Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Jos saisit haluaisitko ikuisen elämän? Sellaisen missä ei koeta mitään pahaa, surua kipua jne?

Vierailija
25.10.2025 |

Jos saisit haluaisitko ikuisen elämän? Sellaisen missä ei koeta mitään pahaa, surua kipua jne?

Vaihtoehdot

Kommentit (142)

Vierailija
141/142 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jumalan tuomio ei minua pelota ja jos jumala ei keskustele, niin olemmme hiljaa. Eniten pelottaa ihmiset jotka uskovat ja eivät ota kantaa maailmaan tai tee mitään, jumala tunnetusti rakastaa pelkureita?

"Niin kuin te tuomitsette, niin tullaan teidät tuomitsemaan, ja niin kuin te mittaatte, niin tullaan teille mittaamaan."

"26Älkää siis pelätkö ihmisiä. Ei ole kätköä, joka ei paljastuisi, eikä salaisuutta, joka ei tulisi ilmi. 27Minkä minä sanon teille pimeässä, se julistakaa päivänvalossa, ja mitä kuulette korvaanne kuiskattavan, se kuuluttakaa julki katoilta. 28Älkää pelätkö niitä, jotka tappavat ruumiin mutta eivät kykene tappamaan sielua. Pelätkää sen sijaan häntä, joka voi sekä sielun että ruumiin hukuttaa helvettiin. "

Vierailija
142/142 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon vege

Siellä ollaankin vegaaneja, lihaa ei syödä

Ei hemmetti, ikuisuus vegaanina, mä vetäisin viimeistään tossa vaiheessa ranteet auki.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kahdeksan yksi