Hommatkaa nyt hyvät ihmiset riisinkeitin!
Olen kyllästynyt syömään pahaa riisiä kylässä käydessä. Ja se riisi huuhdellaan ennen keittämistä. Eikä Uncle Bens riisiä tarjota kenellekään, syökää itse jos tahdotte.
Kommentit (31)
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole tarvetta. Teen urokaa vain itselleni ja osaan keittää riisin kattilassa.
Sama täällä, yksineläjä ei tarvitse riisinkeitintä.
Vein joskus vuosia sitten ostetun ja hyvin vähän käytetyn Japanilaisen laatumerkin riisinkeittimen juuri toissa viikolla kierrätykseen kaikkine ojeineen sekä osineen lähes alkuperäisessä kunnossa ja ostolaatikossa kun en sitä tullut juuri koskaan alkukokeilujen jälkeen käyttäneeksi. Nelisen vuotta vanha se oli ja ihmettelivitä, että uudenko laitteen tuon kun on niin hyväkuntoinen ja kaikki ohjepaperit, takuupaperit jne. mukana.
En minä desin riisiä keittämiseen aterialla sillä mitään tehnyt, niin parempi viedä jollekin joka siitä vielä hyötyy.
Ap, suosittele riisinkeitintä. Monta kertaa huutelet riisin. Suosittele riisilaatua/merkkiä. Kiitos!
En syö riisiä koskaan jos ei ole pakko!
siis syökö jotkut ihmisjoukot vielä riisiä?
Osaan keittää riisiä ilman keitintä eikä kaikkia riisejä tarvitse huuhdella. Tosin ei ole pelkoa että tulisit meille kylään. Olen muuten hyvä kokki. Voit vaikka pysyä kotonasi.
Vierailija kirjoitti:
Ap, suosittele riisinkeitintä. Monta kertaa huutelet riisin. Suosittele riisilaatua/merkkiä. Kiitos!
YumAsialla hyviä. 4-5. Normikauppojen valikoimista Preah Vihear jasmiini on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
YumAsialla hyviä. 4-5. Normikauppojen valikoimista Preah Vihear jasmiini on ihan ok.
Kiitos. 👍
Vierailija kirjoitti:
Aivan syvältä nuo riisit
Usein perunat ovat syvemmältä.
Ostin etnisestä kaupasta riisiä joitakin vuosia sitten ja sain kaupan päälle nopeasti lisääntyvien riisihäröjen armeijan. Kannattaa huomioida tämä, ovat oikea riesa.
Mä söisin ja tekisin perheelleni riisiä paljon enemmän jos osaisin keittää sen kattilassa oikein! Riisin merkistä riippumatta siitä tulee aina liisteriä. Ja myös keittotavoista riippumatta. Olen nyt valehtelematta 10 vuotta yrittänyt ja päivittänyt siitä jopa sivulleni säännöllisesti!
Keitinpussit onnistuu hyvin mutta en haluaisi kannattaa niitä. Ovat lisäksi kalliita.
Mutta siinä ole eri mieltä, ettei vieraiden takia osteta. Kylässä tarjotaan sitä ruokaa mitä siellä on. Vieraan ei kuulu valittaa noin pienestä asiasta!
En tosiaan tarvitse, kun minulla on jo p**tikankeittovälineet.
Vierailija kirjoitti:
siis syökö jotkut ihmisjoukot vielä riisiä?
Kerrankin samaa mieltä jankkaajan kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Mä söisin ja tekisin perheelleni riisiä paljon enemmän jos osaisin keittää sen kattilassa oikein! Riisin merkistä riippumatta siitä tulee aina liisteriä. Ja myös keittotavoista riippumatta. Olen nyt valehtelematta 10 vuotta yrittänyt ja päivittänyt siitä jopa sivulleni säännöllisesti!
Keitinpussit onnistuu hyvin mutta en haluaisi kannattaa niitä. Ovat lisäksi kalliita.
Mutta siinä ole eri mieltä, ettei vieraiden takia osteta. Kylässä tarjotaan sitä ruokaa mitä siellä on. Vieraan ei kuulu valittaa noin pienestä asiasta!
Osta keitin niin ei epäonnistu enää ikinä.
Riisiä syön ehkä kerran vuodessa joten omalta kohdaltani turha ostos olisi.
Eipä ole tarvetta. Teen urokaa vain itselleni ja osaan keittää riisin kattilassa.