Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hommatkaa nyt hyvät ihmiset riisinkeitin!

Vierailija
25.10.2025 |

Olen kyllästynyt syömään pahaa riisiä kylässä käydessä. Ja se riisi huuhdellaan ennen keittämistä. Eikä Uncle Bens riisiä tarjota kenellekään, syökää itse jos tahdotte.

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole tarvetta. Teen urokaa vain itselleni ja osaan keittää riisin kattilassa. 

Vierailija
2/31 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eipä ole tarvetta. Teen urokaa vain itselleni ja osaan keittää riisin kattilassa. 

Sama täällä, yksineläjä ei tarvitse riisinkeitintä.

Vein joskus vuosia sitten ostetun ja hyvin vähän käytetyn Japanilaisen laatumerkin riisinkeittimen juuri toissa viikolla kierrätykseen kaikkine ojeineen sekä osineen lähes alkuperäisessä kunnossa ja ostolaatikossa kun en sitä tullut juuri koskaan alkukokeilujen jälkeen käyttäneeksi. Nelisen vuotta vanha se oli ja ihmettelivitä, että uudenko laitteen tuon kun on niin hyväkuntoinen ja kaikki ohjepaperit, takuupaperit jne. mukana.

En minä desin riisiä keittämiseen aterialla sillä mitään tehnyt, niin parempi viedä jollekin joka siitä vielä hyötyy.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En pidä riisistä.

Vierailija
4/31 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tarjoa vieraille riisiä

Vierailija
5/31 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap, suosittele riisinkeitintä. Monta kertaa huutelet riisin. Suosittele riisilaatua/merkkiä. Kiitos!

Vierailija
6/31 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En syö riisiä koskaan jos ei ole pakko!

Vierailija
7/31 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

siis syökö jotkut ihmisjoukot vielä riisiä?

Vierailija
8/31 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Osaan keittää riisiä ilman keitintä eikä kaikkia riisejä tarvitse huuhdella. Tosin ei ole pelkoa että tulisit meille kylään. Olen muuten hyvä kokki. Voit vaikka pysyä kotonasi.

Vierailija
9/31 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ap, suosittele riisinkeitintä. Monta kertaa huutelet riisin. Suosittele riisilaatua/merkkiä. Kiitos!

YumAsialla hyviä. 4-5. Normikauppojen valikoimista Preah Vihear jasmiini on ihan ok.

Vierailija
10/31 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aivan syvältä nuo riisit

Vierailija
11/31 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

YumAsialla hyviä. 4-5. Normikauppojen valikoimista Preah Vihear jasmiini on ihan ok.

Kiitos. 👍

Vierailija
12/31 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aivan syvältä nuo riisit

Usein perunat ovat syvemmältä.

Vierailija
13/31 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin etnisestä kaupasta riisiä joitakin vuosia sitten ja sain kaupan päälle nopeasti lisääntyvien riisihäröjen armeijan. Kannattaa huomioida tämä, ovat oikea riesa.

Vierailija
14/31 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

mulla on, se on kattila.

Vierailija
15/31 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä söisin ja tekisin perheelleni riisiä paljon enemmän jos osaisin keittää sen kattilassa oikein! Riisin merkistä riippumatta siitä tulee aina liisteriä. Ja myös keittotavoista riippumatta. Olen nyt valehtelematta 10 vuotta yrittänyt ja päivittänyt siitä jopa sivulleni säännöllisesti!

Keitinpussit onnistuu hyvin mutta en haluaisi kannattaa niitä. Ovat lisäksi kalliita.

Mutta siinä ole eri mieltä, ettei vieraiden takia osteta. Kylässä tarjotaan sitä ruokaa mitä siellä on. Vieraan ei kuulu valittaa noin pienestä asiasta!

Vierailija
16/31 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tosiaan tarvitse, kun minulla on jo p**tikankeittovälineet.

Vierailija
17/31 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

siis syökö jotkut ihmisjoukot vielä riisiä?

Kerrankin samaa mieltä jankkaajan kanssa.

Vierailija
18/31 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä söisin ja tekisin perheelleni riisiä paljon enemmän jos osaisin keittää sen kattilassa oikein! Riisin merkistä riippumatta siitä tulee aina liisteriä. Ja myös keittotavoista riippumatta. Olen nyt valehtelematta 10 vuotta yrittänyt ja päivittänyt siitä jopa sivulleni säännöllisesti!

Keitinpussit onnistuu hyvin mutta en haluaisi kannattaa niitä. Ovat lisäksi kalliita.

Mutta siinä ole eri mieltä, ettei vieraiden takia osteta. Kylässä tarjotaan sitä ruokaa mitä siellä on. Vieraan ei kuulu valittaa noin pienestä asiasta!

Osta keitin niin ei epäonnistu enää ikinä.

Vierailija
19/31 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riisiä syön ehkä kerran vuodessa joten omalta kohdaltani turha ostos olisi.

Vierailija
20/31 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Basmati hyvä?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme