Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi puistoon pitää pukeutua IRSTAASTI!

Vierailija
15.04.2007 |

Kyllä oikeesti meinas silmät tippua äskön päästä kun puistoon eksyin lasten kanssa. :O

Okei, ulkona on +20, mutta miksi puistoon pitää lähteä puoli-alasti? En tiedä onko tämä kovinkin yleistä äideille pukeutua puistoon minihameisiin ja jättää vielä alushousutkin kotiin vai onko tämä nuorien nykyinen puistotyyli? Siellä muutama nuori äiti viipotti menemään lastensa kanssa minihameissa ja ilman rintaliivejä! Ja yksi kun kumartui nostamaan lapsensa sormikkaita maasta niin kyllä meinasi tältä mammalta lähteä jalat alta! Kyllä minäkin joskus pistän vähän meikkiä ja joskus jopa olen ihan tyylikkäissä farkuissa tai hameessa puistossa, mutta ei ole koskaan kyllä käynyt mielessä lähteä puistoon " bilevaatteet" päällä tai jättää alushousut kotiin!!!

Kommentit (79)

Vierailija
21/79 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

tekee koti-isillekin moinen, paljaalla pimpalla ' nostattaa' vaikka siellä puistossa, mitäs siitä.

Jos nainen on sinut ' sen' puolen kanssa, moinen on vaan avointa eroottisuutta. Tuskin nuo pimpinvilauttelijat nyt lapsille niitä pimppejään halusivat vilautella...enemmänkin noille halukkaille isille...

Vierailija
22/79 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tarkoitus ole tehdä puistosta mitään seksikarsinaa, mutta jos joku tihkuu seksiä, se sallittakoon

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/79 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan lapsi ei tietenkään näe, ei.

Vierailija
24/79 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

taitaa olla teinit asialla.

Vierailija
25/79 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olemme osasia siinä. Hyvin kypsää olisi hyväksyä seksikkyys, korostaa itsekin seksikkyyttään, hyväksyä toisen naisen seksikkyys tulematta kateelliseksi. Se on maailman luonnollisin ja nautinnollisin asia, noin miehen ja naisen välillä ja sillä asialla täällä maailmassa pelataan.

Vierailija
26/79 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

sinä olet ihana, sillä sinä olet mies, sisältä asti. Hyvin harva ' koti-isä' edes uskaltaisi tunnustaa kiihottuvansa moisesta pimpsanäystä.

Se vaatii tällaisessa valtiossa jo jonkinlaista siviilirohkeutta, näissä telttanaisten valloittamissa leikkipaikoissa

Vierailija
27/79 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikka seksikkäästi pukeutuisikin. Mutta koska nykyajan nuoret ovat tottuneet, että seksiä tulee joka tuutista, he ilmeisesti pitävät alapäänsä ja rintojensa näyttämistä kaikille ohikulkijoille jotenkin seksikkäänä. Ja sitten kun joku tätä käyttäytymistä kritisoi, niin väitetään kateelliseksi. No huh! 46

Vierailija
28/79 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos teidän edessä olisi joku mamma pimppa paljaana niin tekö vaan katselisitte että no onpas siinä muodikas ja eroottinen nainen joka on sinut itsensä kanssa? :D

Kyllä minulle tulisi ensimmäisenä mieleen että toivottavasti kukaan lapsi ei nähnyt samaa kun minä! Kuljetteko te kotonanne pimppa paljaana? Teistä on normaalia antaa lapsille sellaista esimerkkiä että on ihan hienoa pukeutua minihameeseen ja olla ilman alushousuja!? Turha varmaan ihmetellä sit miksi hyvin nuoret tytöt kävelee puolialastomina kaupungilla.

Voi olla eroottinen ja kauniisti pukeutunut ja seksikäs ja siisti ja laittautunut, mutta voi pitää alushousut ja rintaliivit sentään päällä!

Itsekkin olen kyllä lyhyessä farkkuhameessa puistossa sillon tällön jos on kovin kuuma kesäpäivä, mutta toki minulla on alla alushousut ja ei kyllä kauheesti tule sillon pyllisteltyä siellä!

Vierailija
29/79 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä itsellä on joskus ylilaitettu olo puistossa jos on farkut ja samettijakku ym, koska en pukeudu tuuliasuun. Mutta toivon mukaan en tällaisiä tapauksia tule näkemään.. Tulee hiukan epämukava olo väistellä pilluja lasten vahtimisen ohella.

Vierailija
30/79 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tässä kukaan olekaan kehottanut naisia puistoissa vilauttelemaan, tarkoitin asennetta

Vierailija
31/79 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sitte se vaan on niin seksikästä.

Vierailija
32/79 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

puistossa, kaupassa, kaupungilla... ihan missä vaan. Mutta ei ne tissit sieltä näy kun on se paita siinä päällä.

Vierailija
33/79 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla on siis ihan järkyt kansallispuvun taskut. Oon miettinyt kehtaisko sulle vihjata siitä, hyvä et saa näin kätevästi tään pois vaivoista.

Vierailija
34/79 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alla oli, kuten yleensäkin, hipsters-malliset alkkarit joissa pikkulahkeet. Näissä oli sammakon kuvia :) Ei näy alkkareiden rajoja vaatteiden alta, mutta jos hame nousee ylös niin ei näy pilde eikä pyllyvako, vaan ne näyttää siltä että alla olisi pienet shortsit tai bikinit.

Rintsikat mulla kyllä oli, on aina koska on tuota etumusta kuitenkin enemmän kuin keskiverto pissiksellä yleensä. Eikä tissivakokaan näkynyt, vaan päällä oli ihan normaali o-aukkoinen 3/4-hihainen paita.

Ei kiitos mammavaatteille, verkkareille, Maripaidoille, mutta vielä isompi EI alapään esittelylle ja paljastelulle, tai tissien vilauttelulle muuten kuin imettäessä ;) Kultainen keskitiekin on olemassa, ja voi olla itsevarma, tyytyväinen omaan kroppaansa ja pukeutua nätisti & trendikkäästi vaikka ei alapäätään näyttäisikään koko kansalle!

T: 27-vuotias kahden lapsen yh (joka ei etsi miestä leikkipuistosta tai tällä hetkellä mistään muualtakaan), 172 cm/58 kg

Vierailija
35/79 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Esim minihameet sinne diskoon ja ulkoiluasu lasten kanssa puistoon. huono itsetunto sellaisilla joiden pitää liiaksi itseään esitellä.

Vierailija
36/79 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija:

Alla oli, kuten yleensäkin, hipsters-malliset alkkarit joissa pikkulahkeet. Näissä oli sammakon kuvia :) Ei näy alkkareiden rajoja vaatteiden alta, mutta jos hame nousee ylös niin ei näy pilde eikä pyllyvako, vaan ne näyttää siltä että alla olisi pienet shortsit tai bikinit.

Rintsikat mulla kyllä oli, on aina koska on tuota etumusta kuitenkin enemmän kuin keskiverto pissiksellä yleensä. Eikä tissivakokaan näkynyt, vaan päällä oli ihan normaali o-aukkoinen 3/4-hihainen paita.

Ei kiitos mammavaatteille, verkkareille, Maripaidoille, mutta vielä isompi EI alapään esittelylle ja paljastelulle, tai tissien vilauttelulle muuten kuin imettäessä ;) Kultainen keskitiekin on olemassa, ja voi olla itsevarma, tyytyväinen omaan kroppaansa ja pukeutua nätisti & trendikkäästi vaikka ei alapäätään näyttäisikään koko kansalle!

T: 27-vuotias kahden lapsen yh (joka ei etsi miestä leikkipuistosta tai tällä hetkellä mistään muualtakaan), 172 cm/58 kg

Missähän se itsetunto sitten onkaan, kun täytyy ihan kilot ja sentitkin tulla ilmoittamaan...

t. se seksikäs

Vierailija
37/79 |
17.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai pillu paljaana... Ap näki persposket ja arveli, että ehkäpä sillä ei ole stringejäkään, kun narua ei näy. Ja sitten onkin jo yh-mamma (näissä jutuissa) puistossa reva levällään itseään esittelemässä. Ai niin, eihän sillä ollut rintaliivejäkään!

Vierailija
38/79 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miettikääpä, jos joku mies vilauttelisi puistossa tuolla tavoin? Kyllä siinä puhelinlinjat suhisivat kuumina poliisin suuntaan ja " pedofiili" otettaisiin pian kiinni. Mä ajattelen asiaa tältä kantilta ja samat säännöt molemmille sukupuolille. On myös naispedofiilejä!

Seuraavaksi ap sitten soittaa ilmoituksen hälytysnumeroon. Julkisilla paikoilla vilauttelu on häirintää, tapahtui se sitten miehen tai naisen toimesta ja olipa kohteena nainen, mies tai LAPSET.

Vierailija
39/79 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tosiaan käynyt niin, että osalla palstan äideistä on aivot tullut lapsiveden mukana??

Nainen pillu paljaana LASTEN LEIKKIPUISTOSSA on eroottista, kaunista ja trendikästä?!! Ja sitä pitää kadehtia?!!

Kas, miksi sitten mies kulli paljaana lasten leikkipuistossa onkin pedofili???

Te olette hulluja...

Vierailija
40/79 |
15.04.2007 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei meitä taida montaa täällä Suomessa olla, meitä suvaitsevaisempia naisia, eli älkää nyt ottako noin kauheaa moraalista pulttia.

En ole tarkoittanut, että lapsille moinen vilauttelu on ollenkaan suotavaa, itse en vaan osaa sitä niin ankarasti moralisoida, otan asian luonnollisena. Piste. En toki omaa pimpsaani kenellekään yleisellä paikalla esittelisi ehdoin tahdoin, mutta jos tisurako tai vaikka se pimpsani sieltä joskus vilahtaisi, ei se olisi minulle maailmanloppu.

Eli olkaa onnessanne, moraalinvartijat...ei meitä tällä tavalla ajattelevia ole kuin ne pari ' yh-pissistä' sieltä puistosta ja minä, avoin seksikäs nainen :-). Eli valtakunnassa kaikki hyvin...