Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Maksoin naisen vuoksi 30e jostain turhaakin turhemmista trendikäistä sando voileivistä, ja päälle vielä kahvit.

Vierailija
26.10.2025 |

Eli lähemmäs 40e tuli hintaa lyhyelle kahvipaussille, maltoin kuitenkin olla sanomatta että huoltiskalta olisi saanut parempia leipiä puolta halvemmalla, mutta eihän se olisi ollut naiselle ihanan trendikästä some materiaalia.

Ei hitto mitä turhanpöiväistä rahan hukkaa, eikä lähtenyt edes nälkä..

Kommentit (444)

Vierailija
421/444 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vielä kun kertoisit, mitä ns. rumempaa sanaa mummo käytti uskottomuudesta, niin asia olisi täysin selvä.

Mummo puhui aina huorintekemisestä. Hän ei hyväksynyt uskottomuutta. Oli sellainen vanhan kansan ihminen.

Vierailija
422/444 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitikö mummon raittiuslupaus vielä aikuisenakin, vai lankesiko hän käyttämään runsaastikin päihdyttäviä juomia?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
423/444 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mummon raittiuspäätös piti ja jatkui hänen elämänsä loppuun asti. Raittiusaate yhdisti mummoa ja vaaria, en usko että he koskaan ottivat pisaraakaan alkoholia. Mutta eivät he saarnanneet siitäkään asiasta. Kun me nuoret joskus hölmöilimme, he suhtautuivat siihen vain hyväntahtoisesti päivitellen.

Mummo avioitui vaarin kanssa 1960-luvun alussa. Luja kristillinen vakaumus heillä oli molemmilla ja se heitä yhdisti silloinkin, kun elämässä oli vaikeuksia ja haasteita.

Ahkeria olivat molemmat. Yhteiset rahat heillä oli aina ja se tuntui toimivan hyvin, kun olivat kumpikin sellaisia tarkan markan ihmisiä. Eivät pihejä, mutta tarkkoja.

Mummo oli alkuun kotona lapsia hoitamassa - sekin oli ajan tapa silloin - ja myöhemmin töissä seurakunnan taloushallinnossa. Mummo oli myös hyvin aktiivinen seurakuntatyössä ja osallistui vuosikymmenten kuluessa moniin kirkollisiin askareisiin.

Vaarilla oli sellainen mikroyritys, jossa oli työssä hänen itsensä lisäksi yhdestä kahteen apumiestä. Tekivät korjausrakentamista ja muuta pientä remonttia. Vaarikin oli hurskas mies, mutta jäyhempi, eikä samalla tavalla osallistunut kirkolliseen vapaaehtoistyöhön.

Vierailija
424/444 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka on niin tyhmä että maksaa deitin tilauksen. Itse aina avaan naiselle oven jotta hän menee ensin tilaamaan ja kas kummaa maksaa tilauksensa ihan itse.

Minun mies maksoi aina kaiken silloin alkuun, kun tavattiin. Ja tais ne aiemmatkin tehdä niin.

Vierailija
425/444 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mummon raittiuspäätös piti ja jatkui hänen elämänsä loppuun asti. Raittiusaate yhdisti mummoa ja vaaria, en usko että he koskaan ottivat pisaraakaan alkoholia. Mutta eivät he saarnanneet siitäkään asiasta. Kun me nuoret joskus hölmöilimme, he suhtautuivat siihen vain hyväntahtoisesti päivitellen.

Mummo avioitui vaarin kanssa 1960-luvun alussa. Luja kristillinen vakaumus heillä oli molemmilla ja se heitä yhdisti silloinkin, kun elämässä oli vaikeuksia ja haasteita.

Ahkeria olivat molemmat. Yhteiset rahat heillä oli aina ja se tuntui toimivan hyvin, kun olivat kumpikin sellaisia tarkan markan ihmisiä. Eivät pihejä, mutta tarkkoja.

Mummo oli alkuun kotona lapsia hoitamassa - sekin oli ajan tapa silloin - ja myöhemmin töissä seurakunnan taloushallinnossa. Mummo oli myös hyvin aktiivinen seurakuntatyössä ja osallistui vuosikymmenten kuluessa moniin kirkollisiin askareisiin.

Vaarilla oli sellainen mikroyritys, jossa ol

Miten tämä liittyy Ap'n sando-leipään?

Vierailija
426/444 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa nykypolvilta puuttua sitkeyttä ja määrätietoisuutta. Tässäkin ketjussa moni ihmettelee, ettei saa aikaiseksi edes lyhyttä seurustelusuhdetta ja mummo sentään ehti olla vaarin kanssa naimisissakin yli puoli vuosisataa.

Vierailija
427/444 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kuka on niin tyhmä että maksaa deitin tilauksen. Itse aina avaan naiselle oven jotta hän menee ensin tilaamaan ja kas kummaa maksaa tilauksensa ihan itse.

Minun mies maksoi aina kaiken silloin alkuun, kun tavattiin. Ja tais ne aiemmatkin tehdä niin.

Saivatko miehet vastinetta sijoituksilleen?

Vierailija
428/444 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Taitaa nykypolvilta puuttua sitkeyttä ja määrätietoisuutta. Tässäkin ketjussa moni ihmettelee, ettei saa aikaiseksi edes lyhyttä seurustelusuhdetta ja mummo sentään ehti olla vaarin kanssa naimisissakin yli puoli vuosisataa.

Nyt ollaan asian ytimessä!

Vierailija
429/444 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Maksoin 30e ja söin itse siitä puolet" -ruikkuperceli.

Syö yksinäs niin pääset puolella hinnalla.

Vierailija
430/444 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhyy yhyy yhyy.

Misogyynirunkkarilta munat pois niin loppuu tuo ulina ja sitten pystyt ehkä keskittymään opintoihin tai työhön. 

Vierailija
431/444 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kauppojen tarjoukset ovat tyyliin ota kaksi maksa yksi, deittimiehille todellisuus on maksa kaksi ja ota yksi.

Vierailija
432/444 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin kertahinta luusereille on tiettävästi 500 eurosta ylöspäin ja sitä voi ostaa ammattilaisilta.

Jos mies kuvittelee saavansa sitä joltakulta randomilta  15 egellä niin se mies ei saa edes siltä ammattilaiselta koska on liian sekaisin ja köyhä.

Ap ja sinä poistutte geenipoolista. Typerien miesten suvut päättyvät teihin. 

Vierailija
433/444 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Yleensä kauppojen tarjoukset ovat tyyliin ota kaksi maksa yksi, deittimiehille todellisuus on maksa kaksi ja ota yksi.

Onko kalsrimallikirurgilentäjät sulle niin kertoneet, vai mistä sä sen tiedät? Ethän sä ole koskaan deittailut, niin omasta kokemuksesta sä et ainakaan puhu.

Vierailija
434/444 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No ensi kerralla menet suoraan sinne huoltikselle ja treffaat siellä itsellesi sopivan miehen ;-)

Ap saa huoltoasemalta +70v. Martta-mummon treffeille. 

Ei saa, olen mummo 70+, minä en luuseria huoli. Minulla on kävelyseurana komea reservin upseeri. Muuhun en miestä tarvitse. 

Vierailija
435/444 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksin kertahinta luusereille on tiettävästi 500 eurosta ylöspäin ja sitä voi ostaa ammattilaisilta.

Jos mies kuvittelee saavansa sitä joltakulta randomilta  15 egellä niin se mies ei saa edes siltä ammattilaiselta koska on liian sekaisin ja köyhä.

Kyllä 200 eurolla tunnin session saa.

Vierailija
436/444 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se Salomo sanoikaan niissä sananlaskuissaan... turhuus on nainen....

Vierailija
437/444 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärrän kyllä että vasurina tuollainen harmittaa kun pitää itse maksaa, jos nainen olisi valinnut kahviseuralle hyväkäytöksisen porvarin niin tästä olisi voinut kehittyä jotain vakavampaa. 

Vierailija
438/444 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tallinnasta saa viiteenkymppiin. Jos norkoilee illalla vanhassa kaupungissa, saa todennäköisesti vielä halvemmalla.

Vierailija
439/444 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsekkiopiskelijoilta saa sataanviitenkymppiin ml. b-rappu, ja ovat parempirunkoisia kuin 99% suominaisista. 

Vierailija
440/444 |
31.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärrän kyllä että vasurina tuollainen harmittaa kun pitää itse maksaa, jos nainen olisi valinnut kahviseuralle hyväkäytöksisen porvarin niin tästä olisi voinut kehittyä jotain vakavampaa. 

Kahvilatreffeillä mies joutuu nirsojen naisten pelinappulaksi. Paljon järkevämpää lähettää viestiä kaikille pantavan näköiselle naisille, ja pyytää nainen suoraan kotitreffeille. Sitten panostaa kaiken tähän yhteen rohkeaan naiseen, joka suostuu siihen. Tällä tavalla ei tule hutitreffejä ollenkaan. Aikaa, vaivaa ja rahaa säästyy valtavasti.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän seitsemän