Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tässä ketjussa miehet saa kysyä naisilta mitä vaan

Vierailija
25.10.2025 |

Tiktokissa näitä on aina välillä ja musta on ihanaa lukea, miten nykynuoret kommunikoi! Kokeillaas täällä kans, eli miehet, kysykää mitä vaan satutte naisissa ihmettelemään ja naiset sitten vastailee näihin. Pidetään kiva fiilis, tarkoitus on oppia ymmärtämään toisiamme <3

Kommentit (518)

Vierailija
361/518 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on hyvä mies?

Näihin vastataan vaikka mitä mutta sitä ainoaa asiaa mistä aivan kaikki lähtee, ei osaa vastata kukaan ei siis yksikään oikein. 

Kaikkein tärkein ominaisuus sekä miehessä että naisessa on se että osaa erottaa oikean väärästä, oikean käyttäytymisen väärästä käyttäytymisestä. Ihminen joka ei tätä ymmärrä, sillä ei tee yhtään mitään ei vaikka kuinka osaisi keskustella viinilasin ääressä.. 

Siksikö linnakundit ovat niin naisten suosiossa?

Vierailija
362/518 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi naisilla on kova tarve kontrollifriikkeyteen? Miksi ei voi vain keskittyä omaan suoritukseen? Päsmäröintitaipumus kotona ja töissä.

Naisena olen huomannut saman, että aika moni nainen vahtii ja mikromanageroi puolisoaan. Tai jos ei vaikka puolisoa ole, niin muuta perhettä aina tilaisuuden tullen. Ja riittäähän noita alimman johdon naispomojakin joilla on sama vietti töissä.

Syitä on varmaan monia. Jollakulla voi olla niin, että omassa suvussa tai ystäväpiirissä ei ole ollut yhtään luotettavaa ja vastuuta kantavaa miestä. Silloin voi olla vahva uskomus, että kaikki miehet tarvitsevat koko ajan ohjeistusta ja päsmäröintiä.

Ja sitten jos puoliso on saamaton eikä esimerkiksi koskaan oikein halua tai osaa päättää mitään, niin kyllä se pistää varmaan ihmisessä käskytysmoodin päälle. 

Voihan se päsmäröinti ulottua

Itse olen ratkaissut ongelman niin, että en huoli kumppaniksi sellaista miestä, jonka tekemisiä täytyy vahdata ja johon ei voi luottaa. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
363/518 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnetko olosi seksikkääksi tietyssä asussa, koska itse koet niin, vaan koska useimmat miehet kokee sen niin?

Vierailija
364/518 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö esim. lukuisissa mainoksissa esiintyvä oman ulkonäkönsä melko narsistisen oloinen makeilu saa koskaan aikaan ajatusta että onpas vastenmielisen pinnallista?

Vierailija
365/518 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi seksistä vähemmän piittaava sukupuoli kokee että täytyy olemuksensa suorastaan tihkua seksiä kellon ympäri?

Vierailija
366/518 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on hyvä mies?

Näihin vastataan vaikka mitä mutta sitä ainoaa asiaa mistä aivan kaikki lähtee, ei osaa vastata kukaan ei siis yksikään oikein. 

Kaikkein tärkein ominaisuus sekä miehessä että naisessa on se että osaa erottaa oikean väärästä, oikean käyttäytymisen väärästä käyttäytymisestä. Ihminen joka ei tätä ymmärrä, sillä ei tee yhtään mitään ei vaikka kuinka osaisi keskustella viinilasin ääressä.. 

Kuinka monta linnakundia tai linnakundeja deittailevaa naista oikein tunnet? Itse en tunne ainuttaakaan. Jos tämä on sinulla isokin lukema niin suosittelen katsomaan peiliin ja miettimään tarkkaan kannattaisiko pyöriä vähän fiksummissa porukoissa.

Vierailija
367/518 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi seksistä vähemmän piittaava sukupuoli kokee että täytyy olemuksensa suorastaan tihkua seksiä kellon ympäri?

Millä perusteella vähemmän piittaava? Se seksin tihkuminen on kuule ihan oma tulkintasi. Taidat olla persu ja puutospoika 😘

Vierailija
368/518 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika monta asiaa listattuna äskeisen. Tunnistan itseni, mutta myös sen, että kompuroin useimmissa joskus.

Vierailija
369/518 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnetko olosi seksikkääksi tietyssä asussa, koska itse koet niin, vaan koska useimmat miehet kokee sen niin?

Tuntuu kyllä seksikkäältä, kun rinnat ovat esillä tai törröttävät paidan läpi. Joskus laitan tarkoituksella punaista, koska mieheni tykkää. Eli ihan tuntuu seksikkäältä, vaikka olisin yksin kotona antavassa paidassa, lyhyessä hameessa tai jotenkin muuten seksikkäässä asussa, esim. nahka tai pitsi.

Vierailija
370/518 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millainen on hyvä mies?

Kuinka monta linnakundia tai linnakundeja deittailevaa naista oikein tunnet? Itse en tunne ainuttaakaan. Jos tämä on sinulla isokin lukema niin suosittelen katsomaan peiliin ja miettimään tarkkaan kannattaisiko pyöriä vähän fiksummissa

Tutkittu asia. Ei minun henkilökohtaisesti tarvitse tutkimuksen llukemiseen tuntea kuin kirjaimet. Tyhmä olkiukko.

Vierailija
371/518 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä onkin näköjään paljon persincelien kysymyksiä. Huomaa meinaa, etteivät ole pojat kyselyistä päätellen ole muuta reikää lipittäneet kuin persukaverin pöllönsilmää 😂

Vierailija
372/518 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska itse koen niin. Tiedän itse mikä asu tuntuu ja näyttää hyvältä päällä. Osa miehistä tykkää myös huorahtavista asuista kun taas itse tykkään tyylikkään seksikkäistä.

Vierailija
373/518 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Millä perusteella vähemmän piittaava? Se seksin tihkuminen on kuule ihan oma tulkintasi. Taidat olla persu ja puutospoika 😘

Omien sanojensa perusteella. Etkö ole ollut palstalla? Ja sinä kai vastaustyylistä päätellen ala-astelaisen tasolla.

Vierailija
374/518 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alkuun pitäis lisätä että älä kysy mitään naisia imartelematonta tai vedämme pikkulapsiraivarit ja haukumme kysyjän. 

Vierailija
375/518 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miltä kuukautiset tuntuvat?

Riippuu, mitä suojia käyttää ja onko kipuja. Jos käyttää sisäisiä suojia (tamponi, kuukuppi), niin ei oikeastaan miltään. Suoja on vain paikallaan pillussa, joten se lakkaa tuntumasta laiton jälkeen, jos se on asettunut kunnolla (jos asettui huonosti, niin saattaa painaa epämukavasti). Jos käyttää sidettä (joka on siis pillun ulkopuolella alushousuissa kiinni), niin vuoto saattaa tuntua, jos sitä tulee isompi ryöpsähdys kerralla. Emätintähän ei pysty pitämään suljettuna lihaksilla, joten se ei tunnu samalta kuin virtsaaminen vaan tunnetta voisi ehkä verrata siihen, kun pahassa flunssassa välillä nenä valuu. Mutta siis haaroissa ja ilman aivastelua ja kutinaa. Pieni vuoto, jota on suurimman osan ajasta, ei tunnu.

Kuukautiskivut tuntuvat ikäviltä. Jos olet kokenut hammassärkyä tai korvasärkyä, niin osaat hieman kuvitella. Siinä on yhteistä se, että kipu voi olla kovempi tai lievempi ja se ei ole pelkästään kipua vaan voimakasta epämukavuutta/vääntöä, joka tekee siitä inhottavampaa kuin vastaavan tasoinen kipu esim. haavassa. Siis vähän kuten hammassäryssä voi olla sellainen ilkeä paineen tunne. Kuukautiskipu ei syki vaan on tasaista mutta voimakkuus voi vaihdella päivän mittaan.

Vierailija
376/518 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tunnen oloni seksikkääksi koska itse koen sen niin. Pukeudun huomattavan paljon seksikkäämmin tapahtumiin joissa on vain naisia, miesten limaiset jokaista senttiäni mittailevat katseet usein vain ällöttää. 

Vierailija
377/518 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla ei ole varsinaisesti kysymystä. Haluan vain kertoa miten ihmeellisiä ja ihania te naiset olette. Minulla on kaksi siskoa, äiti tietysti, ja puoliso jota rakastan yli kaiken. Ihania naispuolisia ystäviä. Kiitos naiset, että olette olemassa. T. Vassarimies 48v

Vierailija
378/518 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika vähän kysymyksiä tässä ketjussa. Ja sellaisia kysymyksiä, johon kysyjä ei itse jo jonkun luulonsa perusteella vastaa, ei taida olla ollenkaan. Olisi voinut olla ihan hauskakin ketju, mutta.

Vierailija
379/518 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika monta asiaa listattuna äskeisen. Tunnistan itseni, mutta myös sen, että kompuroin useimmissa joskus.

Kukaan ei ole täydellinen, mutta on tärkeää, että mies (ja toki myös nainenkin) tunnistaa omat heikkoutensa ja pyrkii aktiivisesti parantamaan niitä alueita, joissa on vielä kehitettävää. Asenne, jossa ei ole kiinnostusta kehittää esimerkiksi konfliktinratkaisutaitoja, on todella luotaantyöntävä.

Vierailija
380/518 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikö esim. lukuisissa mainoksissa esiintyvä oman ulkonäkönsä melko narsistisen oloinen makeilu saa koskaan aikaan ajatusta että onpas vastenmielisen pinnallista?

Eihän ne ihmiset mainoksissa ole siinä itseään esittelemässä, vaan tekevät työtään. Stylisti on valinnut vaatteet ja ohjaaja kertoo, miten kameran edessä kuuluu "makeilla narsistisen oloisesti".  En ihan ymmärrä kysymystä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme yksi