Ideoita, keinosi, kotikonstisi erilaisten vaivojen hoitoon lääkkeettömästi
Saa kertoa kaikenlaisten vaivojen lievityskeinoista kotikonstein.
Saa kysyä neuvoja omiin vaivoihisi.
Kommentit (63)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaikki vatsavauvat hävisivät, kohtu poistettiin. Toiseksi lopetin gluteenituotteet, sipulit ja mausteet. Sokeria syön edelleen. Sitä vähän liioitellaan varsinkin jeesuspiireissä
Kohtu aiheutti muitakin suolistovaivoja, ripulista ilmavaivoihin.
Sillä taipumusta kramppailla suolet kaverina.
Sisäelimen poistaminen ei ole luonnonlääkintää. Kohdunpoistolla on myös monia muita seurauksia ja ongelmia.
Tässä ketjussa keskitytään luonnonlääkintään eli ei-pharmakologisiin toimenpiteisiin.
Mulla on todettu endometrioosi kauan sitten. Yhdessä vaiheessa gyne oli varma, että leikkaus on tulossa kystien ja kaiken ylimääräisen kudoksen vuoksi. Tutkin asiaa, mitä kaikkea munasarjojen poisto aiheuttaisi enkä ole vielä valmis vaihdevuosiin ja lopun elämän hormonihoitoon eikä ne mitään toimivaa särkylääkettäkään antanut.
Aloitin tosi tiukan pätkäpaaston, tulehdusta estävän ruokavalion ja lisäravinteita, jotka puhdistaa ja edistää munasarjojen terveyttä. Autofagia, solujen uusiutuminen, syövän esto jne. Tutkin ja luin paljon.
No mä pääsin sinne leikkausarvioon ja gyne oli sitä mieltä, että ei siellä mitään vikaa ole.
Ja pitäis olla vielä osaava gyne. En itse ihan usko, että ois voinut noinkin radikaalin muutoksen tehdä tai sit joku diagnoosi on väärä.
Mutta oon aina sen jälkeen ottanut sen tiukan ja aikarajoitetun ruokavalion jos kipuja alkaa olemaan. Oikeasti pitää ne jumalattomat kivut poissa.
Kun syön päivittäin inkivääriä, niin nivelet ei naksu.
Jos alkaa olemaan flunssaa, niin vedän muutaman tunnin välein valkosipulia ja inkivääriä, toimii. Päivittäin syötynä pitää tauteja loitolla.
Mites kun on aktiiviliikkuja, joka kärsii mt-ongelmista ja jatkuvasti joku paikka paskana? Juuri nyt oon jumpannut itselleni kylkiruston tulehduksen ja joudun käymään muutaman kerran vuodessa osteopaatilla kun mun lantio menee virhe asentoon, joka jumiuttaa paikkoja entisestään?
Lenkkeilykin koskee juuri nyt ja jalassa on joku hermo varmaan pinteessä.
Ummetukseenkin tuntuu toimivan alkoholi liikuntaa paremmin.
Minkälaista liikuntaa suosittelet?