Tässä ketjussa miehet saa kysyä naisilta mitä vaan
Tiktokissa näitä on aina välillä ja musta on ihanaa lukea, miten nykynuoret kommunikoi! Kokeillaas täällä kans, eli miehet, kysykää mitä vaan satutte naisissa ihmettelemään ja naiset sitten vastailee näihin. Pidetään kiva fiilis, tarkoitus on oppia ymmärtämään toisiamme <3
Kommentit (247)
Vierailija kirjoitti:
Kuinka suuri merkitys miehen ulkonäöllä on ihastumisen suhteen asteikolla 1-10? Vastaa rehellisesti.
Omasta mielestäni 8, mutta ulkonäköä on vaikea erotella kokonaisuudesta, koska se kokonaisuus ratkaisee. Eli tietenkään en ihastu hyvännäköiseen tyyppiin, jos hän ei ole myös fiksu ja mukava. Hyvä ulkonäkö voi huonon luonteen yhteydessä olla jopa luotaantyöntävä ominaisuus.
Vierailija kirjoitti:
Onko patriarkaatti mielestäsi olemassa?
On. Naisten asema on ollut yhteiskunnassa erilaisten säädösten, lakien ja käytänteiden vuoksi alisteinen. Ja miehet ovat näistä olleet vastuussa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi kaikki naiset vihaavat kaikkia miehiä?
En voi vastata kuin omasta puolestani, koska en ole kaikki naiset. En käytä energiaani miesten vihaamiseen, mutta välttelen kyllä osaa miehistä, koska se tekee elämästä paljon mukavampaa.
Vierailija kirjoitti:
Sinkkunaiset: millainen mies oli viimeisin panosi?
Mulla on vakipano, joka on paras rakastajani tähän saakka. Hän huolehtii joka kerta 100 %, että nautin. Saan 5 - 10 orgasmia aina hänen kanssaan.
Miksi pääasiassa naiset kannattavat naisia syrjivistä kulttuureista tulevaa maahanmuuttoa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluasin rehellisesti tietää, että miltä se tuntuu kun kikkeli soutaa sisällä? Tiedän miehenä kyllä, mutta miltä se naaraasta tuntuu? En ole itse toitaiseksi ollut hoonattavana.
Mites sen selittäisi... No kuvittele, että häpykumpusi alla olisi pieni ilmapallo ja se liikkuu, ja silloin se paineen sijainti vaihtuu. Toisin sanoin tuntuu että on täysi olo, vähän sama kuin olisi syönyt kunnon aterian, mutta se "turvotus" on vaan alavatsassa. Tunnetasolla, jos tyyppi merkitsee mulle jotain, tuntuu kuin toinen pääsisi todelle lähelle sieluani, ja se tunne on kyllä parasta!
Tämä on hyvä kuvaus. Tuntuu, että tyhjiö täyttyy ja tuntee miellyttävää painetta. Sitten tuntee, kuinka itse alkaa turvota ja paine kasvaa. Niin kuin ilmapallo täyttyisi sisällä.
Oikein kiva asento.
T, Kysyjä