Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Otin rokotteet ja sairastuin

Vierailija
25.10.2025 |

Sain kuumeen, eli 37,7 ja se on minulle aika paha kuume. Olo on veltto eikä ruoka maita. Nukun paljon. Nyt kaduttaa että otin influenssa ja koronarokotteen. En ottanut viime vuonna ja olin täysin terve. Koskaan ei ole tullut tällaisia oireita rokotteesta. Mahakin on kamalan kipeä. Kauanko tätä kestää? Tämä ei ole foliohattuilua vaan täyttä totta. 

Kommentit (97)

Vierailija
61/97 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aika hurjaa, että nykyään näitä salaliittoteorioita ja pelottelua levittää Venäjän lisäksi ihan USA:n hallinto.

Vierailija
62/97 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tästä on kyse

🤔 Miksi palstalla rokotteista pelotellaan, vaikka ne ovat turvallisia? 😬

Pietarin trollitehtaalla - Näin Venäjän propagandaa rustataan kellon ympäri

Trollitehtaan propagandan sarjatuotannon yksityiskohtia on paljastettu muun muassa riippumattomassa Novaja Gazeta -lehdessä. Internet-tutkimuskeskus-nimellä tunnettu yhtiö oli perustettu heinäkuussa 2013.

Työpaikkailmoituksilla haettiin tuolloin nettitoimittajia, joiden tehtävänä oli kirjoittaa kommentteja, blogeja ja uutisia. Yhtiön tarjoamia palkkoja pidettiin jo silloin hyvinä, ja työpaikkana oli uusi vartioitu toimisto Pietarin kupeessa Olginossa, josta muutettiin myöhemmin Pietariin.

Automatisoidut ja identtiset kommentit ovat helppoja tunnistettavia ja torjuttavia, siksi ihmisiä tarvitaan versioimaan monistettuja viestejä.

Yhtiön toiminnasta on Venäjällä hakkeroitu tuhansia dokumentteja, joita olemme saaneet käyttöömme (YLE).

Arviot yhtiön työntekijämäärästä vaihtelevat, mutta hakkeroidun materiaalin joukossa ollut organisaatiokaavio kuvasi 270 ihmisen tehtävät ja nimesi johtotehtävissä toimivat.

Useat entiset työntekijät ovat haastatteluissa kertoneet, että valtaosa palkatuista propagandisteista ei itsekään usko asiaansa.

YLE

https://yle.fi/a/3-7804386

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/97 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No, otatko mieluummin 39 asteen kuumeen ilman rokotuksia?

Suojaudun käyttämällä sinisiä housuja, koska ei voi tietää mitä tapahtuisi jossen käyttäisi sinisiä housuja 

Vierailija
64/97 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kremlin kontrolloima media viljelee järjestelmällisesti harhatietoa koronaviruksesta venäjäksi ja monilla muilla kielillä./yle

Näkyy yhä jatkuvan.

Vierailija
65/97 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sori, mutta sulla on käynyt vain huono tuuri ja olet saanut viruksen jo ennen rokotuksia. Rokotuksista ei voi tarttua mitään sillä ne eivät sisällä eläviä taudinaiheuttajia.

Vierailija
66/97 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Johns Hopkins University: 

Tutkimus:

"Venäjän trollit levittävät somessa rokotekriittisyyttä ja valheita turvallisista rokotteista heikentääkseen lännessä uskoa instituutioihin."

https://pure.johnshopkins.edu/en/publications/weaponized-health-communi…

Ja taas idiootti aloitti spämmäyksen.

Vierailija
67/97 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Otin influenssarokotteen ja 2-3 päivää myöhemmin oli lihaskipuja ja iskiasvaivaa 1-2 päivää. Sellainen vähän raihnainen fiilis ja vähän väsytti. Sitten kaikki ok. Ja olen 65- vuotias nainen. Ystäväni, varttuneempi nainen, sairastui influenssaan yhtenä talvena ja joutui osastolle. Ja mille osastolle! Veivät paaritaksilla kaupungista sivukylän vuodeosastolle eristyksiin potemaan. Lähihoitajat pelkäsivät tartuntaa kuin ruttoa ja potilaan oven välistä kuikuilivat. Huone jääkylmä, juotavaksi tiivistemehua, jonka potilas oksensi pitkin lattiaa. Yksin. Ystävä soitti hädissään, että olo on hirveä, paleltaa ja apua ei tule. Vein kassillisen toivottuja "eloonjäämistuotteita" potilaalle pimeänä talvi-iltana. Hoitaja otti ne ovella vastaan ynseänä ja hätisti minut heti pois. Tartuntavaara kuulemma. Ystäväni muistelee vieläkin erikoista jääkylmää "hoitolaa" ja tuomaani pelastavaa tuotekassia. Kannattaa siis ottaa rokote ja pitää itse itsestään huolta. Muuten voi löytää itsensä paaritaksin takaosasta matkalla "vointialueensa" kauimmaisen hoivayksikön sivusiipeen!

Vierailija
68/97 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hetken voi olla kipeä, mutta välttyy tartunnoilta.

Pikaista paranemista.

Miltä tartunnoilta? 

Vierailija
69/97 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rokotefoobikot ovat pääosin venäjämielisiä äärioikeistolaisia, esim. eräs Ano, eräs Laura, eräs Mirja ja eräs Jaana.

Vierailija
70/97 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se voi kestää vaikka ikuisuuden. Tutustu ME/CFS:ään. Olet luultavasti herkkä ja ollut stressaantunut. Kehosi ei kestänyt rokotetta, kun ei jaksa tehdä sitä työtä, mitä rokote vaatii.

Itse sain reaktioita influenssa- ja sikainfluenssarokotteista 15 vuotta sitten. Lopetin rokotteet siihen. Koska stressi jatkui, olen nyt työkyvytön.

Tee toimia elimistösi tukemiseksi, äläkä kuormita sitä yhtään ylimääräistä. 

Vierailija
71/97 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näitä riskejä kaikki voi omalla kohdallaan arvioida, ja sitten arvottaa sen eri tavalla. Esimerkiksi omalla kohdallani en ota influenssarokotteita, koska sairausoireet rokotusreaktiona on todennäköistä, rokotteen huono toimivuus vallitsevaan viruskantaan on todennäköistä, mutta minun nykyisellä vastustuskyvyllä ja sairaushistorialla influenssaan sairastuminen todella epätodennäköistä.

Vierailija
72/97 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pieni lämmönnousu liittyy immuunivasteen kehittymiseen. Itsellä tyypillisesti pieniä vilunväristyksiä rokotuspäivän iltana ja lievä pistoskohdan punoitus.

Ihmisellä on lievää kuumetta kun ruumiinlämpö on levossa yli 37,5.  Ihmisellä on korkea kuume kun ruumiinlämpö on 39 tai yli. 

Ap, sä oot jo terve, eikö? Nolo esitys aikuiseksi. Heittäydyit hysteeriseksi.

Vierailija
73/97 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se voi kestää vaikka ikuisuuden. Tutustu ME/CFS:ään. Olet luultavasti herkkä ja ollut stressaantunut. Kehosi ei kestänyt rokotetta, kun ei jaksa tehdä sitä työtä, mitä rokote vaatii.

Itse sain reaktioita influenssa- ja sikainfluenssarokotteista 15 vuotta sitten. Lopetin rokotteet siihen. Koska stressi jatkui, olen nyt työkyvytön.

Tee toimia elimistösi tukemiseksi, äläkä kuormita sitä yhtään ylimääräistä. 

Voimia!

Vierailija
74/97 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika hurjaa, että nykyään näitä salaliittoteorioita ja pelottelua levittää Venäjän lisäksi ihan USA:n hallinto.

Sinnehän Putinin paskakone sitä tuuttaa, oppimattomalle MAGA-rahvaalle. Ja Suomen persuille ja muulle  Euroopan äärioikeistolle.

Kaikille näille on yhteistä matala koulutus, matala äly ja puuttuva yleissivistys. Ne on helposti kusetettavia.

Vierailija
75/97 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kremlin kontrolloima media viljelee järjestelmällisesti harhatietoa koronaviruksesta venäjäksi ja monilla muilla kielillä./yle

Näkyy yhä jatkuvan.

Kavoniuksen lahko on aktivoitunut kun Jaana istuu vankilassa 😂 ja Anokin suunnittelee muuttoa Moskovaan. 

Jännää, että nää porukat on ilmeisten psykoosisairaiden johtamia.

Vierailija
76/97 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Johns Hopkins University: 

Tutkimus:

"Venäjän trollit levittävät somessa rokotekriittisyyttä ja valheita turvallisista rokotteista heikentääkseen lännessä uskoa instituutioihin."

https://pure.johnshopkins.edu/en/publications/weaponized-health-communi…

Ja taas idiootti aloitti spämmäyksen.

Niin, ap. Ap on idiootti putinismin spämmääjä.

37,7 ei ole mikään korkea kuume vaan lievästi kuumeen puolella.

Vierailija
77/97 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla tuttu vastusti korona rokotetta. Kulki naamarin kanssa ja sai sitten omalta perheeltään koronan. Sitten sairasti kovissa kivuissa pitkään ja puhui jälkitaudista tasapainon huononemisesta. Oma syy kun ei ottanut rokotetta.

Olen aikonut ottaa maskin käyttöön. Minä sain yskän kesällä ja nyt aion välttää ihmiseten keskuudessa esim. kaupoissa käyntiä ruuhka-aikana.

Maski käyttöön tällaisella rospuuttoajalla syksyllä.

Vierailija
78/97 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä olis saanut tartunnan jo juuri ennen rokotusta? Kuinka pitkä väli oli edellisiin rokotuksiin?

Vierailija
79/97 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sinnehän Putinin paskakone sitä tuuttaa, oppimattomalle MAGA-rahvaalle. Ja Suomen persuille ja muulle  Euroopan äärioikeistolle.

Kaikille näille on yhteistä matala koulutus, matala äly ja puuttuva yleissivistys. Ne on helposti kusetettavia.

Pitää olla melko matala älykkyys jos haluaa ottaa rokotteen, koska rokotettuna joutuu panttivangiksi.

Vierailija
80/97 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Höpö höpö.

Mikä sairaus sulla muka on, että saat rokotteen?

Niitä ei saa enää juuri kukaan.

Itse menen ottamaan kahdeksannen rokotteen viikon päästä.

Kiitos rikas hyvinvointivaltio Suomi, että sellaisen saan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kaksi