Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Henkinen väkivalta - syytteen nostaminen

Vierailija
25.10.2025 |

Olen miettinyt riittääkö mun näyttö tuomitsemaan exän henkisestä väkivallasta?

Se alkoi noin 16 vuotta sitten pahin jakso kesti 11 vuotta. Liian moni altistuu henkiselle väkivallalle ja ainoastaan Hilkka Ahde on saanut oikeutta. Henkisen väkivallan käyttäjät haluaa hallita uhria suhteen loppumisen jälkeen että lapsille ei ei saa mustamaalaaminen toista, mutta henkinen pahoinpitely vaan jatkuu perättömillä syytöksillä. Henkisen väkivallan käyttäjät itse mustamaalaa sitä uhria. Jos uhri avaa suunsa, häntä uhataan samantien kunnianluokkaussyyteellä.

Olisiko oikeuslaitos jo valmis tähän?

Kommentit (43)

Vierailija
41/43 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Henkisen väkivallan voi torjua katkaisemalla kaikki yhteydet tämän henkilöön. Jos alkaa vainota, niin siitä voi tehdä rikosilmoituksen.

Vierailija
42/43 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tekisin rikosilmoituksen, vaikkei menisi eteenpäin, jäisi jälki ilmoituksesta kuitenkin poliisin tietoihin. Jos henkilöä syytetään myöhemmin muusta, löytyy aiempi ilmoitus kansioista.

Voihan sitä tehdä vaikka mistä rikosilmoitusta, mutta ei se johda mihinkään. Sitä paitsi Suomen laki ei tunne semmoista termiä kuin henkinen väkivalta, sillä sitä ei pysty oikeudessa mitenkään todistamaan. Sana sanaa vastaan ei ole mikään riittävä todiste.

Pakottava kontrolli halutaan kriminalisoida. Onneksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/43 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän se rikosilmoitus "johtaa johonkin" jos niitä tekee useampi nainen ja vaikuttavat myöhemmin uhrin uskottavuuteen kun on taas sama tekijä asialla.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kuusi yhdeksän