Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Jos saisit haluaisitko ikuisen elämän? Sellaisen missä ei koeta mitään pahaa, surua kipua jne?

Vierailija
25.10.2025 |

Jos saisit haluaisitko ikuisen elämän? Sellaisen missä ei koeta mitään pahaa, surua kipua jne?

Vaihtoehdot

Kommentit (142)

Vierailija
121/142 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ikuinen elämä. Kaikilla on. En haluisi elää maan päällä yhtä samaa elämää, vaikka kuinka onnellista, ikuisesti, jos se oli mitä kysymyksellä tarkoitettiin.

Vain Jeesukseen uskovalla on ikuinen elämä, muut kuolee.

Mitä jumala ajattelee kun nostat hänen poikansa tärkeämmäksi kuin kaikkivoipa herra?

Jeesus on Jumala 

Jeesus on Jumalan poika nyt ja aina ja istuu isän Jumalan oikealla puolella ja on tuleva tuomitsemaan niin eläviä kuin kuolleitakin..  

Vierailija
122/142 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En, olen niin väsynyt tähänkin elämään ja toivon vain poispääsyä. En edes osaa kuvitella sellaista elämää, missä kaikki olisi hyvin. Täydellinen tiedottomuus on se mun paratiisi.

Ja todellisuus taitaa olla siinä. Ruumis arkkuun, arkku multaan ja se siitä. Jos haluaa jotain lohtua, et oikeasti katoa ikinä. Albert Einstein määritti että energian määrä on vakio ja energia muuttaa vain muotoaan. Ihminen on energiaa ja jossain mudossa olet täällä ikuisesti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
123/142 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos ei ole surua, ei ole iloakaan, ilman talvea ei ole kesää eikä ilman mustaa ole valkoista.

Olisi henkisesti mahdotonta elää sellaista elämää, missä kaikki olisi hyvin. Tulisi varmasti hulluksi, ja alkaisi näkemään pahaa ja huonoa kaikessa hyvässäkin. Yin ja yan.

Et voi tulla hulluksi koska pahuutta ei ole. :)

Jos ei olisi esimerkiksi fyysisiä himoja tai muita tarpeita, niin emme olisi enää ihmisiä. Tuolta pohjalta on täysin mahdotonta vastata kysymykseesi. Ylipäätään maailma on julma paikka: eläimetkin tappavat ja syövät toisiaan, ei se ole mitään ihanaa söpöilyä.

Lueppa millaista oli alunperin ennen syntiä paratiisissa, siellä kukaan ei tappanut eikä hässinyt...edes alastomuus ei ollut ihmeellistä

Niin se oli silloin ennen kuin saatana sai Eevan houkuteltua syntiin  ..ottamaan  hedelmän kielletystä puusta. ...ja se sama synti asuu nyt meissä 

Vierailija
124/142 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mahtavaa kun pääsee taivaaseen ja mikään ei vaivaa kun istuu kultaisella tuolilla, kuuntelee vain harpunsoittoa aivokuolleena. Kaikki on mahdollista ja edes sormia ei tarvitse napsauttaa. Ikuisuus tuossa todellisuudessa on minun helvetti.

Pidätkö itseäsi älykkäämpänä kuin Jumala? Taivas voi olla sellainenkin, että pääsee osaksi Jumalaa, on yhtä Jumalan kanssa. Me ihmiset olemme kai Jumalan kuvia - ehkä Jumala hakee suurelle, äärettömälle viisaudelleen meidän ihmisten kautta enemmän tietoa?

Kyllä pidän. Jumala ei kestä tai halua dialogia. Outoa jos ei saa tuomita jotain joka loi minut omaksi kuvakseen? Vai antoiko piru minulle järkeä ja kykyä päätelylle?

Vierailija
125/142 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, koska tylsistyisin kuoliaaksi. Ai niin, enhän saisi edes kuolla. Aivan kammottava ajatus, että pitäisi elää ikuisesti.

Enemmistö jotka haluavat elää ikuisesti janoaa tietoutta ja oppineisuutta. Lienet pelkä pentu jos ajattelet että tylsistyt kuoliaaksi. 

Nimenomaan en ole pentu. Takana jo yli 60 vuotta eloa joten ymmärrän jo oikein hyvin, että kaikella on rajansa, myös eliniällä ja hyvä niin.

Mutta eikö tämä pennuksi haukkuja juuri langennut syntiin siinä iankaikkisen elämän toivossa päästelee suustaan sammakoita kuin fariseus ja kirjan oppineet... 

Vierailija
126/142 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on ikuinen elämä. Kaikilla on. En haluisi elää maan päällä yhtä samaa elämää, vaikka kuinka onnellista, ikuisesti, jos se oli mitä kysymyksellä tarkoitettiin.

Kyllä minä Jeesukseen uskon, vaikka en minkään "virallisen uskonnon" mukaan uskossa olekaan. Silti uskon ja tiedän, että kaikilla on ikuinen elämä. Toki "paha saa palkkansa" ym., mutta ei pahimmatkaan katoa tai kärsi ikuisesti.

Jumala sanassa ... joka on rikkonut yhdenkin minun kymmenestä käskystä on ansainnut iankaikkisen helvetin   Siis pahis joutuu iankaikkiseen vaikka olisin jo tuhkana niin tuli nielee minun tuhkaani

Vierailija
127/142 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoat jotka keskustelee enään on minä ja pelle joka luulee edustavansa jeesusta. Päästä minut jeesus pahasta ja tapa tähän paikkaan, tiedät hyvin mikisi pyydän tätä. 

Vierailija
128/142 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä jumala ajattelee kun nostat hänen poikansa tärkeämmäksi kuin kaikkivoipa herra?

Jeesus on Jumala 

Jeesus on Jumalan poika nyt ja aina ja istuu isän Jumalan oikealla puolella ja on tuleva tuomitsemaan niin eläviä kuin kuolleitakin..  

No ei...

"1 Alussa oli Sana.Sana oli Jumalan luona,ja Sana oli Jumala. 2 Jo alussa Sana oli Jumalan luona. 3Kaikki syntyi Sanan voimalla.

14 Sana tuli lihaksi (Jeesus) ja asui meidän keskellämme."

"Kukaan ei myöskään voi sanoa: Jeesus on Herra, muuten kuin Pyhän Hengen vaikutuksesta"

"14 Hänessä (Jeesus) meillä on lunastus, syntien anteeksisaaminen, 15 ja hän (Jeesus) on näkymättömän Jumalan kuva"

"30 Minä ja Isä olemme yksi"

Vierailija
129/142 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli Jumala on henki, Jeesus on Jumalan kuva eli Jumala ihmismuodossa. Hän alensi itsensä ihmisen tasolle tullakseen meidän keskuuteen. 

6Hänellä oli Jumalan muoto,

mutta hän ei pitänyt kiinni oikeudestaan

olla Jumalan vertainen

7vaan luopui omastaan.

Hän otti orjan muodon

ja tuli ihmisten kaltaiseksi.

Hän eli ihmisenä ihmisten joukossa,

8hän alensi itsensä

ja oli kuuliainen kuolemaan asti,

ristinkuolemaan asti.

Vierailija
130/142 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En. En usko, että mikään tuntuisi silloin miltään ja elämä kävisi tylsäksi ja toisteiseksi, jos se ei päättyisi milloinkaan.

Vierailija
131/142 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, koska teen tänään itsemurhan.

T. M55 

Muista Jumalan kymmenen käskyä yksi niistä on ÄLÄ TAPA. Se koskee myös sinua  sillä Jumala on rakkaus. 

Vierailija
132/142 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä oon vege

Siellä ollaankin vegaaneja, lihaa ei syödä

Eikä nuolla

Vierailija
133/142 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan mahtavaa kun pääsee taivaaseen ja mikään ei vaivaa kun istuu kultaisella tuolilla, kuuntelee vain harpunsoittoa aivokuolleena. Kaikki on mahdollista ja edes sormia ei tarvitse napsauttaa. Ikuisuus tuossa todellisuudessa on minun helvetti.

Pidätkö itseäsi älykkäämpänä kuin Jumala? Taivas voi olla sellainenkin, että pääsee osaksi Jumalaa, on yhtä Jumalan kanssa. Me ihmiset olemme kai Jumalan kuvia - ehkä Jumala hakee suurelle, äärettömälle viisaudelleen meidän ihmisten kautta enemmän tietoa?

Kyllä pidän. Jumala ei kestä tai halua dialogia. Outoa jos ei saa tuomita jotain joka loi minut omaksi kuvakseen? Vai antoiko piru minulle järkeä ja kykyä päätelylle?

Oletko yrittänyt puhua Hänelle, rukouksissasi, sydämessäsi? Rukoushan on Jumalalle puhumista. Myös vastavuoroisuutta kaivataan, Jumala pitää siitä että Häntä ikävöidään ja kaivataan saada yhteys Häneen. 

Vierailija
134/142 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa syy miksi en ole uskovainen, on ihmiset jotka eivät tee mitään auttaakseen muita ihmisiä ja jos se antaa heille taivaspaikan. No saa uskovaiset ja jumala haistaa paskan.

Vierailija
135/142 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En, koska teen tänään itsemurhan.

T. M55 

Muista Jumalan kymmenen käskyä yksi niistä on ÄLÄ TAPA. Se koskee myös sinua  sillä Jumala on rakkaus. 

En ajatellut tapaa itseäni tai ketään muuta, kyllä jumala sen hoitaa. Älä tapa, jännä käsky jumalalta joka antaa lasten kuolla?

Vierailija
136/142 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lapsi joka räjähti pommiin rukoillessaan? Tuutasiko jumalan linja varattua juuri silloin?

Vierailija
137/142 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä mieltä olet jeesus tai jumala? Miksi loit luusyövän pikkulapsille ja loit omaksi kuvaksi olennon jota kiduttaa? Herra jumala, olet sadisti joka tykkää kiduttaa omia luomuksiaan. Haista jumala pitkä paska.

Lapsi  pääsi Jumalan luo, iankaikkiseen elämään missä ei ole sairautta eikä kipua.  mutta tämä pois ottaminen on sinun koulua. Sinua koetellaan ja koulutetaan. Kutsuu tekojensa kautta sinua taivaantielle ehkä näät lapsesi vielä taivaassa mutta kummalla puolen sen päätetään kun avataan isokirja sinun nimi luetaan.

Vierailija
138/142 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannata katso Lucifer Netflixista. Siellä se ikuinen elamä tavallaan...

Vierailija
139/142 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Rukoiltuasi sydämesi pohjasta voit nukahtaa rauhallisesti ja kauniisti kuin pieni lapsi, valo ja puhtaus sydämessäsi. Kun toistat tätä riittävän kauan, rukoilusta tulee yhä luontevampaa. Lopulta tajuat, millainen tyhjiö ilman Jumalaa on.

Vierailija
140/142 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jumalan tuomio ei minua pelota ja jos jumala ei keskustele, niin olemmme hiljaa. Eniten pelottaa ihmiset jotka uskovat ja eivät ota kantaa maailmaan tai tee mitään, jumala tunnetusti rakastaa pelkureita?

"Niin kuin te tuomitsette, niin tullaan teidät tuomitsemaan, ja niin kuin te mittaatte, niin tullaan teille mittaamaan."