Otin rokotteet ja sairastuin
Sain kuumeen, eli 37,7 ja se on minulle aika paha kuume. Olo on veltto eikä ruoka maita. Nukun paljon. Nyt kaduttaa että otin influenssa ja koronarokotteen. En ottanut viime vuonna ja olin täysin terve. Koskaan ei ole tullut tällaisia oireita rokotteesta. Mahakin on kamalan kipeä. Kauanko tätä kestää? Tämä ei ole foliohattuilua vaan täyttä totta.
Kommentit (97)
Jäikö peruskoulun biologoa väliin kunbette näyvtietävän, miten immuunijärjestelmä toimii?
Ai niin, eihän venäläiset mirjat edes käyneet peruskoulua.
Vierailija kirjoitti:
Influessarokotteen ttoimivuus tänä vuonna 27%
Älä lässytä paskaa. Influenssakausi ei ole vielä alkua pidemmällä joten mitään lukua ei ole kellään tiedossa.
Vierailija kirjoitti:
Se voi kestää vaikka ikuisuuden. Tutustu ME/CFS:ään. Olet luultavasti herkkä ja ollut stressaantunut. Kehosi ei kestänyt rokotetta, kun ei jaksa tehdä sitä työtä, mitä rokote vaatii.
Itse sain reaktioita influenssa- ja sikainfluenssarokotteista 15 vuotta sitten. Lopetin rokotteet siihen. Koska stressi jatkui, olen nyt työkyvytön.
Tee toimia elimistösi tukemiseksi, äläkä kuormita sitä yhtään ylimääräistä.
Lisään vielä, etten ole mitenkään lähtökohtaisesti rokotevastainen, mutta joillain ihmisillä ei ole riittävän hyvä terveys kestämään rokotetta.
Jos tuo nyt on vaan päivän tai parin normaali reaktio, kaikki jatkuu normaalisti.
Jos on saanut yhtä aikaa viruksen ja rokotteen, tulee jonkin verran kipeäksi, mutta jos perusterveys on kunnossa, paranee normaalisti.
Jos taas elimistössä on tila, missä mitokondriot ja immuunipuolutus ottaa liikaa osumaa, seuraukset voivat kestää viikoista vuosiin.
Kannattaa siis ottaa rokotus, kun on perusterve ja vailla akuutteja infektioita. Jos on uupunut, kannattaa miettiä.
Kavoniuslaisten ja turtiaislaisten koulupudokkaiden kokoontumisajot?
Menin teidän takia viime vuonna rokotetutkimukseen koehenkilöksi ja menen nytkin jos mahdun tutkimusryhmään.
Toiv. joku jää pois niin mahdun. Tunku on kova, koska muutkin fiksut on kyllästyneet venäjän tollopropagandaan.
Yli 90 % yli 30v suomalaisista
On ottanut vähintään 2 koronarokotetta
https://www.koronatilastot.fi/fi/rokotukset/
Rokotteet ovat turvallisia
Jo kauan sitten todettiin, että Ukrainan sodan alkamiseen liittyneet pakotetoimet vaiensivat koronadenialistit hetkeksi. Näitä trolleja johdettiin Venäjältä
https://www.theguardian.com/media/2022/mar/04/bot-holiday-covid-misinfo…
Rokotevastaisuus on venäjän propagandaa
METAtutkimus 2024: Koronarokotteet ovat turvallisia! 🙂
Tutkimus 284 tieteellisestä vertaisarvioidusta julkaisusta
Metatutkimus eli kokoomatutkimus eli koontitutkimus tarkoittaa aiempien tutkimusten pohjalta tehtyä synteesiä.
Lähde:
Beladiya J, Kumar A, Vasava Y, Parmar K, Patel D, Patel S, Dholakia S, Sheth D, Boddu SHS, Patel C. Safety and efficacy of COVID-19 vaccines: A systematic review and meta-analysis of controlled and randomized clinical trials. Rev Med Virol. 2024 Jan;34(1):e2507. doi: 10.1002/rmv.2507. PMID: 38282394.
tai https://pubmed.ncbi.nlm.nih.gov/38282394/
Tulos:
All the approved vaccines were found safe and efficacious but mRNA-based vaccines were found to be more efficacious against SARS-CoV-2 than other platforms.
ELI
Koronarokotteet ovat turvallisia!
Rokotevastaisuus on venäjän propagandaa 🤢, lähde:
YLE
https://yle.fi/a/74-20012427
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Se voi kestää vaikka ikuisuuden. Tutustu ME/CFS:ään. Olet luultavasti herkkä ja ollut stressaantunut. Kehosi ei kestänyt rokotetta, kun ei jaksa tehdä sitä työtä, mitä rokote vaatii.
Itse sain reaktioita influenssa- ja sikainfluenssarokotteista 15 vuotta sitten. Lopetin rokotteet siihen. Koska stressi jatkui, olen nyt työkyvytön.
Lisään vielä, etten ole mitenkään lähtökohtaisesti rokotevastainen, mutta joillain ihmisillä ei ole riittävän hyvä terveys kestämään rokotetta.
Jos tuo nyt on vaan päivän tai parin normaali reaktio, kaikki jatkuu normaalisti.
Jos on saanut yhtä aikaa viruksen ja rokotteen, tulee jonkin verran kipeäksi, mutta jos perusterveys on kunnossa, paranee normaalisti.
Jos taas elimistössä on tila, mis
Sun logiikalla jätät kaikkein hauraimmat kuolemaan tartuntatauteihin. Tai: erakoitumaan kotiinsa viruksia välttelemään. Sinnekin voi pöpön tuoda kotisairaanhoitaja.
Itse valitsen tuossakin tilanteessa mieluummin rokotuksen. Se on se looginen ja tervepäinen reaktio.
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö.
Mikä sairaus sulla muka on, että saat rokotteen?
Niitä ei saa enää juuri kukaan.
Itse menen ottamaan kahdeksannen rokotteen viikon päästä.
Kiitos rikas hyvinvointivaltio Suomi, että sellaisen saan.
Influenssarokotukset on alkaneet kunnissa. Riskiryhmille niitä jaetaan kuten joka vuosi ja jotkut fiksut työnantajat työterveyshuollon kautta kaikille työntekijöille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun logiikalla jätät kaikkein hauraimmat kuolemaan tartuntatauteihin. Tai: erakoitumaan kotiinsa viruksia välttelemään. Sinnekin voi pöpön tuoda kotisairaanhoitaja.
Itse valitsen tuossakin tilanteessa mieluummin rokotuksen. Se on se looginen ja tervepäinen reaktio.
En ole markkinoimassa kenellekään rokottamattomuutta. Jokainen tehköön oman riskiarvionsa.
Itselläni radiojodihoito rikkoi kehoa ja sen jälkeen kestokyky on ollut heikompi. Ja tuttuni menehtyi koronarokotteeseen. Ja hänelläkin oli radiojodihoito takana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jokaisen pitää antaa itse päättää rokotteesta. Myös siinä tapauksessa jos sitä ei tahdo ottaa.
Se ei ole ID tunnisteen jälkeen kohta enää päätettävissäsi.
Niin, sellasta kai se tulee oleen. En haluaisi noita piikkejä, nythän ne ei ole taas painostaneet niitä. En tiedä, mitä teen sitten kun ajojahti taas alkaa.
Ei helvetti taas näitä ajojahtihulluja.
eivät ole osanneet siirtyä nykyaikaan. influenssa- ja koronarokotteet taitaa tällä hetkellä saada vain lapset ja vanhukset ja kroonisia tiettyjä sairauksia potevat aikusiet ihmiset. Muut saa ne lähinnä itse maksaen
Voivoi. Influenssarokotteet ottanut jo vuosia. Kaikki koronapiikit ottanut, mitä saanut. Ei mitään sairastumisia. Trollitollolla ottaa koville.
"Itse et tajua rokotteiden turvallisuudesta tai vasemmiston suoltamasta propagandasta yhtään mitään. Mulla ei ole mitään kytköksiä Venäjälle, eikä tule olemaan."
Putin kiittää myyräntyöstäsi....tai, no. Ei oikeastaan. Ottaa vaan rusinat pullasta ja jättää kaltaisesi hyödylliset idarit tyhjän päälle.
Töissä sain muutamana vuotena flunssa rokotuksen ja olin niin usein kipeänä etteivät antaneet enää. Muut rokotteet polio, tetanus ym. eivät ole oireita aiheuttaneet.
Vierailija kirjoitti:
Töissä sain muutamana vuotena flunssa rokotuksen ja olin niin usein kipeänä etteivät antaneet enää. Muut rokotteet polio, tetanus ym. eivät ole oireita aiheuttaneet.
Et voinut saada kun ei ole flunssarokotetta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et voinut saada kun ei ole flunssarokotetta.
Trolleilla ei ole "kaikki lepakot tapulissa", niin sanotusti.
Influessarokotteen ttoimivuus tänä vuonna 27%