Olipas outoa olla treffeillä itsevarman miehen kanssa, joka tiesi mitä halusi.
Heti alussa hän vain laittoi kätensä lantiolleni, kun kävelimme ravintolaan ja ohjasi minut pöytään pitäen tuolia.
Sitten hän vain ilmoitti, että voin tilata ihan mitä haluan. Oli kyllä kauhean kallista ja vielä varmistin, että ihan mitä vaan.
Kyllä, nyt minua hemmotellaan. Oli kyllä hyvää. Sitten mies vain kuittasi laskun kortillaan kuin hänelle olisi kovinkin tavallista laittaa monta sataa johonkin ateriaan. Varmaan olikin.
Sitten hän saatteli minut taksiin jälleen kerran laittamalla käden lantiolle ja sitten avasi minulle oven. Sanoi sitten vaan taksille oman osoitteensa ja mietin hieman, että olisi kai siitä minultakin voinut kysyä, mutta olin vain hiljaa. Olinhan jo sen verran kiihottunut, että sitähän minä olisn halunnutkin.
Perillä mies maksoi taksin, avasi minulle oven ja saatteli kotiinsa. Eteisessä hän auttoi minulta takin ja kengät päältä.
Sitten tulikin yllätys, hän nosti käteni ylös ja veti myös paidan pois, sitten hän alkoi riisua housujani ja hämmentyneenä annoin sen tapahtua.
Sitten hän saatteli minut olohuoneeseen ja laitooi minut seisomaan siihen, hänen itsensä istahdettua tuolille. Sitten hän katsoi minua ylhäältä alas ja jäi tuijottamaan vyötäröni paikkeille. Kädellä hän näytti, että käänny ympäri. Käännyin ympäri.
Sitten kuulin, kun hän alkoi riisumaan itseltään housuja. Tunsin kuinka hän veti pikkuhousuni alas ja veti minua taaksepäin. Istuin alsapäin suoraan hänen ky*rpänsä päälle ja se tuntui niin hyvältä. Istuin siinä suu auki nauttien siitä tunteesta ja samalla mies alkoi hieromaan klitoristani, tulin niin nopeasti etten ole tullut ikinä ennen.
Sitten mies nousi ylös pitäen koko ajan ky*rpänsä sisälläni ja hän laitoi minut nojaamaan tuolin käsinojaa vasten ja alkoi panemaan todella kovaa, minä vain huokailin onnesta. Sitten hän tuli sisälleni.
Panimme vielä kolme kertaa, kunnes mies tilasi minulle taksin, antoi matkarahaa ja sanoi, että laita viestiä, jos haluat käydä uudelleenkin syömässä.
Nyt mietin vaan, että milloin pitäisi pyytää uusintaa? Pitäisikö odottaa pari päivää, ottaa vaan heti yhteyttä, vai pitäisi odottaa yli viikko? En halua näyttää liian innokkaalta, mutta en kyllä haluaisi missata uusintaa sen takia, että odotin liian kauan.
Kommentit (25)
Hui, ei mitään puhetta millaisesta seksistä kumpikin pitää, ei mitään ehkäisypuhetta tai mitä tauteja on tai ei ole ja mistä tämä tiedetään :0
On toki seksikästä minunkin mielestäni jos mies on itsevarma. Onneksi en välitä hienoista ravintoloista niin en ehkä päädy tällaisen nopeatempoisen businessDomin matkaan.
Toi tarina on kuin suoraan Kummeli-sketsistä "vanhojen jallujen lukutunti".
Vierailija kirjoitti:
Missä kävitte syömässä?
Toi olikin varmaan se oleellinen asia.
Raiskaus.