Hommatkaa nyt hyvät ihmiset riisinkeitin!
Olen kyllästynyt syömään pahaa riisiä kylässä käydessä. Ja se riisi huuhdellaan ennen keittämistä. Eikä Uncle Bens riisiä tarjota kenellekään, syökää itse jos tahdotte.
Kommentit (74)
Miksi menet kylään syömään? Keitä itse riisisi ja tee ruokasi, niin ei tarvitse muiden tekemisistä valittaa.
Suosittelen myös riisinkeitintä. Ennen mun riisit oli aina ihan vetisiä vaikka olen muuten ihan kelpo kokki. Nykyään onnistuu joka kerta. Väittelin pitkään hankintaa koska inhoan keittiökojeita ja sitä miten paljon tilaa ne vie, mutta riisinkeitin on kyllä ollut ihan nappiostos.
Vierailija kirjoitti:
Suosittelen myös riisinkeitintä. Ennen mun riisit oli aina ihan vetisiä vaikka olen muuten ihan kelpo kokki. Nykyään onnistuu joka kerta. Väittelin pitkään hankintaa koska inhoan keittiökojeita ja sitä miten paljon tilaa ne vie, mutta riisinkeitin on kyllä ollut ihan nappiostos.
Niin se on vaikkei nämä kattiloissaan "hyvää" riisiä keittävät sitä myönnäkään. Itsekään en ihan eilisen teeren kokki ole, mutta riisinkeittimestä en luovu.
Riisinkeitin on hyvä, jos tykkää tehdä aasialaisia ruokia. Niihin saa lämpimänäpitotoiminnon, jos lapsi myöhästyy ruoka-ajasta.
Riisin hiilijalanjälki on moninkertainen esim perunaan verrattuna. Samoin muidenkin ulkomaalaisten tuonti.
Riisinkeitin, että voin kerran-kaksi vuodessa käyttää sitä. Kyllä ostan heti. Not. Riisi on ihan täysin tyhjiä hiilareita muutenkin, ei tartte syödä sellaista moskaa.
Vierailija kirjoitti:
Ostin etnisestä kaupasta riisiä joitakin vuosia sitten ja sain kaupan päälle nopeasti lisääntyvien riisihäröjen armeijan. Kannattaa huomioida tämä, ovat oikea riesa.
Itse olen ostanut jo vuosia etnisestä kaupasta 5kg riisipusseja eikä yhdessäkään ole ollut mitään vikaa.
Vierailija kirjoitti:
Riisinkeitin, että voin kerran-kaksi vuodessa käyttää sitä. Kyllä ostan heti. Not. Riisi on ihan täysin tyhjiä hiilareita muutenkin, ei tartte syödä sellaista moskaa.
Osta riisiä missä on vain täysiä hiilareita kuten normaalit ihmiset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Osta riisiä missä on vain täysiä hiilareita kuten normaalit ihmiset.
Ortorektikoille oivallinen neuvo.
1. En ole kutsumassa sua syömään
2. Keitän erinomaista riisiä kattilassa
3. Meillä syödään perunaa eikä vtun raffinoituja hiilareita toiselta puolen planeettaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mä söisin ja tekisin perheelleni riisiä paljon enemmän jos osaisin keittää sen kattilassa oikein! Riisin merkistä riippumatta siitä tulee aina liisteriä. Ja myös keittotavoista riippumatta. Olen nyt valehtelematta 10 vuotta yrittänyt ja päivittänyt siitä jopa sivulleni säännöllisesti!
Keitinpussit onnistuu hyvin mutta en haluaisi kannattaa niitä. Ovat lisäksi kalliita.
Mutta siinä ole eri mieltä, ettei vieraiden takia osteta. Kylässä tarjotaan sitä ruokaa mitä siellä on. Vieraan ei kuulu valittaa noin pienestä asiasta!
Liisteriys johtuu tärkkelyksestä riisissä. Sen saa pois huutelemalla. Samoin huuhdellaan pois arseeni, joka on myrkyllistä.
Ei se arseeni siinä jyvän pinnassa ole.
Kuka ihme syö riisiä? Pelkkää valkoista ravinneköyhää hiilaria. Paljon parempi vaihtoehto on käyttää kotimaista kauraa lisukkeena.
Jo kolme ortorektikkoa bongattu. Melko yleinen sairaus näyttää olevan.
Tykkään omasta riisistä, jonka teen. Huuhtelen muut riisit, mutta uncle Beniä en, kun en koe siihen tarvetta. Se on paras riisi.
Tatung, tämän jälkeen en keitä kattilassa, ei kuohumista eikä tarvise vahtia ja aina täydellinen koostumus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eipä ole tarvetta. Teen urokaa vain itselleni ja osaan keittää riisin kattilassa.
Sama täällä, yksineläjä ei tarvitse riisinkeitintä.
Vein joskus vuosia sitten ostetun ja hyvin vähän käytetyn Japanilaisen laatumerkin riisinkeittimen juuri toissa viikolla kierrätykseen kaikkine ojeineen sekä osineen lähes alkuperäisessä kunnossa ja ostolaatikossa kun en sitä tullut juuri koskaan alkukokeilujen jälkeen käyttäneeksi. Nelisen vuotta vanha se oli ja ihmettelivitä, että uudenko laitteen tuon kun on niin hyväkuntoinen ja kaikki ohjepaperit, takuupaperit jne. mukana.
En minä desin riisiä keittämiseen aterialla sillä mitään tehnyt, niin parempi viedä jollekin joka siitä vielä hyötyy.
Olisit perustanut pop-up eli pongahda ylös-riisimyymälän, keitettyä riisiä halvalla.
Vierailija kirjoitti:
Tatung, tämän jälkeen en keitä kattilassa, ei kuohumista eikä tarvise vahtia ja aina täydellinen koostumus.
Eipä ole kuohunut, eipä ole tarvinnut vahtia. Aina on ollut hyvää. Ei kaikki vain osaa
Vierailija kirjoitti:
Kuka ihme syö riisiä? Pelkkää valkoista ravinneköyhää hiilaria. Paljon parempi vaihtoehto on käyttää kotimaista kauraa lisukkeena.
Täysijyväriisi.
Liisteriys johtuu tärkkelyksestä riisissä. Sen saa pois huutelemalla. Samoin huuhdellaan pois arseeni, joka on myrkyllistä.