Toiset ovat luotuja liikkumaan ja toiset vaan makaa sohvallaan. Millä tämä oikein selittyy?
Kommentit (66)
Jännä miten jotkut sanovat tässä keskustelussa vihaavansa liikuntaa, mutta kuitenkin mainitsevat , että tanssivat/pyöräilevät/marjastavat jne. Tuo kaikki just on liikuntaa. Ideanahan on juuri se, että löytää itselleen sopivan lajin.
Vierailija kirjoitti:
Selittyy sillä, että ihmiset ovat erilaisia, pitäisi vain hyväksyä, että toisille työnteko sopii ja toisille ei, ihan kuten olemme hyväksyneet, että toiset on homoja ja toiset ei jne....
niin että ne, jotka ovat töissä, voivat tehdä lisää töitä. ne, joille työnteko ei 'sovi', saavat sitten vetää lonkkaa? kun ei sovi.
Vierailija kirjoitti:
Leijonat ei lenkkeile...
Ei niin leijona väijyy, juoksee, kiipee puissa ja loikkii proteiinin kimppuun. Seuraa luonto-ohjelmaa ja tee sama workout.
Vierailija kirjoitti:
Mä olen aivan patalaiska ja makaan mielelläni koko vapaapäivän sängyssä tai sohvalla, siis ihan oikeasti ja kirjaimellisesti. Hävettää kyllä.
En ole koskaan nauttinut liikunnasta, mutta onneksi mulle tuottavat iloa sellaise asiat kuin marjastus, vaeltaminen, hiihtäminen, pyöräily. Niillä olen pysynyt ihan hyvässä kunnossa ja kuosissa 50-vuotiaaksi.
Töissä kyllä olen aktiivinen ja hoidan työmatkat pyörällä vuoden ympäri, ihan vaan siksi että muuten en saa säännöllisesti prsettäni ylös sohvasta tarpeeksi usein. Töiden jälkeen kyllä jämähdän sitten taas siihen sohvalle.
Mies on ihan erilainen. Hänellä riittää virtaa koko ajan kaikkeen. Usein minä alan tehdä kotitoimistohommia siinä vaiheessa, kun hän alkaa siivota, saanpahan ainakin istua aloillani...
Siis anteeksi, mutta missä universumissa vaeltaminen, hiihtäminen ja pyöräily eivät ole liikuntaa???
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Leijonat ei lenkkeile...
Ei niin leijona väijyy, juoksee, kiipee puissa ja loikkii proteiinin kimppuun. Seuraa luonto-ohjelmaa ja tee sama workout.
No ei urosleijonat. Naaraat vaan. Urosten tehtävä on näyttää isolta ja pelottavalta. Jossain luonto-ohjelmassa sanottiin, et uroksen ovat osin kehittyneet jo liian isoiksi, fysiikka ei tahdo kestää.
Samasta syystä miksi jotkut menee nukkumaan yöllä ja jotkut jo illalla. Aivot tottunut siihen.