Onko muilla kavereita, jotka lainaavat sinulta aina rahaa, eli pitävät itsestään selvänä pankkina?
Eikä heitä edes hävetä olla pyytämässä lainaa vaikka joka kuukausi. Sitten sinä, joka olet sanomassa ettet lainaa kenellekään, niin kiitos tiedosta jo etukäteen. Sitä vaan en tässä kysynytkään.
Kommentit (23)
Palveluksia lähinnä pyydetty käsiojossa.
Vierailija kirjoitti:
Ei enää, mutta on ollut. Ja itse olen lainannut tiukan paikan tullen parhaalta kaveriltani aikoinaan. Hän ei koskaan kieltäytynyt tai kommentoinut ikävästi. Ne ajat on nyt takana ja molemmat tullaan hyvin toimeen. No, ap:n tilanne on ehkä ikävämpi mutta silti, ei kaverilta lainaaminen saisi iso synti olla. Kaikille meille voi tulla semmoinen tilanne eteen.
Totta, kaikille voi tulla tilanne eteen, mutta taitaa olla vähän eri asia kuin "lainaavat aina".
Ei enää, mutta on ollut. Ja itse olen lainannut tiukan paikan tullen parhaalta kaveriltani aikoinaan. Hän ei koskaan kieltäytynyt tai kommentoinut ikävästi. Ne ajat on nyt takana ja molemmat tullaan hyvin toimeen. No, ap:n tilanne on ehkä ikävämpi mutta silti, ei kaverilta lainaaminen saisi iso synti olla. Kaikille meille voi tulla semmoinen tilanne eteen.