Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Selasin kaupungin tapahtumakalenteria ja kaikkea kivaa ja jännää olisi, mutta kukaan ei kutsu mukaan eikä ketään kenen kanssa mennä

Vierailija
25.10.2025 |

Kiltin miehen kohtalo on jäädä tänäkin iltana kotiin katsomaan avaraa luontoa televisiosta.

Kommentit (75)

Vierailija
41/75 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luuletko tosiaan, että sitä markkinointiosaston naisväkeä kiinnostaa pätkääkään mitä miehet ajattelevat? Naisillehan nuo tapahtumat järjestetään.

No sitten miehen kannattaa mennä sinne, siellä on sikana naisia.

Vierailija
42/75 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Avara luonto tulee nyt

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/75 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Et sinä koskaan ketään tapaakaan, jos olet niin nössö, ettet osaa ilman kädestäpitelijää käydä kodin ulkopuolella. Juuri niissä tapahtumissahan sitä ihmisiä tapaa, ja vielä sellaisia ihmisiä joita kiinnostaa samat asiat. Ei ole mitenkään epätavallista ja epäluonnollista käydä tapahtumissa yksin.

Mitä helvettiä? En ole 20 vuoden aikana tavannut yhdessäkään tapahtumassa yhtään uutta ihmistä. 

Vierailija
44/75 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Et sinä koskaan ketään tapaakaan, jos olet niin nössö, ettet osaa ilman kädestäpitelijää käydä kodin ulkopuolella. Juuri niissä tapahtumissahan sitä ihmisiä tapaa, ja vielä sellaisia ihmisiä joita kiinnostaa samat asiat. Ei ole mitenkään epätavallista ja epäluonnollista käydä tapahtumissa yksin.

Mitä helvettiä? En ole 20 vuoden aikana tavannut yhdessäkään tapahtumassa yhtään uutta ihmistä. 

Sama, ihan teinistä asti käynyt yksin vaikka missä, kun alun perin uskoin tuota että kunhan vaan menee niin saa seuraa. No lol, ei se ihan niin toimi. 

Vierailija
45/75 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko jotenkin reppana?  Itse kuljen paljon yksin, jos kukaan ei pääse mukaan. Miksi et voi yksin mennä?

Vierailija
46/75 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei huvita

Vierailija
47/75 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko niissä kaikissa vaatimuksena avec? Tarkoittanee "seuralaisen kanssa". Mikä se sellainen kaupunki on?

Vierailija
48/75 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Pelkkiä vanhoja ihmisiä joka kerta.

Vierailija
49/75 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luuletko, että siellä naisen jalkojen välissä oleva avara luonto yhtään sen kummempi on?

Vierailija
50/75 |
25.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää sinua menemästä yksin. Sinne vain rohkeasti muiden joukkoon.

No juuri niin. Ei muita ihmisiä kiinnosta,  eivätkä he huomaa oletko siellä yksin vai jonkun kaverin/porukan kanssa.

Vierailija
51/75 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikä estää sinua menemästä yksin. Sinne vain rohkeasti muiden joukkoon.

No juuri niin. Ei muita ihmisiä kiinnosta,  eivätkä he huomaa oletko siellä yksin vai jonkun kaverin/porukan kanssa.

Mutta itse huomaa. Muut juttelevat ja nauravat keskenään, ja itse istuu yksin. Onhan siinä tosi iso kontrasti. 

Vierailija
52/75 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kateeksi käy että löytyy kaikkea kivaa ja jännää. Meiltä löytyy vaan kirkkokahvit seurakuntatalossa. Lähtisin yksin riemusta kiljuennjos täällä joskus jotain olisi.

Vierailija
53/75 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutin uuteen kaupunkiin, josta en tunne ketään. Käyn baareista teatteriin yksin, mutta usein siellä tulee juteltua muiden ihmisten kanssa. Koska en ole etsimässä kumppania, niin juttelukavereiksi käy niin miehet, naiset, nuoret, vanhat, rumat kuin kauniitkin. 

Vierailija
54/75 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muutin uuteen kaupunkiin, josta en tunne ketään. Käyn baareista teatteriin yksin, mutta usein siellä tulee juteltua muiden ihmisten kanssa. Koska en ole etsimässä kumppania, niin juttelukavereiksi käy niin miehet, naiset, nuoret, vanhat, rumat kuin kauniitkin. 

Olet varmaan jotenkin helposti lähestyttävän näköinen. Mulle ei ikinä jutella, ja omiin yrityksiin suhtaudutaan nuivasti. Olen esim eri piireissä (saleilla, jumpissa, tanssitapahtumissa, opinnoissa...) yrittänyt alkaa ihan vaan tervehtimään ihmisiä joita näin niissä usein, ja tervehdykseen sain vain takaisin oudon katseen. Alapa siinä sitten juttelemaan kun jo pelkkä Moi otetaan lähes loukkauksena. 

N45

Vierailija
55/75 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vinkki kuin muiltakin, mene yksin. Minä sinkkunaisena käyn kaikkein mieluiten paikassa kuin paikassa yksinäni, silloin kun mukana on joku niin se tuntuu melkein oudolta.

Vierailija
56/75 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat ajatukset, kiinnostaisi kovin vaikka joku kummituskierros Louhisaaren kartanossa, mutta mene sinne nyt 40v mies yksin 🤣

Siellähän jopa mainostetaan, että tule yksin tai kaksin tai ryhmässä. Itse aikanaan tutustuin yhteen tyttöön Turun linnan kierroksen aikana.

Vierailija
57/75 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua seuraa enkä halua mennä mihinkäån. Läpeensä pska maa. Ei huvita enää.

Vierailija
58/75 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksinkin voi mennä

Vierailija
59/75 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samat ajatukset, kiinnostaisi kovin vaikka joku kummituskierros Louhisaaren kartanossa, mutta mene sinne nyt 40v mies yksin 🤣

Mua kiinnostais myös, asun lähellä. 

Vierailija
60/75 |
26.10.2025 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse käyn yksin tapahtumissa. En oletakaan löytävämi uusia tuttavuuksia. Mutta se kotoa lähteminen ja muiden ihmisten näkeminen piristää. Tämänkin moni kyllä kääntää negatiiviseksi kokemukseksi. On niin kauhea katsoa seurueita, ystävyksiä tai pariskuntia. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän viisi