Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko mitään väliä vaikka sinkkuihminen olisi melkein koko kesälomansa ulkomailla?

Vierailija
25.10.2025 |

No eihän sillä oikeasti ole väliä ja ihan itse jokainen asian päättää. En kysy siis tosissasi otsikon kysymystä. :D 

Olen siis 46v nainen, asun yksin ja lapsi on jo aikuinen. Lemmikki piti valitettavasti lopettaa sairauden vuoksi kuukausi sitten, joten ei ole enää sitäkään mietittävänä. Jos lemmikki eläisi, niin en kyllä pystyisi jättämään moneksi viikoksi koska lemmikki oli niin kiintynyt muhun ja totta kai itsekin rakastin suuresti lemmikkiäni. 

Mulla on kesälomaa neljä viikkoa ja olen suunnitellut lomamatkaa ensi kesäksi. En aio olla vain yhdessä kaupungissa vaan vuokraan auton ja lähden kiertämään maaseutua. Alunperin suunnittelin vähän yli viikon matkaa, mutta olen todennut, että ei taida kaksikaan viikkoa riittää jos haluan nähdä kaiken mitä olen suunnitellut. Kolme viikkoa voisi riittää. 

Mainospostia eilen postilaatikosta ottaessani aloin miettiä, että pitää varmaan tuollaisen pidemmän lomamatkan ajaksi laittaa markkinointikielto koska sitä saakelin turhaa mainosta puskee koko ajan ja älyttömiä määriä! Nyt niistä on toki ollut hyötyä, kun olen pakkaillut Vintedissä myityjä tavaroita, mutta jotakin rajaa voisi olla noissa mainoksissa.

Naapurit näkee mun pihaan hyvin tietystä osasta pihaansa joten siinä yksi joka voi katsoa ettei mitään tapahdu mun pihassa. Myös aikuinen lapsi voi käydä hakemassa postin ja tarkistaa talon. Toki en etukäteen mainostaisi, että olen tällaiselle reissulle lähdössä ja talo on tyhjillään.

Kommentit (2)

Vierailija
1/2 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
2/2 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa hyvältä!

Sisältö jatkuu mainoksen alla