Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helvetti miten stressaavaa on käydä lauantaina ruokakaupassa

Vierailija
25.10.2025 |

Hirveä ruuhka ja joka puolella kiljuvia kakaroita.

Kommentit (64)

Vierailija
61/64 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä syrjemmässä ei ole lapsia vaivoina. Yli puolet asiakkaista on harmaapäisiä eläkeläisiä. Raskaana olevaa naista en edes muista koska olisin viimeksi nähnyt. 

Vierailija
62/64 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kävin ennen ysiä. Hyvin hiljaista oli.  Herään luonnostaan ennen seitsemää.

Korttelihönö oli lenkillään kaivelemassa roskiksia. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/64 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näin perheellisenä ihmettelen miten ei-perheelliset käy juuri silloin kaupassa kun voivat käytännössä käydä erittäin joustavasti minä muuna aikana tahansa jos lapset ja ruuhka häiritsee. Ennakointi ostosten suhteen on myös paljon helpompaa 

Mistä sä sen tiedät miten joustavasti kukin voi kaupassa käydä? Eikö perheellisilläkin ole kaksi vanhempaa, eli toinen voi olla kotona lasten kanssa kun toinen menee kauppaan. Miksi sinne kauppaan tarvii koko ryhmä raahata mukaan niin kuin se kaupassakäynti olisi joku hupireissu?

Vierailija
64/64 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näin perheellisenä ihmettelen miten ei-perheelliset käy juuri silloin kaupassa kun voivat käytännössä käydä erittäin joustavasti minä muuna aikana tahansa jos lapset ja ruuhka häiritsee. Ennakointi ostosten suhteen on myös paljon helpompaa 

Mistä sä sen tiedät miten joustavasti kukin voi kaupassa käydä? Eikö perheellisilläkin ole kaksi vanhempaa, eli toinen voi olla kotona lasten kanssa kun toinen menee kauppaan. Miksi sinne kauppaan tarvii koko ryhmä raahata mukaan niin kuin se kaupassakäynti olisi joku hupireissu?

Hän on tomppeli, eikä ole kuullut esimerkiksi vuorotyöläisistä. Hän varmaan kuvittelee myös että perheettömät on työttömiä ja asuvat vuokralla.