Hommatkaa nyt hyvät ihmiset riisinkeitin!
Olen kyllästynyt syömään pahaa riisiä kylässä käydessä. Ja se riisi huuhdellaan ennen keittämistä. Eikä Uncle Bens riisiä tarjota kenellekään, syökää itse jos tahdotte.
Kommentit (74)
Lopetin riisin käytön.
Syömme nykyisin kauraa, ohraa ja tattaria.
Vierailija kirjoitti:
1. En ole kutsumassa sua syömään
2. Keitän erinomaista riisiä kattilassa
3. Meillä syödään perunaa eikä vtun raffinoituja hiilareita toiselta puolen planeettaa.
Miksi sä keität sitä riisiä, jos teillä ei kerran syödä sitä? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Riisinkeittimessä voi keittää paljon muutakin kuin vain riisiä. Useimmissa riisinkeittimissä on mukana ritilä, jossa voi höyryttää vihannekset samalla kun riisi kypsyy. Tosi usein olen keittänyt riisinkeittimessä myös pastaa tai keittoa.
Sähköä kuluu murto-osa siitä, mitä hellalla keittämiseen.
Tämä on hyvä tieto, kiitos. Taidan ostaa riisinkeittimen, olen sitä harkinnut jo jonkin aikaa.
Keitän riisipurkin ohjeen mukaan. Aina on tullut hyvää. Laitan kasviskuution keitinliemeen.
Syömme riisiä äärimmäisen harvoin, joten moista turhaketta ei tarvita. Enkä ole aloittajaa ajatellut syömään kutsua.
Keitän basmatiriisiä.
En keitä sulle.
En osta riisinkeitintä.
Vaihtakaa ihmiset se riisi kotimaisiin jyvätuotteisiin. Sen jälkeen, kun kokeilin ensimmäistä kertaa kotimaista ruokakauraa en ole enää riisiä keitellyt.
en viitsi, kun en syö riisiä. Korkeintaa kerran vuodessa keitän jonkun riisipuuron ja leivon karjalanpiirakoita.
Voi kun juuri ostin merkkisamppanjavispilän, eikä minulla ole varaa kunnolliseen riisinkeittimeen. Oma aromipesä minulla kyllä on.
Vierailija kirjoitti:
Vaihtakaa ihmiset se riisi kotimaisiin jyvätuotteisiin. Sen jälkeen, kun kokeilin ensimmäistä kertaa kotimaista ruokakauraa en ole enää riisiä keitellyt.
Mitä jos minä haluankin syödä nimenomaan riisiä enkä kauraa? Mikä sinua siinä noin kovin juilii?
Ostin hiljattain juustoviipaleen paahtimen.