Helvetti miten stressaavaa on käydä lauantaina ruokakaupassa
Kommentit (64)
Mä kävin ennen ysiä. Hyvin hiljaista oli. Herään luonnostaan ennen seitsemää.
Korttelihönö oli lenkillään kaivelemassa roskiksia.
Vierailija kirjoitti:
Näin perheellisenä ihmettelen miten ei-perheelliset käy juuri silloin kaupassa kun voivat käytännössä käydä erittäin joustavasti minä muuna aikana tahansa jos lapset ja ruuhka häiritsee. Ennakointi ostosten suhteen on myös paljon helpompaa
Mistä sä sen tiedät miten joustavasti kukin voi kaupassa käydä? Eikö perheellisilläkin ole kaksi vanhempaa, eli toinen voi olla kotona lasten kanssa kun toinen menee kauppaan. Miksi sinne kauppaan tarvii koko ryhmä raahata mukaan niin kuin se kaupassakäynti olisi joku hupireissu?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin perheellisenä ihmettelen miten ei-perheelliset käy juuri silloin kaupassa kun voivat käytännössä käydä erittäin joustavasti minä muuna aikana tahansa jos lapset ja ruuhka häiritsee. Ennakointi ostosten suhteen on myös paljon helpompaa
Mistä sä sen tiedät miten joustavasti kukin voi kaupassa käydä? Eikö perheellisilläkin ole kaksi vanhempaa, eli toinen voi olla kotona lasten kanssa kun toinen menee kauppaan. Miksi sinne kauppaan tarvii koko ryhmä raahata mukaan niin kuin se kaupassakäynti olisi joku hupireissu?
Hän on tomppeli, eikä ole kuullut esimerkiksi vuorotyöläisistä. Hän varmaan kuvittelee myös että perheettömät on työttömiä ja asuvat vuokralla.
Täällä syrjemmässä ei ole lapsia vaivoina. Yli puolet asiakkaista on harmaapäisiä eläkeläisiä. Raskaana olevaa naista en edes muista koska olisin viimeksi nähnyt.