Tässä ketjussa miehet saa kysyä naisilta mitä vaan
Tiktokissa näitä on aina välillä ja musta on ihanaa lukea, miten nykynuoret kommunikoi! Kokeillaas täällä kans, eli miehet, kysykää mitä vaan satutte naisissa ihmettelemään ja naiset sitten vastailee näihin. Pidetään kiva fiilis, tarkoitus on oppia ymmärtämään toisiamme <3
Kommentit (561)
Vierailija kirjoitti:
Miten mies saa teiltä jalat alta, ja siis parisuhteessa?
Olemalla luotettava ja tasavertainen kumppani. Se on ihan älyttömän kuumaa kun mies on aikaansaava ja tilanteen tasalla. Sellainen joka hoitaa asiat. Olen elämässäni ollut tekemisissä monen miehen kanssa, jotka on sellaisia perässävedettäviä ja saamattomia. Jolle pitää kaikki selittää kuin pikkulapselle tai sitten joku menee vikaan koska "et sä sanonut!". Tai joka ei halua suunnitella liikoja "koska haluaa mennä virran mukana" tajuamatta että muut ihmiset ympärillä tekee sen virran miettimällä ja suunnittelemalla ja hoitamalla käytännön järjestelyt.
Sellainen kumppani olisi ihana johon voisi välillä nojata, niin henkisesti että fyysisesti. Niin kun jos mä joskus unohtaisin tehdä jotain tärkeää, niin se olisikin hoksannut ja tehnyt sen. Tai jos suunniteltaisiin lomamatkaa, niin se etsisi lentoja/hotellia ja jos löytäisi hyvän tarjouksen niin pistäisi viestiä, että "varaanko nämä?" Enkö siis tarkoita että piffaisi mulle loman, vaan että hoitaisi sen varausprosessin, eli näpytelisi päivämäärät ja nimet jne. ja saisi ne kaikki vielä oikein.
Tällaisia on nämä keski-ikää lähestyvän sinkkunaisen märät unelmat. Olen varma että tuollaisia miehiä on olemassa, mutta jostain syystä mä vedän puoleeni noita pulkkamiehiä.
Mielipide push up -rintsikoista?
Vierailija kirjoitti:
Miksi Tinderissä niin moni naisista pitää viinistä ja matkustelusta?
Vietän noin neljänneksen vuodesta matkustellen, joten pidän sitä melko olennaisena tietona parisuhdetta ajattelen ja etsin myös kumppania, joka on valmis matkustelemaan kanssani runsaasti. Viiniä tykkään myös juoda silloin tällöin, mutta en koe sitä niin suureksi osaksi elämääni, että sen erikseen mainitsisin profiilissa. Toki jos on jokin kiva kuva, jossa nyt sattuu se viinilasillinen olemaan pöydällä niin toki annan sen siinä olla.
Vierailija kirjoitti:
Miksi monet naiset eivät pidä isoista telkkareista?
Mä luulen että naiset arvostavat harmonista ympäristöä enemmän kuin miehet. Mä olen sisustanut mun kodin rakkaudella. En ole rikas, joten mulla ei ole kallista designia, mutta olen valinnut jokaisen huonekalun ja sisustusesineen huolella. Kun mä tulen raskaan päivän jälkeen mun kodikkaaseen ja siistiin kotiin, niin monesti vaan istun hetken ja tavallaan henkisesti imen mun kodin lämpöä itseeni.
Valtava televisio on jotenkin kylmä ja mauton. Iso musta ikkuna, joka vie huomion kaikesta muusta ja on vaan tosi ruma. Se pilaa kodin feng shuin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen ei kykene vilpittömään, pyyteettömään omaa etuaan etsimättömään rakkauteen.
Ongelma on siinä, että me kykenemme. Ja rakastamme. Ainoastaan tullaksemme käytetyiksi, petetyiksi ja hylätyiksi. Aina kun näet katkeran, keski-ikäisen naisen, näet naisen, joka rakasti tuolla tavalla.
Kumpi mies parisuhteeseen, jos olisi pakko valita?
A) Todella pieni penis ja hyvä varallisuus
B) Iso penis ja työtön, ja varaton
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten mies saa teiltä jalat alta, ja siis parisuhteessa?
Olemalla luotettava ja tasavertainen kumppani. Se on ihan älyttömän kuumaa kun mies on aikaansaava ja tilanteen tasalla. Sellainen joka hoitaa asiat. Olen elämässäni ollut tekemisissä monen miehen kanssa, jotka on sellaisia perässävedettäviä ja saamattomia. Jolle pitää kaikki selittää kuin pikkulapselle tai sitten joku menee vikaan koska "et sä sanonut!". Tai joka ei halua suunnitella liikoja "koska haluaa mennä virran mukana" tajuamatta että muut ihmiset ympärillä tekee sen virran miettimällä ja suunnittelemalla ja hoitamalla käytännön järjestelyt.
Sellainen kumppani olisi ihana johon voisi välillä nojata, niin henkisesti että fyysisesti. Niin kun jos mä joskus unohtaisin tehdä jotain tärkeää, niin se olisikin hoksannut ja tehnyt sen. Tai jos suunniteltaisiin lomamatkaa, niin se etsisi lentoja/hotellia ja
Tämä juuri. Monet miehet luulevat, että kun naiset sanovat haluavansa maskuliinisen miehen, se tarkoittaa machoilua ja lihasten pullistelua, vaikka oikeasti se tarkoittaa pikemminkin juuri sitä, mitä edellinen kirjoittaja kirjoitti: että mies on itsevarma, määrätietoinen ja osaa ottaa tilanteen kuin tilanteen haltuun.
Tunnistavatko naiset yleensä esim. baarissa miehen, joka on seuraa vailla? Mistä sen näkee? Entä millainen seuraa etsivä mies kiinnostaa?
Vierailija kirjoitti:
Kummalla on parempi luonne?
Vierailija kirjoitti:
Kerro kolme kaunista tunnettua suomalaisnaista.
En asu Suomessa niin en juurikaan tunne suomalaisia julkkiksia. Kiira Korpi tulee ensimmäisenä mieleen.
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole varsinaisesti kysymystä. Haluan vain kertoa miten ihmeellisiä ja ihania te naiset olette. Minulla on kaksi siskoa, äiti tietysti, ja puoliso jota rakastan yli kaiken. Ihania naispuolisia ystäviä. Kiitos naiset, että olette olemassa. T. Vassarimies 48v
Oksennusta meinasi tulla suuhun. Lipevä vassarimies lurittelee ja mammat on sulaa vahaa.
Vierailija kirjoitti:
Mielipide push up -rintsikoista?
Epämukavat ja typerät.
Vierailija kirjoitti:
Ihan älyvapaa kysymys. Ei kukaan rupea parisuhteeseen munan koon tai varallisuuden takia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla ei ole varsinaisesti kysymystä. Haluan vain kertoa miten ihmeellisiä ja ihania te naiset olette. Minulla on kaksi siskoa, äiti tietysti, ja puoliso jota rakastan yli kaiken. Ihania naispuolisia ystäviä. Kiitos naiset, että olette olemassa. T. Vassarimies 48v
Oksennusta meinasi tulla suuhun. Lipevä vassarimies lurittelee ja mammat on sulaa vahaa.
Jahas. Taas yksi esimerkki siitä, miten persjalkaisen mielestä kaikki, mikä ei itseä miellytä on kommunismia, vihervasemmistolaista, tai nyt ainakin vasemmistolaista. Luonnollisesti oppimattomuudesta johtuen ei itse asiassa ole käsitystä, mitä edes ovat nuo edellämainitut, mitä nyt muut yliksellä kilpaaa öyhöttävät ovat julistaneet.
Vierailija kirjoitti:
Mielipide sähköautoista?
Sinänsä hyvä, että pyrimme ympäristöystävällisiin ratkaisuihin, mutta toistaiseksi nuo ei ole vielä tarpeeksi luotettavia.
Vierailija kirjoitti:
Tunnistavatko naiset yleensä esim. baarissa miehen, joka on seuraa vailla? Mistä sen näkee? Entä millainen seuraa etsivä mies kiinnostaa?
Kyllä seuraa etsivä mies vilkuilee naisia siihen malliin että ei jää epäselväksi. Itse kiinnostun persoonallisen, positiivisen ja fiksun oloisista miehistä. Ystävällinen ja kohtelias käytös miellyttää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielipide sähköautoista?
Sinänsä hyvä, että pyrimme ympäristöystävällisiin ratkaisuihin, mutta toistaiseksi nuo ei ole vielä tarpeeksi luotettavia.
Toiseksi, odotellaanpa kaikkien näiden datakeskusten tuloa, niin alkaa valitus, ettei ole varaa latailla näitä sähköautojaan.
Vierailija kirjoitti:
Miksi nainen ei kykene vilpittömään, pyyteettömään omaa etuaan etsimättömään rakkauteen.
Kyllä kykenee. Aika moni äiti rakastaa lapsiaan juuri näin. Jos sä kysyt miksi naiset ei rakasta kumppaneitaan näin, niin itseasiassa monet naiset rakastaa ja 99% niistä on siksi jumissa sairaassa suhteessa.
Aikuisten ihmisten välillä ei kuulukaan olla pyyteetöntä rakkautta. Henkisesti terve ja tasapainoinen ihminen rakastaa niin kauan kuin toinen on rakkauden arvoinen. Suhteessa olemisen kuuluu olla molemmille etu. Jos sä haluat tulla rakastetuksi pyyteettömästi, niin se vain kertoo sen, että sä et halua itse antaa mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kirjoitut: No jos henkilö on luotettava, rehellinen, positiivinen, oikeudenmukainen, empaattiinen ja ottaa toiset huomioon niin silloin hänellä todennäköisesti on se moraalinen kompassikin kohdallaan, nämä kun kulkevat aika lailla käsi kädessä.
Vastaus: Ei se tarkoita sitä että todella olisi syvä ymmärrys oikeasta ja väärästä. Henkilö voi olla luotettava kuten pettäjäkin, voit luottaa että pettää ja niin tekee, luotettavuus täysi 10. Sama pettäjä voi rehellisesti kertoa tekosistaan. Empaattisuus ei kerro mitään oikean ja väärän ymmärtämisestä. Empaattinen voi olla myös väärintekemistä kohtaan. Väärintekijä voi yrittää nähdä elämänsä kaaoksen hyvinkin positiivisessa valossa.
Sinäkään et ymmärrä mitä on todella syvä ymmärrys oikeasta ja väärästä, oikeasta käyttäytymisestä ja väärästä käyttäytymisestä. Etkä myöskään sitä mitä tarkoittaa kun moraalinen kompassi on kalibroitu oikein
Tuo on mielestäni jo saivartelua. Kyllä normaali ihminen käsittää rehellisyyden, luotettavuuden ja empaattisuuden hyvinä asioina ja ymmärtää ettei rehellinen ja luotettava ihminen petä toisen luottamusta.
Järkytyin, kun kuulin tästä! Vielä oma äitinikin on riippuvainen isäni tuloista, ja kumpikin isoäideistäni. Ja olen nähnyt monen monta tapausta, kun kotiäitinä tai maatalon emäntänä ollut nainen on tullut petetyksi ja jätetyksi. Heillä ei ollut ammattia, työpaikkaa, omia tuloja. He jäivät täysin omilleen, enkä ymmärrä, miten joku voi nykypäivänä haluta itselleen sellaista mahdollisuutta! Kyllä jokaisen pitää huolehtia itsestään ja tuloistaan, ettei sitten käy hassusti, kun toinen kyllästyy.