Miksi vitusssa olemme maksaneet kalliita eläkevakuutusmaksuja koko ikämme jos Petteri haluaa nyt leikata eläkkeitä ja nostaa eläkeikää?
Niin? Miksi? Eikö toi ole aivan helvetin väärin?
Kommentit (1446)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootte te ahneita jos joku 7-8 prosenttia miinus veroprosenttinne suuruus saa teidät ihan aivoraivioon ja työkyvyttömiksi ja terapiaan?
Vihanne varmaan kohdistuu isovanhempiinne, vai voisko boomerien keski-ikäiset lapset vielä kirjoittaa kuin tietämättömät sekopäät?
Sanoo itse 0% maksanut ja 59v eläköitynyt riistäjä muiden juuri näillä 7-8% maksuilla kuspää.
Oletko työkykyinen?
Sinä et vissiinkään ole ollut, loinen.
Samoin. Tiesitkö muuten typerys, että työeläke maksetaan myös nykyisten palkansaajien taskuista ja sinä et ole sitä edelleenkään ansainnut.
Ainakin minä olen sen enemmän ansainnut kuin sinä.
Mikä halveksunta vanhempia ihmisiä ja perustöitä tehneitä kohtaan tällä amk-porukalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootte te ahneita jos joku 7-8 prosenttia miinus veroprosenttinne suuruus saa teidät ihan aivoraivioon ja työkyvyttömiksi ja terapiaan?
Vihanne varmaan kohdistuu isovanhempiinne, vai voisko boomerien keski-ikäiset lapset vielä kirjoittaa kuin tietämättömät sekopäät?
Sanoo itse 0% maksanut ja 59v eläköitynyt riistäjä muiden juuri näillä 7-8% maksuilla kuspää.
Oletko työkykyinen?
Samoin. Tiesitkö muuten typerys, e
Oletko? Kerro työvuosiesi lukumäärä ja ikä jona aloitit eläkkeen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta omituisinta tässä kaikessa on se, etteivät he myönnä olevansa väärässä tai tehneensä väärin. Näkevät itsensä jonain sankareina tai ainakin kovina työmiehinä ja -naisina.
Osa on röyhkeitä ja ahneita, eivät vaan välitä ja osa on yksinkertaisesti niin tyhmiä ettei ymmärrä.
Nykyiset eläkeläisetkin ovat valmiita talkoisiin. He ovat valmiina nostamaan nykyisten työssäolevien eläkeikää huomattavasti.
Nykyiset työikäiset ovat valmiita myös talkoisiin. Jäämään omalle eläkkeelle, työttömäksi tai muuttamaan ulkomaille. Arvaatko miten teille loisille silloin käy?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikesta omituisinta tässä kaikessa on se, etteivät he myönnä olevansa väärässä tai tehneensä väärin. Näkevät itsensä jonain sankareina tai ainakin kovina työmiehinä ja -naisina.
Osa on röyhkeitä ja ahneita, eivät vaan välitä ja osa on yksinkertaisesti niin tyhmiä ettei ymmärrä.
Nykyiset eläkeläisetkin ovat valmiita talkoisiin. He ovat valmiina nostamaan nykyisten työssäolevien eläkeikää huomattavasti.
Oho. Melko reilua=)
Vierailija kirjoitti:
Minä muutin ulkomaille nuorena ja tein uran täällä. Pääsen eläkkeelle 63-vuotiaana ja ihan hyvällä eläkkeellä. Suomesta saan jonkun hassun pikkueläkkeen siihen päälle.
Kiva sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko työkykyinen?
34. Masennuin ennen gradua ja se jäi tekemättä. Kuntoutustuen kautta eläkkeelle vuonna 2018. Yks kesä kesäkahvilassa
.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oho. Melko reilua=)
Nooh, viisikymppinen Petteri ajaa jo hyvää vauhtia terveydenhuollon hevijuusereiden palveluja alas ja kartoittaa hoitojen rajauksia =)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos miettii niitä menneiden vuosisatojen sotia, niissäkin ruotsalaiset olivat valmiita taistelemaan viimeiseen suomalaiseen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko työkykyinen?
Samoin. Tiesitkö muuten typerys, e
Ahne sukupolvi on aina ansainnut enemmän ja aikuisena saa muutenkin ottaa ensin ja enemmän. Minä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä halveksunta vanhempia ihmisiä ja perustöitä tehneitä kohtaan tällä amk-porukalla.
Silloin halveksutaan kun se on ansaittua.
Alkaa olla hyvät mummonpotkimiskelit ja töniä rollia nurin. Hämärissä liukenee äkkiä varjoihin. Autonkin voi pysäyttää ennen suojatietä ja sitren ampaista.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alkaa olla hyvät mummonpotkimiskelit ja töniä rollia nurin. Hämärissä liukenee äkkiä varjoihin. Autonkin voi pysäyttää ennen suojatietä ja sitren ampaista.
Tiedotus!
Tämän viestin täytyy olla ahneen sukupolven false flag.
Tiedotus päättyy!
Porukka on niin fiksua että luulee heidän joiden ainoa kyky oli osata mennä työpaikalle rakentaneen eläkepyramidin ja päättäneen kuus vuoskymmentä asioista. Nämä kärkiajattelijat jotka syyttää perusduunaria. Kyllä lukiosta ja ammattikorkeista tulee viisaita ja asiat ymmärtäviä ihmisiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvä ajatus. Kun piikit ei odotetusti tehonneet täytyy saada jotenkim tyellit pienemmiksim
https://www.vauva.fi/keskustelu/6272580/kantasuomalaismies-hyokkaili-he…
Lisää ideoita kun rollaattorikansa aamupäivällä menossa pankkikonttorille.
Vierailija kirjoitti:
https://www.vauva.fi/keskustelu/6272580/kantasuomalaismies-hyokkaili-he…
Lisää ideoita kun rollaattorikansa aamupäivällä menossa pankkikonttorille.
Käyvät tarkistuttamassa, paljonko sitä rahaa olikaan siellä leijonakantisella.
Entisaikaan ostettiin papalle mopo. Päästiin syytingin maksusta.
Vierailija kirjoitti:
Porukka on niin fiksua että luulee heidän joiden ainoa kyky oli osata mennä työpaikalle rakentaneen eläkepyramidin ja päättäneen kuus vuoskymmentä asioista. Nämä kärkiajattelijat jotka syyttää perusduunaria. Kyllä lukiosta ja ammattikorkeista tulee viisaita ja asiat ymmärtäviä ihmisiä.
Se 60-90-luvuilla työskennellyt luulee ihan oikeasti itse maksaneensa eläkkeensä. On jo nyt ollut yli neljännesvuosisadan eläkkeellä, mutta omillaanpa on.
Vierailija kirjoitti:
Etkö ole lukenut sanaakaan mitä on kirjoitettu. Kusetitte meiltä itsellenne aikaisen eläkkeen ilman , että olisitte itse joutuneet juuri mitään maksamaan. Nyt sitä maksatetaan meillä korkeilla maksuilla ja sillä että 70v asti pitää olla työssä. Joko alat tajuamaan stanan eläkekavaltaja.
Mä olen tuohon väliin mahtuva vanhempi - luulisin. Eikä mun lasten ainakaan tarvitse kärsiä sydämmettömistä vanhemmista, jotka ajavat lapset kotoa pius heti, kun ne täyttävät 18 vuotta eivätkä takuulla jää varattomiksi ja ilman perintöä tulevaisuudessa. Meillä joillakin on sellainen mahdottoman hyvä ominaisuua, että osaamme säästää emmekä elä kädestä suuhun ja tuhlaa kaikkea, mitä saamme prassaillaksemme autoilla tai hienoilla omakotitaloilla yms. turhanpäiväisyyksillä.