Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lapsen " pimppi" punoittaa?

Vierailija
15.04.2007 |

3-vuotiaan tytön pimppi on punoittanut jonkin aikaa, välillä enemmän, välillä ei ollenkaan. Välillä punoitusta on taakse asti. Mitä se voisi olla? Olen laittanut Bebantenia, tuntuu auttavan hetkeksi. Ei ilmeisesti kutise kovinkaan paljoa, mutta lapsi sanoo välillä että peppuun " sattuu" .

Täytyy kai mennä lääkäriin kun ei tunnu menevän itsekseen ohi.

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voi tulla lapsillekin. Minäkin olin kuin puulla päähän luotu kun lääkäri sanoi että lapsellani on hiiva.

Vierailija
2/5 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivaa helpottaa välittömästi kun laitat tytön istumaan pesuvatiin jossa on kupillinen mustaa teetä ja litra-pari haaleaa vettä lisätty. Ei tarvi mitenkään istuksia. Senkuin vain istahtraa vähäksi aikaa ja sit pois.

Tämä aamuin illoin. Eli voit heti aamulla koittaa jos on mustaa maustamatonta teetä kotona.

Toinen aine on MOLKOSAN herajuoma (saa apteekista ja luontaistuotteesta) ja sitä pari rkl vadin pohjalle ja vettä päälle. Iho rauhoittuu heti. jatka niinkauan kuin haluat näitä kylpyjä. Eivät ole vaarallisia kuten monet apteekin kuurit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

jos ei olla pesty KUNNOLLA aamuin illoin, tai jos ei ole kuivattu kunnolla.

Vierailija
4/5 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suolioireiset tosiaan oireilee pimpin punoituksellakin.

Vierailija
5/5 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettehan muistaneet pissaamisen jälkeen aina pyyhkiä huolella. Usein tuon ikäiset saattavat jo käydä itsenäisesti vessassa ja " pyyhkiä" itse sen jälkeen seurauksena sitten alapään ärtyminen. Meillä on tapana pestä iltaisin tyttöjen alapäät, koska muuten kyllä ärtyvät ja punottavat.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä seitsemän seitsemän