdestä voileivästä jo tälläinen poru.

Pitää olla varma, että nainen antaa rämemajavaa. Silloin rahanmeno ei haittaa.

Vierailija
208/452 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on niin tyhmä että maksaa deitin tilauksen. Itse aina avaan naiselle oven jotta hän menee ensin tilaamaan ja kas kummaa maksaa tilauksensa ihan itse.

Oven avaus mukava ele, mutta näen huonona asiana jos ei halua tarjota. Likipitäen kaikki jotka ovat olleet minusta kiinnostuneita ovat tarjonneet. Ne jotka eivät ovat vaikuttaneet siltä, että ei kiinnosta muutenkaan. Yhden miehen muistan joka oli kovin kiinnostunut vaikka ei tarjonnut, pyysi erilliset laskut käydessäni vessassa ruokailun jälkeen. 

Tykkään herrasmiesmäisyydestä ja sopivasta sukupuolien roolittumisesta. Miehen pienet eleet ja treffeillä tarjoaminen sytyttää. Itse voin taas vastaavasti deittailun ohessa ostella miehelle joitain asioita mitä käy ilmi hänen tarvitsevan tai kokkaan kotona hänelle.

Viimeinen kappale tekee sinusta val

Jedem das Seine, perceli.

Sun taso on "yhyy 20 egeä on ihan liikaa pillusta yhyy".

Onko sulla harhaluulo, että on pakko seurustella naisten kanssa vaikka kikkeli keulii miehille? Ole oma itsesi. Lopeta teeskentely. Köyhäkin mies voi olla homo.

Vierailija
209/452 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mene ens kerralla treffeille Bilteman kahvilaan, saat pikkurahalla eurolla, kahvin ja pullan. Samoin muutamalla eurolla eväät.

Siellä on myös tilaa, ja tyhjää, hyvä jutella.

Siellä käy paljon miespareja.

Vierailija
210/452 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei osaa kotona kokata ja tehdä miehelle hyvää ruokaa, eikö se jo kerro ihan tarpeeksi ettei vauvankaan ruokkiminen onnistuisi?

Myös miesten pitää olla kokkaustaitoisia. Nykyään ei mene läpi selitys, että "en minä osaa laittaa ruokaa, koska minulla on munat". Sinkku voi syödä vaikka koko elämänsä eineksiä, mutta perheelliseltä vaaditaan enemmän.

Vierailija
211/452 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Onko nämä samoja inceleitä jotka fantasioi että naiset jäisivät kotiin pois työelämästä ja mies muka elättäisi naisen? Sitten yhdestä voileivästä jo tälläinen poru.

Äitis varmaan antoi alle kahdellakympillä.

Vierailija
212/452 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on niin tyhmä että maksaa deitin tilauksen. Itse aina avaan naiselle oven jotta hän menee ensin tilaamaan ja kas kummaa maksaa tilauksensa ihan itse.

Naiset sijoittaa aika paljon ulkonäköön, meikkiin ja vaatteisiin, että kelpaa teille ja teitä edustamaan. Mutta miten vaan. Älä itke sitten, kun ei tarvitse avata ovia toista kertaa. Säästyy voimatkin narukäsiltä rahojen lisäksi.

Me meikit on kuitenkin tehty Normalin testerillä.

Vierailija
213/452 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viet siis nakkikiskalle? Hyväss ravintolassa tuodaan lasku lopuksi pöytään.

Vierailija
214/452 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa kuulla kun mies avoimesti pitää sheivaamattomasta, luonnontilassa olevasta pimpasta.

Muuten vaikutat ikävältä ihmiseltä. Toivottavasti kerrot treffikumppaneillesi että treffailet seksin toivossa, ja olet seksistä valmis maksamaan. 

Ja muista myös kertoa että pidät karvaisesta, jotta sheivatut tietävät pysyä pois tieltäsi. 

Vierailija
215/452 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen ei osaa kotona kokata ja tehdä miehelle hyvää ruokaa, eikö se jo kerro ihan tarpeeksi ettei vauvankaan ruokkiminen onnistuisi?

Myös miesten pitää olla kokkaustaitoisia. Nykyään ei mene läpi selitys, että "en minä osaa laittaa ruokaa, koska minulla on munat". Sinkku voi syödä vaikka koko elämänsä eineksiä, mutta perheelliseltä vaaditaan enemmän.

Eikä 20 egen kaffila vaikka kerran viikossa  sattuis kukkaroon jos tekisi kotona itse ruuat sensijaan että mässyttää paistopistetuotteita ja pakastealtaan kiviuunipizzaa.

Ap, lopeta rööki ja kalja, ne tekee susta läskin, haisevan, hampaattoman ja persaukisen. 

Vierailija
216/452 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olisi kannattanut tehdä oharit. Olisit säästänyt 40 euroa.

Ap ei tietenkään ollut treffeillä. Hän on googlaillut ruokalistoja.

Vierailija
217/452 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tutun miesystävä osti hänelle 400euron merkkilaukun niin tuo oli vielä pientä siihen verrattuna.

Vierailija
218/452 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mukavaa kuulla kun mies avoimesti pitää sheivaamattomasta, luonnontilassa olevasta pimpasta.

Muuten vaikutat ikävältä ihmiseltä. Toivottavasti kerrot treffikumppaneillesi että treffailet seksin toivossa, ja olet seksistä valmis maksamaan. 

Ja muista myös kertoa että pidät karvaisesta, jotta sheivatut tietävät pysyä pois tieltäsi. 

Kyllä! Miehissä on porukkaa jotka paheksuvat naisten karvoitusta, naisissakin kyllä valitettavasti. 

Pitääkö ylempi tyyppi myös kainalokarvoista naisella? Minusta ne ovat aika seksikkäät naisella, mutta en ympäristön paineen vuoksi ole uskaltanut kasvattaa. Ehkä jos useammat ihmiset ihalisivat naisen karvoitusta noin avoimesti, ja sitä pidettäisiin sosiaalisesti hyväksyttävämpänä voisin kokeilla...

Tai sitten pitäisi olla vain rohkea. 

Vierailija
219/452 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Viet siis nakkikiskalle? Hyväss ravintolassa tuodaan lasku lopuksi pöytään.

Lounasaikaan ja kahviloissa maksetaan etukäteen tiskille samalla kun tilataan. Vain a la carte -ravintolat laskuttaa lopuksi kun pöydän varanneen henkilöllisyys tiedetään. 

Milloin viimeksi kävit suurkaapunnissa? Et ikinä?

Vierailija
220/452 |
28.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Lähes 40 euroa on halpa hinta siitä että oppii tuntemaan sen toisen. Jotkut menettävät paljon enemmän.

Tutustumisvaiheessa kaiken pitää olla lähes ilmaista. Vasta myöhemmin voi maksaa kun rahalle saa varmuudella vastinetta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kaksi seitsemän