Jos saisit haluaisitko ikuisen elämän? Sellaisen missä ei koeta mitään pahaa, surua kipua jne?
Jos saisit haluaisitko ikuisen elämän? Sellaisen missä ei koeta mitään pahaa, surua kipua jne?
Kommentit (142)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En, koska tylsistyisin kuoliaaksi. Ai niin, enhän saisi edes kuolla. Aivan kammottava ajatus, että pitäisi elää ikuisesti.
Enemmistö jotka haluavat elää ikuisesti janoaa tietoutta ja oppineisuutta. Lienet pelkä pentu jos ajattelet että tylsistyt kuoliaaksi.
Noh noh ei aleta haukkuun...
Eli et ole pentu, olet aikuinen joka syö saarioisten vamismössöä ja ei lue tai tee mitään. Miten voi tylsistyä tellukseen ja tietoon "kuoliaaksi"? Ainut mihin voi kyllästyä on sinun kaltaiset urpot, ja nyt haukuin.
Vierailija kirjoitti:
Unelma. Se toimisi mulle. Uskon että surut joutuu silti käsittelemään.
Ne käsitellään täällä, uudessa ikuisessa elämässä ei muistella menneitä.
Vierailija kirjoitti:
En, koska tylsistyisin kuoliaaksi. Ai niin, enhän saisi edes kuolla. Aivan kammottava ajatus, että pitäisi elää ikuisesti.
Käsitin että taivaassa. En ajatellut että fyysisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kukaan ei mene taivaaseen, taivas on missä Jumala on, ihmiset eivät mene sinne. Me peritään maa ja ikuinen elämä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
kukaan ei mene taivaaseen, taivas on missä Jumala on, ihmiset eivät mene sinne. Me peritään maa ja ikuinen elämä.
Tai siis uskovat perii, muut kuolee pois.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ikuinen elämä. Kaikilla on. En haluisi elää maan päällä yhtä samaa elämää, vaikka kuinka onnellista, ikuisesti, jos se oli mitä kysymyksellä tarkoitettiin.
Vain Jeesukseen uskovalla on ikuinen elämä, muut kuolee.
Mitä jumala ajattelee kun nostat hänen poikansa tärkeämmäksi kuin kaikkivoipa herra?
Jeesus on Jumala
Jenkeiltä näitä kommentteja ymmärtää mutta ei suomalaiselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kysyjä miettinyt muuta kuin ihmistä, entäpä ne muut vaikka asuntosi, tulisi varmaan aika kalliiksi rakentaa vaikka tuhannen vuoden aikana kymmeniä uusia omakotitaloja kun rotiskot hajoaa, tuhannen vuoden päästä se sinun talosi maksaa sata miljoonaa heh mistä revit rahat., maapallo vetää viimeisiä kun kaikki on tuhottu ja eläimet syöty miten täällä siis voi elää, ai niin eihän ikuinen elämä tarvitse ruokaa eikä juomaa, ei jääkauden uhatessa kattoa päänpäälle hän ei kuole pakkaseen.Unohda koko juttu ja ole ihminen, unta se vaan oli.
Mikään ei hajoa, kaikki on ikuista. Eikä raha määrää. Ruokaa saadaan elämän puusta niin eläimet kuin ihmisetkin.
Puhuttiin ihmisestä joten sulle nolla pojoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla on ikuinen elämä. Kaikilla on. En haluisi elää maan päällä yhtä samaa elämää, vaikka kuinka onnellista, ikuisesti, jos se oli mitä kysymyksellä tarkoitettiin.
Vain Jeesukseen uskovalla on ikuinen elämä, muut kuolee.
Mitä jumala ajattelee kun nostat hänen poikansa tärkeämmäksi kuin kaikkivoipa herra?
Jeesus on Jumala
Jenkeiltä näitä kommentteja ymmärtää mutta ei suomalaiselta.
Ai mitä kommentteja? Ihan on raamatussa tuo.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko kysyjä miettinyt muuta kuin ihmistä, entäpä ne muut vaikka asuntosi, tulisi varmaan aika kalliiksi rakentaa vaikka tuhannen vuoden aikana kymmeniä uusia omakotitaloja kun rotiskot hajoaa, tuhannen vuoden päästä se sinun talosi maksaa sata miljoonaa heh mistä revit rahat., maapallo vetää viimeisiä kun kaikki on tuhottu ja eläimet syöty miten täällä siis voi elää, ai niin eihän ikuinen elämä tarvitse ruokaa eikä juomaa, ei jääkauden uhatessa kattoa päänpäälle hän ei kuole pakkaseen.Unohda koko juttu ja ole ihminen, unta se vaan oli.
Mikään ei hajoa, kaikki on ikuista. Eikä raha määrää. Ruokaa saadaan elämän puusta niin eläimet kuin ihmisetkin.
Puhuttiin ihmisestä joten sulle nolla pojoa.
Ihmisestä ihmisestä... Jeesus tulee takainsin ja uskovat saa ikuisen elämän ja eläimet myös.
En, mielummin kuolen vaikka heti jos sen voisi kivuttomasti äkkiä tehdä.
Vierailija kirjoitti:
no tietenkin, aika surulista olisi että elämä päättyisi totaalisesti kuolemaan
Aika hassua olettaa muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
no tietenkin, aika surulista olisi että elämä päättyisi totaalisesti kuolemaan
Aika hassua olettaa muuta.
Raamattu sanoo että jos uskoo Jeesukseen saa ikuisen elämän, miksi olisi hassua sitä uskoa?
Vierailija kirjoitti:
Itse haluaisin ja uskon että saankin
Ei hitto. Oma suosikki mietelauseeni onkin et; Luojan kiitos emme ole ikuisia! Mutta toivon että evoluutio etenee nopeammin....
Vierailija kirjoitti:
En, mielummin kuolen vaikka heti jos sen voisi kivuttomasti äkkiä tehdä.
No miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ainakaan samassa paikassa nykyisten tekopyhien uskovaisten kanssa.
tekopyhät ei sellaiseen pääsekään nyt puhutaan aidoista uskovista
Kerrohan myt mikä tai kuka on oikea, aito uskovainen? Minun mielestä kaikki tekevät niitä pahojatekoja vaikka vain ajatusten tasolla mutta kumminkin. Sinne paremmalle puolelle päästään vain armosta kuka saa sen armon se ei ole meidän käsissä. Vain ristiällä kuoleman kärsinyt meidän tähden, voi armahtaa.
Syökää pärse, ette osaa edes päättää haetteko vessapaperia tänään vai huomenna joten antaa olla.Tuollaisten tyyppien kanssa en todellakaan haluaisi elää ikuisesti.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ainakaan samassa paikassa nykyisten tekopyhien uskovaisten kanssa.
tekopyhät ei sellaiseen pääsekään nyt puhutaan aidoista uskovista
Kerrohan myt mikä tai kuka on oikea, aito uskovainen? Minun mielestä kaikki tekevät niitä pahojatekoja vaikka vain ajatusten tasolla mutta kumminkin. Sinne paremmalle puolelle päästään vain armosta kuka saa sen armon se ei ole meidän käsissä. Vain ristiällä kuoleman kärsinyt meidän tähden, voi armahtaa.
Sellainen joka armosta on uskonsa saanut
Vierailija kirjoitti:
En. Olen tyytyväinen että matkani saa päätöksen
Tämä. Samaa mieltä. Olen enemmän kuin tyytyväinen, mukava vaimo, mukava, siis aivan ihana lapsi, voisin kuolla vaikka nyt!
Ihan mahtavaa kun pääsee taivaaseen ja mikään ei vaivaa kun istuu kultaisella tuolilla, kuuntelee vain harpunsoittoa aivokuolleena. Kaikki on mahdollista ja edes sormia ei tarvitse napsauttaa. Ikuisuus tuossa todellisuudessa on minun helvetti.
Unelma. Se toimisi mulle. Uskon että surut joutuu silti käsittelemään.