Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Selasin kaupungin tapahtumakalenteria ja kaikkea kivaa ja jännää olisi, mutta kukaan ei kutsu mukaan eikä ketään kenen kanssa mennä

Vierailija
25.10.2025 |

Kiltin miehen kohtalo on jäädä tänäkin iltana kotiin katsomaan avaraa luontoa televisiosta.

Kommentit (50)

Vierailija
1/50 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samat ajatukset, kiinnostaisi kovin vaikka joku kummituskierros Louhisaaren kartanossa, mutta mene sinne nyt 40v mies yksin 🤣

2/50 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinki voi mennä 😃

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/50 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä estää sinua menemästä yksin. Sinne vain rohkeasti muiden joukkoon.

Vierailija
4/50 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäinen olet ja missä asut? Ei meidän kaupungissa ainakaan ole aikuisille lapsettomille sinkuille mitään toimintaa. Kaikki on vain lapsille, nuorille ja lapsiperheille.

Vierailija
5/50 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko sinä, että niissä onvoimassa joku rajoitus, että vain seurueet tai vähintään parit otetaan mukaan?

Ei, kyllä sinne voi mennä ihan yksin, jopa paritanssikurssillekin.

Vierailija
6/50 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei minullakaan ole kavereita, mutta lähden tänä iltana yksin KAJ'n konserttiin Jäähallille.

Vierailija
7/50 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää sinua menemästä yksin. Sinne vain rohkeasti muiden joukkoon.

Aina sanotaan näin, mutta oikeasti yksinäisyys on konkreettisimmillaan ja kipeimmillään silloin kun on yksin seurallisten keskellä. Muut jakavat ystäviensä kesken kivaa hetkeä, yksinäinen erottuu joukossa kuin neonvalo. On paljon helpompaa olla yksin yksin, kuin yksin seurassa.

Kun olen itseni pakottanut menemään johonkin tällaiseen itsekseni, tulee minulle aina todella paha mieli ja se oikein konkretisoituu kuinka muilla on seuraa ja kavereita, minulla ei. Pahimmillaan tapahtumassa on jotain jota voi tehdä vain seurassa, huomaat sen liian myöhään, ja seisot kauhuissasi kun tapahtuman vetäjä kuuluttaa... "noniin nyt sitten teet xxx parisi kanssa". Never again. 

Vierailija
8/50 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä menisin riemusta kiljuen vaikka yksin, jos mulla olisi rahaa mennä. 

Vierailija
9/50 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suomalaisen miehen tehtävä on puolustaa yksin koko itärajaa, ei teiltä muuta odoteta eikä teitä muualle haluta.

Vierailija
10/50 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suomalaisen miehen tehtävä on puolustaa yksin koko itärajaa, ei teiltä muuta odoteta eikä teitä muualle haluta.

Persuinkkelit menkää suoraan Venäjälle. Siellä on teidän ihannevaltio.

Vierailija
11/50 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niihin voi mennä yksin. Jos se ahdistaa itseä, niin sitten on syytä hakeutua terapiaan opettelemaan toisenlaista mielensisältöä, jotta voi alkaa käymään tapahtumissa yksin. Itse käyn jatkuvasti tapahtumissa yksin, enkä ole koskaan ollut missään, missä olisi kuulutettu osallistujia tekemään jotain parinsa kanssa. Nyt olen menossa illalla erääseen ulkotapahtumaan osallistumaan yksin. Minua ei kiinnosta yhtään, jos siellä vaikka olisi joku pari tai seurueaktiviteetti. Sitten joko jään seuraamaan sitä, tai sovellan sitä niin, että voin tehdä yksin, tai sitten lyöttäydyn jonkun toisen yksinäisen seuraan ja kysyn vain, että voidaanko tehdä yhdessä. Ei siihen kuole, jos toinen sanoo ei.  Sitten vain toivottaisin ihanaa illan jatkoa. 

Vierailija
12/50 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mää oon menny nuoresta alkaen yksin jos en ole saanut seuraa. Siihen tottuu. Anna ihmisten tuijottaa jos heillä ei seurueineen ole parempaa tekemistä. Taitaa olla sitte aika huono seurue;) 

Vierailija
13/50 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Niihin voi mennä yksin. Jos se ahdistaa itseä, niin sitten on syytä hakeutua terapiaan opettelemaan toisenlaista mielensisältöä, jotta voi alkaa käymään tapahtumissa yksin. Itse käyn jatkuvasti tapahtumissa yksin, enkä ole koskaan ollut missään, missä olisi kuulutettu osallistujia tekemään jotain parinsa kanssa. Nyt olen menossa illalla erääseen ulkotapahtumaan osallistumaan yksin. Minua ei kiinnosta yhtään, jos siellä vaikka olisi joku pari tai seurueaktiviteetti. Sitten joko jään seuraamaan sitä, tai sovellan sitä niin, että voin tehdä yksin, tai sitten lyöttäydyn jonkun toisen yksinäisen seuraan ja kysyn vain, että voidaanko tehdä yhdessä. Ei siihen kuole, jos toinen sanoo ei.  Sitten vain toivottaisin ihanaa illan jatkoa. 

Toisin sanoen, AP:ssa on virhe, AP on huono, AP ei kuulu joukkoon, AP:n voi unohtaa 

Vierailija
14/50 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ole itse aloitteellinen ja pyydä jotakuta mukaan. Vaikka naapuria tai työkaveria, vaikkevat olisi niin läheisiä. Sillä tavalla saa uusia kavereita.

Vierailija
15/50 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat ajatukset, kiinnostaisi kovin vaikka joku kummituskierros Louhisaaren kartanossa, mutta mene sinne nyt 40v mies yksin 🤣

Jos jotain hyvää niin se lisäisi muille sen paikan pelottavuutta 🙃

Vierailija
16/50 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä osaan matkustaakin yksin. Oma seura on parasta seuraa.

Vierailija
17/50 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et sinä koskaan ketään tapaakaan, jos olet niin nössö, ettet osaa ilman kädestäpitelijää käydä kodin ulkopuolella. Juuri niissä tapahtumissahan sitä ihmisiä tapaa, ja vielä sellaisia ihmisiä joita kiinnostaa samat asiat. Ei ole mitenkään epätavallista ja epäluonnollista käydä tapahtumissa yksin.

Vierailija
18/50 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et hae mukaan mieskaverit-toimintaan? Jos sulla siis olisi antaa aikaa ja miehen mallia poikalapselle.

Mene yksin erilaisiin tapahtumiin, ehkä sieltä löytyy muitakin, jotka kaipaavat seuraa. 

Tee vaikka ilmoitus oman alueen / kaupungin facebook-ryhmään ja kysele sitä kautta kaveria mukaan tapahtumaan x,y ja z.

Vierailija
19/50 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et osaa tai uskalla yksin mennä, niin pyydä vaikka äiti mukaan..

Vierailija
20/50 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mene yksin. Samoja vaikeuksia minullakin nuorena oli. Nyt elän sinkkuna ja voin jopa syödä ravintolassa yksin. Sos.media synnyttää pahaa oloa paitsi ulkonäkö-, myös sosiaalisuusasioissa. Katso vaikka asumistilastoja. Suurin osa Suomen väestöstä elää jo pienissä yksiöissä, yksin. Niistä käsin sitten suolletaan sos.mediaan että voi kuinka kivaa oltiin kavereiden kanssa taas siellä ja täällä.

Olet ihan samanlainen kuin me muutkin. Rehellisempi vain. Sitä paitti kun saat tuon kanavan auki, häpeä vähenee, samoin paha olo, kerta kerralta, ja totut. Voit jopa löytää jostakin tapahtumasta ystävän. Halaus täältä