Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi puistoon pitää pukeutua IRSTAASTI!

Vierailija
15.04.2007 |

Kyllä oikeesti meinas silmät tippua äskön päästä kun puistoon eksyin lasten kanssa. :O

Okei, ulkona on +20, mutta miksi puistoon pitää lähteä puoli-alasti? En tiedä onko tämä kovinkin yleistä äideille pukeutua puistoon minihameisiin ja jättää vielä alushousutkin kotiin vai onko tämä nuorien nykyinen puistotyyli? Siellä muutama nuori äiti viipotti menemään lastensa kanssa minihameissa ja ilman rintaliivejä! Ja yksi kun kumartui nostamaan lapsensa sormikkaita maasta niin kyllä meinasi tältä mammalta lähteä jalat alta! Kyllä minäkin joskus pistän vähän meikkiä ja joskus jopa olen ihan tyylikkäissä farkuissa tai hameessa puistossa, mutta ei ole koskaan kyllä käynyt mielessä lähteä puistoon " bilevaatteet" päällä tai jättää alushousut kotiin!!!

Kommentit (79)

Vierailija
41/79 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vielä me av-mammat voimme nukkua yömme rauhassa. Maassamme on se yksi römpsänvilauttaja ja hänen lisäkseen yksi vapaamielinen mamma, joka ei moralisoi vilauttelijan tekemisiä.

Kyllä kaksi römpsä-äitiä mahtuu marimekkoenemmistön joukkoon irstailemaan ilman, että maamme moraalinen ilmasto vallan saastuu.

Vierailija
42/79 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkästä aikaa repesin ihan totaalisesti tätä ketjua lukiessani. :-DD

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/79 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Vielä me av-mammat voimme nukkua yömme rauhassa. Maassamme on se yksi römpsänvilauttaja ja hänen lisäkseen yksi vapaamielinen mamma, joka ei moralisoi vilauttelijan tekemisiä.

Kyllä kaksi römpsä-äitiä mahtuu marimekkoenemmistön joukkoon irstailemaan ilman, että maamme moraalinen ilmasto vallan saastuu.

Vierailija
44/79 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kotoisin pikkukaupungista jossa asui eräs kaikkien tuntema " kylähullu" , psyykkisesti sairas nainen, jolla ei ollut tapana pitää alkkareita. Sitten reteesti nosti jalkaa noustessaan pyörän selkään ja voi mikä näky... Siitä oli seksikkyys ja sulokkuus kaukana. Eikä kukaan ollut kateellinen, päinvastoin. No, kai tässä täytyy vähitellen totutella siihen, että pimpsa paljaana kulkeminenkin no täysin normaalia ja jopa muodikasta.

Vierailija
45/79 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

mun mummon sanoin joku 40-vee ajattelee niinku mummot niin lyhyt hame että ku pyllistää nii pimppi näkyy..

just just niin tiukat farkut ettei kumartuun pysty.. kukaan ei kukaan tunge sellasia farkkuja päällensä millä ei pysty liikkuun!! te mummot vaan oletatte niin jos vähänki menee reittä myöten.

Vierailija
46/79 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nimittäin siinä vaiheessa, kun meikä alkaa vilautella alapäänsä rehottavaa ja lörpsöttävää varustustaan ja yläpäänsä nahkapusseja, ei ole enää kellään kivaa.

Vierailija
47/79 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

juuh tollanen pukeutuminen on kyllä kaukana tyylitajuisuudesta xD ei ole totta. Mä tikahdun nauruun xD

Vierailija
48/79 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä siis ap. Itse en ole haukkunut ketään yh-äidiksi, leimannut enkä muutenkaan kirjoittanut tähän ketjuun tuon alun jälkeen.

Oli yh tai ei, mutta minusta puistoon ei ilman alushousuja tarvitsisi lähteä. Ja olen itsekkin yh, joten en ala ihmisiä leimaamaan tuon asian perusteella mihinkään muottiin.

Niinkun sanoin itsekkin joskus pukeudun ihan nätisti puistoon, kesäisin käytän narutoppeja ja hameita, joskus lyhyitäkin hameita, mutta alla on kyllä alushousut ja hameen helman pituus on ihan " etiketin" mukainen. Jokainen pukeutukoot tavallaan, mutta vilautella ei tarvitse lastenpuistoissa!

Joku sanoi minusta hyvin, jos mies olisi siellä pakarat/kalu esillä niin olisi poliisit jo soitettu paikalle.

Vierailija
49/79 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

21v kahden lapsen yh. Käyttää playboypupu-logo minihameita ja toppeja. Aina tissit esillä. Mukava tyttö,vaikka tykkääkin esitellä kroppaansa.

Kerro mulle missä, kiinnostaisi kovin...

Vierailija
50/79 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

viime kesänä. Jumalauta teinitkin kusi keskellä jalkakäytävää seisaaltaan, vetivät vain strigejä sivuun. Kyllä meinas tehdä mieli käydä pissisten tukkaan kiinni.

Vierailija
51/79 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Ei meitä taida montaa täällä Suomessa olla, meitä suvaitsevaisempia naisia, eli älkää nyt ottako noin kauheaa moraalista pulttia.

En ole tarkoittanut, että lapsille moinen vilauttelu on ollenkaan suotavaa, itse en vaan osaa sitä niin ankarasti moralisoida, otan asian luonnollisena. Piste. En toki omaa pimpsaani kenellekään yleisellä paikalla esittelisi ehdoin tahdoin, mutta jos tisurako tai vaikka se pimpsani sieltä joskus vilahtaisi, ei se olisi minulle maailmanloppu.

Eli olkaa onnessanne, moraalinvartijat...ei meitä tällä tavalla ajattelevia ole kuin ne pari ' yh-pissistä' sieltä puistosta ja minä, avoin seksikäs nainen :-). Eli valtakunnassa kaikki hyvin...

Vierailija
52/79 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole pitkään aikaan nauranut näin makeasti, kiitos kaikille kirjoittajille!

Vierailija
53/79 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

kateellisia, kun joillakin on vartaloa pukeutua niukemmin.

T:164/49

Vierailija
54/79 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Positioin itseni: lenkkarit, kävelykengät, meikkiä ja tukka laitettuna tai sitten ei, yleensä farkut ja siisti takki. Kesäisin myös mekot. Olen nuori, kaunis ja seksuaalimyönteinen.

Mutta tuli mulle tässä yksi päivä hieman vaivautunut olo puistossa. Leikin lasteni kanssa hiekkalaatikolla ja mitä näinkään edessäni: LOLITA. Siis tiedättekö näitä animehahmoiksi pukeutuvia nuoria? Tällä nuorella neidolla oli pitsinen palvelijanasutyyppinen minimekko, hyvin röyhelöinen ja seksikäs. Helma lyheni persettä kohden. Jalaissa hänellä oli valkoiset sukkanauhoilla kiinnitetyt pitsiset hörhellykset ja takana tulipunaiset isot rusetit. Näine hyvinensä hän sitten pyllisti kohti meitä leikkiessään lapsen kanssa.

Jäin monttu auki hetkeksi tuijottamaan :-O En ollut varautunut tällaiseen näkyyn puistossa, kyseessä oli siis vielä nuori neito, ei mikään aikuinen, ilmeisesti oli hoitamassa lasta. Minusta siis Lolitahahmo leikkipuistossa pyllistämässä leikkien touhussa oli hämmentävää, kun se seksikkyys oli kuitenkin tietoista ja toisaalta parodioivaa.

Vierailija
55/79 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Säälittävä tulee kyllä ensimmäisenä mieleen.

Vierailija
56/79 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

...siellä oli sellainen hutsahtava äiti kahden pienen lapsensa kanssa. Äiti istui pöydässä lyhyessä hameessa oluttuoppi nenän edessä ja levitteli haarojaan. Eikä hänellä ollut alushousuja. Vähän sama kuin itsensäpaljastajamies kuskaisi muksujaan mukanaan tuolla pusikoissa...

Vierailija
57/79 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Positioin itseni: lenkkarit, kävelykengät, meikkiä ja tukka laitettuna tai sitten ei, yleensä farkut ja siisti takki. Kesäisin myös mekot. Olen nuori, kaunis ja seksuaalimyönteinen.

Mutta tuli mulle tässä yksi päivä hieman vaivautunut olo puistossa. Leikin lasteni kanssa hiekkalaatikolla ja mitä näinkään edessäni: LOLITA. Siis tiedättekö näitä animehahmoiksi pukeutuvia nuoria? Tällä nuorella neidolla oli pitsinen palvelijanasutyyppinen minimekko, hyvin röyhelöinen ja seksikäs. Helma lyheni persettä kohden. Jalaissa hänellä oli valkoiset sukkanauhoilla kiinnitetyt pitsiset hörhellykset ja takana tulipunaiset isot rusetit. Näine hyvinensä hän sitten pyllisti kohti meitä leikkiessään lapsen kanssa.

Jäin monttu auki hetkeksi tuijottamaan :-O En ollut varautunut tällaiseen näkyyn puistossa, kyseessä oli siis vielä nuori neito, ei mikään aikuinen, ilmeisesti oli hoitamassa lasta. Minusta siis Lolitahahmo leikkipuistossa pyllistämässä leikkien touhussa oli hämmentävää, kun se seksikkyys oli kuitenkin tietoista ja toisaalta parodioivaa.

Vierailija
58/79 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teitäkö ukkoni kyttää?

Vierailija
59/79 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

paljastelijasta. Näytelkää vaan omille lapsillenne pillujanne mutta minun lapsille ette niitä LASTEN LEIKKIPUISTOISSA levittele ilman seuraamuksia.

Vierailija
60/79 |
16.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

leikkipuiston viereen varoituskyltti " varokaa vilauttelevia äitejä" . ja sitten ilmoitus viranomaisille. pedofiiliksihan moista voisi jo kutsua.